Ja wiem, ja wiem, ja powiedziałem ja rozplakatuję bardziej tego 1950 Ford COE właśnie nad tygodniem temu. Mój błąd, trochę się rozproszyłem. niedługo ujawnię dlaczego. Ale zrób te dodatkowe zdjęcia mojej pokuty.
Ta ciężarówka, znana jako Flat Rat, pochodzi z Keswick w Ontario i została zbudowana przez jej właściciela, Scotta Badgera (@keswickscott).
Scott jest właścicielem kabiny ciężarówki od około dziesięciu lat. W ciężarówce naprawdę zaczęło się dziać około pięć lat temu, a podczas pandemii poczyniono znaczne postępy.
Od tyłu odchylanej kabiny do miejsca, w którym zaczyna się niestandardowy czterowahaczowy, znajduje się większość poszerzonego podwozia Chevy 3500. Przednie koła to w większości fabryczny Ford z istotnymi modyfikacjami, aby układ kierowniczy działał na nowej wysokości ciężarówki.
Silnik to 7,3 l Powerstroke z ulepszoną turbosprężarką T4 wspieraną przez automatyczną skrzynię biegów.
Scottowi udało się zachować jak najwięcej oryginału, ale musiał wymienić trochę blachy tu iw kabinie. Nowe dodatki zostały spryskane przez Scotta w kolorze białym lub czerwonym.
Scott i jego syn również wykonali od podstaw wszystkie 11 stóp łóżka.
W konstrukcji łóżka nie użyto nic więcej niż angielskie koło i wałek koralikowy Princess Auto.
W rzeczywistości cała ciężarówka została zbudowana w raczej skromnym domowym garażu. Udowodnienie po raz kolejny, iż tam, gdzie jest wola, znajdzie się sposób, jeżeli chodzi o fabrykację „zrób to sam”. Coś, co z pewnością dostarczyło trochę motywacji do mojego własnego projektu.
Tylna klapa ciężarówki jest w rzeczywistości drugim przednim końcem COE, który został zmodyfikowany w celu utworzenia tylnej klapy. Scott wypełnił grill, zamocował go na zawiasach i wziął wytłoczenie Super Duty z późnego modelu forda.
„Jeśli to nie jest Super Duty, to nie wiem, co nim jest” — powiedział Scott.
Dla sokoli, tak, tylne światła to obrócone wersje z 65 Forda Mustanga, całkiem sprytne, jeżeli mnie o to poprosisz.
Oczywiście ta ciężarówka bardzo mi się podoba i mam nadzieję, iż niedługo zobaczę jej więcej.
Ontario znowu jammuje i jestem tu absolutnie za tym!