Elektryczny Peugeot E-308 jest już dostępny w specjalnej premierowej wersji First Edition. Ceny tego modelu zaczynają się od 203 100 zł. Poznaj szczegóły oferty.
We wrześniu ubiegłego roku francuski producent przedstawił Peugeota 308 trzeciej generacji z napędem elektrycznym. Z zewnątrz opisywany wariant niemal nie różni się od spalinowych odmian – otrzymał nowy wzór 18-calowych obręczy kół oraz nieznacznie przeprojektowaną przednią część nadwozia. Peugeot E-308 został wyposażony w układ napędowy nowej generacji – silnik elektryczny o mocy 156 KM oraz wysokonapięciową baterię 54 kWh (użyteczna pojemność: 51 kWh). Więcej o tym aucie: Peugeot E-308 (2023) – oficjalne zdjęcia i informacje
Peugeot E-308 (2023) – wymiary, pojemność bagażnika
Peugeot 308 mierzy 436,7 cm długości, 185,2 cm szerokości (206,2 cm z lusterkami) i 144,1 cm wysokości. Jego rozstaw osi to 267,5 cm. Bazowa pojemność bagażnika wynosi 412 litrów, a maksymalnie można ją powiększyć do 1323 l.
Peugeot E-308 (2023) – dane techniczne, moc, osiągi, zasięg
Pod maską Peugeota E-308 znajdziemy 156-konny silnik elektryczny, który przekazuje moc na przednie koła.
Napęd elektryczny:
- e (156 KM, 270 Nm) z 1-biegową przekładnią redukcyjną i akumulatorem o pojemności 51 kWh netto, przyspieszenie 0-100 km/h: 10,5 s, prędkość maksymalna: 170 km/h, średnie zużycie energii: brak danych, zasięg: do 411 km
Nowy Peugeot E-308 (2023) – cena i wyposażenie
Podane ceny dotyczą aut ze 156-konnym silnikiem elektrycznym i baterią o pojemności 51 kWh netto. Klienci mają do wyboru 3 kolory nadwozia: Zielony Olivine (bez dopłaty), Biały Okinite (2700 zł) oraz Szary Selenium (2700 zł). Peugeot E-308 jest objęty 2-letnią gwarancją bez limitu kilometrów.
First Edition – od 203 100 zł, wybrane elementy wyposażenia standardowego:
- 18-calowe felgi aluminiowe
- Klimatyzacja automatyczna, dwustrefowa, z czujnikiem jakości powietrza (Air Quality System)
- Poduszki czołowe i boczne dla kierowcy i pasażera, poduszki kurtynowe dla obu rzędów foteli
- System automatycznego hamowania awaryjnego
- Długodystansowe radary wykrywające pojazdy z tyłu na bocznych pasach ruchu
- Ostrzeganie podczas cofania o wykryciu poprzecznie poruszających się pojazdów
- Tempomat adaptacyjny z funkcją Stop&Go
- Czujniki parkowania z przodu i z tyłu
- Kamera cofania
- System bezkluczykowego dostępu i uruchomienia pojazdu ADML
- Reflektory Matrix LED z automatycznym dostosowaniem wiązek światła do warunków drogowych
- Światła LED do jazdy dziennej
- Tylne światła LED
- Szyby boczne tylne i szyba tylna przyciemniane
- Kierownica skórzana, wielofunkcyjna, podgrzewana
- Tapicerka Isabella – Alcantara łączona z elementami ze skóry ekologicznej
- Fotel kierowcy – ręczna regulacja wzdłużna, pochylenia oparcia, wysokości, odcinka lędźwiowego, podgrzewany
- Fotel pasażera – ręczna regulacja wzdłużna, pochylenia oparcia, wysokości, podgrzewany
- Tylny podłokietnik, otwór do przewozu długich przedmiotów
- Smart Multidrive – dodatkowe podświetlenie LED przedniego panelu i drzwi przednich z możliwością wyboru jednego z 8 kolorów (Mood Lighting)
- Lusterka boczne elektrycznie sterowane, podgrzewane, składane, z kierunkowskazami, diodami ostrzegającymi o pojeździe w martwej strefie, światłem powitalnym
- Dwa gniazda USB-C, gniazdo 12V
- Peugeot i-Cockpit 3D Quartz – 10-calowy panel konfigurowalnych zegarów cyfrowych
- System multimedialny i-Connect Advanced z wbudowaną nawigacją
- 10-calowy centralny ekran dotykowy
- Mirror Screen – kompatybilny z Apple Carplay/Android Auto
- Peugeot Connect SOS & Assistance
- 2 wysokotonowe głośniki w przednich słupkach
- 2 niskotonowe głośniki w drzwiach przednich
- 2 średniotonowe głośniki w drzwiach tylnych
- Ładowarka pokładowa trójfazowa 11kW
- Przewód ładowania trybu 2 do gniazdka naściennego 230V (wtyk typu E/F)