Ostrzałka do ostrzy z przewodnikiem firmy Work Sharp – 39,95 USD

1 rok temu

Oto ostrzałka Guided Field Blade Sharpener firmy Work Sharp, lekka, uniwersalna ostrzałka do szerokiej gamy noży, toporów, toporów, haczyków na ryby, a choćby szerokich grotów strzał dla łowców łuków.

Zespół Work Sharp opracował ostrzałkę Guided Field Sharpener jako prostą, łatwą do przenoszenia ostrzałkę, która zapewnia dobrą ostrość całego sprzętu — więc nie musisz nosić ze sobą specjalistycznej temperówki do każdego przedmiotu.

Kierowana ostrzałka polowa ma:

Płytka do ostrzenia zgrubnego 320. Diamentowa płytka do ostrzenia o gradacji 600. 3-pozycyjny pręt ceramiczny o wielu gradacjach, w tym rowek na haczyk na ryby. Skórzany pasek. Sprawdza się przy ostrzeniu kątów 20° i 25°. Ma małą zakrzywioną ceramiczną temperówkę do ząbkowania ostrzy. Posiada otwór na smycz ułatwiający przenoszenie. Waży 6 uncji.

Ostrzałka Work Sharp Guided Field Sharpener może być używana do ostrzenia wszystkiego, od noży i toporów po haczyki na ryby i szerokie groty strzał. Waży zaledwie 6 uncji i ma sugerowaną cenę detaliczną 39,95 USD.

Firma Work Sharp ma siedzibę w Ashland w stanie Oregon. Firma rozpoczęła swoją działalność w 1973 roku jako Darex w Beecher w stanie Illinois. Został nazwany na cześć inicjałów trzech pokoleń rodziny Bernardów – Dawida, Artura i Ryszarda.

Darex produkuje przemysłowe ostrzałki do wierteł, a później założyli Drill Doctor, firmę produkującą profesjonalne i DIY ostrzałki do wierteł. Mając całe to doświadczenie w branży ostrzenia, założyli firmę Work Sharp, która produkuje ostrzałki do noży i narzędzi.

Firma jest w tej chwili prowadzona przez Matthew Bernarda, czwarte pokolenie rodziny Bernardów, które prowadzi przedsiębiorstwo. Sprzedają swój sprzęt za pośrednictwem wielu sklepów w całej Ameryce Północnej, a także mają własny sklep internetowy, w którym ludzie mogą kupować bezpośrednio od nich.

Guided Field Sharpener kosztuje 39,95 USD i można go kupić bezpośrednio w Work Sharp tutaj. Każdy z nich objęty jest trzyletnią gwarancją.







Artykuły napisane przez Bena były publikowane w CNN, Popular Mechanics, Smithsonian Magazine, Road & Track Magazine, oficjalnym blogu Pinterest, oficjalnym blogu eBay Motors, BuzzFeed, Autoweek Magazine, Wired Magazine, Autoblog, Gear Patrol, Jalopnik, The Verge , i wiele więcej.

Silodrome zostało założone przez Bena w 2010 roku, odkąd strona stała się światowym liderem w sektorze motoryzacji alternatywnej i zabytkowej, z ponad milionem czytelników miesięcznie z całego świata i setkami tysięcy obserwujących na portalach społecznościowych głoska bezdźwięczna.

Idź do oryginalnego materiału