Marka OMODA & JAECOO w imponującym tempie buduje swoją pozycję zarówno na świecie, jak i na polskim rynku. W ciągu zaledwie roku od debiutu, zdobyła uznanie klientów nowoczesnym designem, wysoką jakością wykonania oraz bogatym wyposażeniem swoich SUV-ów. Pokazują to nie tylko ostatnie wyniki finansowe, liczba rejestrowanych aut, ale i udział w ważnych rankingach biznesowych, m.in. Fortune 500 Global. Czas więc na pierwszy, polski jubileusz, który odbędzie się już we wrześniu w Warszawie.
W pierwszym kwartale 2025 roku, według danych CEPiK, zarejestrowano w Polsce 2395 samochodów marek OMODA & JAECOO. To świetny wynik, biorąc pod uwagę, iż początkowo w ofercie znajdowały się zaledwie trzy modele: OMODA 5 z silnikiem benzynowym i elektrycznym oraz JAECOO 7 z silnikiem benzynowym. W kolejnych miesiącach polską gamę uzupełnił pierwszy SUV z napędem typu plug-in – JAECOO 7 Super Hybrid, a następnie OMODA 9 Super Hybrid, która miesiąc po wprowadzeniu na rynek stała się najchętniej wybieranym SUV-em w kategorii aut hybrydowych.
Rocznica OMODA & JAECOO w Polsce – podwójna premiera w jubileuszowym stylu
Marki OMODA & JAECOO obecne są na polskim rynku od sierpnia 2024 roku i w ciągu zaledwie dwunastu miesięcy zbudowały solidną pozycję w segmencie nowoczesnych SUV-ów. Dynamiczny rozwój oferty modelowej, rosnąca sieć dealerska (która dziś ma ponad 40 salonów zlokalizowanych strategicznie w całej Polsce) oraz stale zwiększająca się liczba rejestracji potwierdzają, iż polscy kierowcy gwałtownie przekonali się do innowacyjnych rozwiązań, wyróżniającego się designu i wysokiego standardu wyposażenia oferowanego przez te marki.
Jubileusz pierwszego roku działalności w Polsce – który odbędzie się we wrześniu w Warszawie – będzie okazją do zaprezentowania nowych modeli i umocnienia wizerunku OMODA & JAECOO jako jednych z najbardziej dynamicznych graczy w branży motoryzacyjnej.
OMODA & JAECOO rośnie na świecie
Siłę marek globalnie potwierdzają ostatnie wyniki finansowe oraz obecność w ważnych rankingach biznesowych. W najnowszym badaniu J.D. Power China Sales Service Satisfaction Index (SSI), koncern Chery Group – właściciel marek OMODA & JAECOO zdobył pierwsze miejsce wśród marek niezależnych z wynikiem 766 punktów już po raz drugi z rzędu, oraz czwarte miejsce w całej branży.
Badanie J.D. Power, publikowane już po raz 26., ocenia ogólne zadowolenie właścicieli nowych pojazdów benzynowych z doświadczeń związanych z zakupem samochodu (auto użytkowane jest przez okres od 2 do 6 miesięcy). W 2025 roku średnia satysfakcja z obsługi sprzedażowej wyniosła 762 punkty dla marek luksusowych i 757 dla marek popularnych – różnica zmniejszyła się z 8 punktów w ubiegłym roku do 5 punktów. Chery Group uzyskało w tym roku 766 punktów (o 5 więcej niż w 2024), zajmując 1. miejsce wśród marek niezależnych i 4. w całej branży. Koncern niedawno awansował także w globalnym rankingu Fortune China 500, zajmując 59. pozycję. Oznacza to awans o 41 miejsc w porównaniu z rokiem 2024 i potrójny skok w ciągu zaledwie trzech lat od pierwszego pojawienia się na liście w 2023 roku (168. miejsce, następnie 100., a teraz 59.).
OMODA & JAECOO w błyskawicznym tempie ustanawiają rekordy w branży: w ciągu 26 miesięcy od powstania ich skumulowana globalna sprzedaż przekroczyła 570 000 pojazdów, co czyni je najszybciej rozwijającymi się markami na świecie, które osiągnęły pułap 500 000 sprzedanych aut. Udział marek w całkowitym eksporcie grupy wzrósł z 21% w 2023 roku do 37% w 2025 roku. Szczególnie imponujące wyniki odnotowano w segmencie pojazdów nowej energii (NEV). W pierwszym kwartale 2025 sprzedaż NEV wzrosła o 460% rok do roku, a w czerwcu stanowiła 51% całkowitej sprzedaży marek.
W lipcu sprzedaż OMODA & JAECOO globalnie wyniosła 28 023 sztuki, co oznacza wzrost o 38,8% rok do roku oraz o 3,8% w porównaniu z czerwcem. Do lipca 2025 r. łączna globalna sprzedaż w ciągu zaledwie 27 miesięcy w 47 krajach przekroczyła 600 000 egzemplarzy – to najszybszy wzrost wśród nowych marek motoryzacyjnych na świecie.