OMODA & JAECOO przyspiesza rozwój lokalnego biznesu w Polsce

moto-przestrzen.pl 3 miesięcy temu

W ostatnim czasie OMODA & JAECOO osiągnęła znaczące kamienie milowe na polskim rynku, jeszcze bardziej przyspieszając rozwój lokalnego biznesu. Jako to pierwsza chińska marka motoryzacyjna, która uzyskała pełną homologację typu WVTA (Whole Vehicle Type Approval). OMODA & JAECOO spotkała się z dużym zainteresowaniem w Polsce, jeszcze przed oficjalnym rozpoczęciem sprzedaży.

Inauguracyjny salon i serwis OMODA & JAECOO firmy City Car w Gliwicach został ukończony 27 czerwca. To nowoczesne centrum doświadczeń marki nie tylko zapewnia polskim klientom bezpośredni dostęp do produktów i usług OMODA & JAECOO, ale także oficjalnie zaznacza rozpoczęcie sprzedaży w Polsce.

Strategiczne partnerstwo z bankiem

Jednocześnie OMODA & JAECOO ogłosiły strategiczne partnerstwo z bankiem Santander w celu zacieśnienia współpracy w zakresie oferty finansowania dla Klientów i Dealerów. Marek Dwornik, Prezes Zarządu Santander Consumer Multirent powiedział: „Rozpoczęcie współpracy z marką OMODA & JAECOO, jest dla nas ogromnym wyróżnieniem i okazją do wspólnego budowania silnej pozycji obu marek na polskim rynku. kooperacja z OMODA & JAECOO jest integralnym elementem realizacji naszej strategii biznesowej, w ramach której chcemy dostarczać dopasowane do potrzeb i intuicyjne opcje finansowania dla branży automotive, które przełożą się na wysoki poziom zadowolenia polskich Klientów. Jesteśmy przekonani, iż nasze rozwiązania przyniosą również wiele korzyści dla Dealerów oraz importera, a także przyczynią się do rozwoju sprzedaży i pozycji na rynku motoryzacyjnym marek OMODA & JAECOO.”

Partnerstwo logistyczne

Ponadto OMODA & JAECOO podkreśla swoje zaangażowanie w długoterminowy rozwój na polskim rynku. Podczas niedawnego wydarzenia inaugurującego markę firma ogłosiła także nawiązanie partnerstwa logistycznego z Grupą CAT w Polsce, co jeszcze bardziej wzmocni jej możliwości w zakresie łańcucha dostaw oraz z firmą AkzoNobel w zakresie dostaw linii produktowych VR Premium do sieci naprawczej OMODA & JAECOO.

Dyrektor Krajowy OMODA & JAECOO, Eric Zheng, stwierdził: „Sieć Autoryzowanych Dealerów, nowe salony i serwisy, partnerstwa strategiczne i silny zespół w Polsce to najważniejsze elementy naszej strategii. Spółka Omoda Auto Poland zatrudniła już zespoły odpowiedzialne za rozwój sieci dealerskiej, marketing, zarządzaniem produktami, obsługę posprzedażową i IT , których zadaniem jest ścisła kooperacja z lokalnymi partnerami, aby lepiej spełniać wymagania klientów”.

Idź do oryginalnego materiału