Inwestorem jest Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich, który na realizację zadania przygotował 38 mln zł. Oferty złożyli:
- Antex II – 32,1 mln zł
- Przedsiębiorstwo Drogowo-Mostowe – 34,7 mln zł
- Eurovia – 35,8 mln zł
- Strabag – 36,1 mln zł
- Colas Polska – 37,5 mln zł
- Geosolid – 39,3 mln zł
- Swietelsky Rail Polska – 46,6 mln zł
- Przedsiębiorstwo Robót Drogowych – 48,9 mln zł
- Budimex – 52,2 mln zł.
Wykonawca będzie pracować w formule projektuj i buduj. Podczas analizy ofert kryterium ceny ma wagę 60%, pozostałe 40% dotyczy jakości.
Nowy węzeł na autostradzie A4
Planowany jest węzeł typu karo, który umożliwi połączenie między drogą wojewódzką a autostradą dzięki czterech jednokierunkowych łącznic oraz dwóch rond.
Węzeł ułatwi dojazd do stref ekonomicznych w Mielcu i Tarnobrzegu, a także do miast, jak Krosno czy Jasło. Inwestycja przygotowywana jest wspólnie z Generalną Dyrekcją Dróg Krajowych i Autostrad.