Nowy SUV Chińczyków od MG. Znamy (niskie) ceny hybrydy i benzyniaka

4 godzin temu
Zdjęcie: MG HS Plug-In Hybryd Źródło: MG Motor


Nowy MG HS dostępny jest teraz w Polsce w Plug-In Hybrid. Chiński samochód kosztuje znacznie mniej od konkurentów, od 156 500 zł (w promocji).


MG Motor wprowadza na polski rynek zupełnie nową wersję swojego bestsellerowego SUV-a – nowego MG HS w opcji Plug-In Hybrid. Nowy MG HS Plug-In Hybrid oferuje napęd hybrydowy typu plug-in, spore wnętrze, zaawansowane systemy bezpieczeństwa oraz bardzo bogate wyposażenie standardowe.


Ceny hybrydy i wersji benzynowej


Nowy MG HS Plug-In Hybrid, podobnie jak jego wersja benzynowa, będzie dostępny dla polskich klientów w dwóch wariantach wyposażenia: Excite i Exclusive. Wersja Plug-In Hybrid dostępna będzie w ofercie promocyjnej od 156 500 zł w opcji Excite i od 165 500 w opcji Exclusive.


Auto w wersji z silnikiem benzynowym jest dostępne z 6-biegową skrzynią manualną lub 7-biegową skrzynią automatyczną. W ramach oferty promocyjnej, która obowiązuje przez cały okres premiery modelu w Polsce, ceny wersji Excite zaczynają się od 109 900 zł, natomiast bardziej luksusowej wersja Exclusive od 120 900 zł.


Zupełnie nowa technologia hybrydowa od MG


Hybrydowy MG HS może pokonać do 100 km (WLTP) na jednym ładowaniu w trybie czysto elektrycznym. Dzięki akumulatorowi o pojemności 21,4 kWh i silnikowi elektrycznemu o mocy 183 KM hybrydowy MG HS ma średnią emisję CO2 wynoszącą zaledwie 14 g/km. Łączna moc silnika to 339 KM. Akumulator o pojemności 21,4 kWh to jeden z największych akumulatorów w swojej klasie.


MG HS Plug-In Hybrid ma różne tryby jazdy. W pełnym trybie elektrycznym, po 3 godzinach ładowania dzięki Wallboxa (7 kW), akumulator umożliwia przejechanie do 100 km (WLTP) w trybie czysto elektrycznym. Z kolei tryb hybrydowy automatycznie dopasowuje pracę układu do aktualnych warunków drogowych, wybierając napęd szeregowy lub równoległy w zależności od prędkości i poziomu naładowania baterii.


Bogate wyposażenie seryjne


Nowy model Plug-In Hybrid w wersji standardowej został wyposażony w 19-calowe aluminiowe obręcze kół, ma specjalnie zaprojektowane fotele z 5-warstwową konstrukcją i 42 rodzaje materiałów dźwiękochłonnych regulujących hałas w kabinie. Kokpit jest wyposażony w dwa 12,3-calowe wyświetlacze, z których poziomu steruje się funkcjami multimedialnymi, nawigacją oraz systemami wspomagającymi jazdę. W standardzie jest dostępny system MG Pilot, w skład którego wchodzą aktywne hamowanie awaryjne, czujniki parkowania, kamera cofania oraz zaawansowane systemy, takie jak asystent utrzymania pasa ruchu, monitorowanie martwego pola i adaptacyjny tempomat.
Idź do oryginalnego materiału