Nowa marka koncernu Stellantis wystartowała w Polsce. Na początek 6 salonów i 2 modele

10 godzin temu

Po długich zapowiedziach Leapmotor w końcu rozpoczyna sprzedaż aut w naszym kraju. Początkowo trafią one do sieci 6 salonów sprzedaży. Podstawowy z dwóch modeli może kosztować choćby 44 900 zł przy maksymalnej dotacji programu NaszEauto lub od 99 do 189 zł miesięcznie, choć jest tu pewien haczyk.

Leapmotor to marka w 21% należąca do Stellantisa. Poza Chinami, skąd pochodzi, działa ona pod postacią spółki Leapmotor International, której pakietem większościowym (51:49) dysponuje amerykańsko-francusko-włoski gigant.

Choć sprzedaż samochodów Leapmotor w Polsce miała wystartować 1 stycznia 2025 roku, cennik ujawniono dopiero teraz. Dwa modele T03 i C10 EV będą oferowane początkowo w 6 salonach Stellantisa: w Białymstoku, Bydgoszczy, Krakowie, Poznaniu, Szczecinie oraz w Warszawie.

Kolejne nowe punkty dealerskie pojawią się jeszcze w połowie roku.

https://magazynauto.pl/wiadomosci/chinski-xpeng-wkracza-do-polski-modele-dane-techniczne-zasieg-ceny,aid,4934

T03 to zwinne auto miejskie

Bilet wstępu do świata Leapmotora stanowi T03, składane w Tychach. To mierzące 362 cm długości auto, dysponuje baterią trakcyjną o pojemności 37,3 kWh, zapewniającą 265 km średniego zasięgu i 395 km w mieście. Ładuje się ona z mocą 45 kW, co oznacza, iż prąd od 30 do 80% przyjmuje w 36 minut.

95-konny silnik elektryczny zapewnia przyspieszenie od 0 do 50 km/h w czasie 5,0 s. Standardowo to niewielkie auto dysponuje 10 systemami bezpieczeństwa, w tym m.in. adaptacyjnym tempomatem, czujnikiem martwego pola czy utrzymywaniem na pasie ruchu.

Miejskie T03 dysponuje 95-konnym silnikiem elektrycznym i bogatym wyposażeniem. fot. Leapmotor

Cena? Od 84 900 zł, ale w przypadku skorzystania z podstawowego bonusu programu NaszEauto można ją pomniejszyć do 66 150 zł. Przy dopłacie 30 tys. zł dla osób fizycznych z Kartą Dużej Rodziny lub prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą (JDG) należy zapłacić 54 900 zł. Z maksymalną możliwą zniżka 40 tys. zł, T03 będzie kosztować zaledwie 44 900 zł.

Nie mniej interesujące wygląda oferta na abonament SimplyDrive. W przypadku JDG to zaledwie 99 zł netto miesięcznie przez 2 lata, ale taka kwota jest możliwa przy wpłacie własnej 44% z ceny 84 900 zł i z limitem rocznym wynoszącym 10 000 km przebiegu. Przeciętny Kowalski przy takich samych warunkach zapłaci 189 zł miesięcznie.

Prosty w rysunku kokpit z dwoma standardowymi ekranami. fot. Leapmotor

Leapmotor T03 w swoim wyposażeniu ma m.in. 42-calowy dach panoramiczny, 1-strefową klimatyzację manualną, cyfrowe zegary (ekran 8”) czy centralny ekran dotykowy o przekątnej 10,1”. Dostępne są trzy kolory nadwozia – biały, szary i jasnoniebieski – natomiast czarny dach to wyposażenie seryjne.

Gwarancja wynosi 3 lata lub 100 000 km, a na akumulator trakcyjny to 8 lat z limitem przebiegu 160 000 km.

1702

C10 EV, czyli SUV większy niż Toyota RAV4

Leapmotor C10 EV to nowoczesny, średniej wielkości SUV (474 cm długości) również o napędzie elektrycznym. W połowie roku ma do niego dołączyć hybryda plug-in, zapewniająca zasięg 950 km.

C10 EV dysponuje 218-konnym silnikiem przy tylnej osi, czerpiącym życiodajne elektrony z baterii trakcyjnej o pojemności 69,9 kW. W zakresie od 30 do 80% ładuje się ona w 30 minut i zapewnia zasięg 424 km.

Leapmotor C10 EV w wersji Design ma m.in. 20-calowe koła i pas LED-ów, biegnący przez pokrywę bagażnika. fot. Leapmotor

Do wyboru są dwa warianty – Style i Design. Cena wynosi, odpowiednio, 163 200 i 169 575 zł. Przy maksymalnych zniżkach programu NaszEauto daje to kwotę 123 200 lub 129 575 zł.

Gwarancja na C10 EV wynosi 4 lata z limitem 100 000 km. Na akumulator trakcyjny to z kolei 8 lat z limitem 160 000 km.

https://magazynauto.pl/wiadomosci/chery-kolejna-marka-z-chin-trafi-do-polski-ma-oferowac-niedrogie-auta-dla-ludu,aid,4823

Wyposażenie jest bardzo bogate i obejmuje przede wszystkim:

  • 2-strefową klimatyzację
  • pompę ciepła
  • automatyczne światła LED
  • fotele elektrycznie ustawiane
  • kluczyk Bluetooth i NFC
  • czujniki parkowania z tyłu
  • zestaw kamer dookoła nadwozia
  • system audio z 12 głośnikami
  • dach panoramiczny
  • cyfrowe zegary (ekran 10,25”)
  • system multimedialny (ekran 14,6”)
  • ładowarkę indukcyjną
  • 18-calowe obręcze z lekkich stopów
  • 17 systemów wspomagania prowadzenia
Kokpit C10 EV imponuje swoją jakością. Tapicerka ze sztucznej skóry to domena wariantu Design. fot. Leapmotor

Leapmotor C10 EV Design do powyższej listy dorzuca m.in.:

  • podgrzewaną kierownicę
  • podgrzewane i wentylowane fotele
  • elektrycznie unoszoną pokrywę bagażnika
  • tapicerkę ze skóry ekologicznej
  • 20-calowe obręcze aluminiowe

1701

Idź do oryginalnego materiału