Niektóre z najgorętszych kompilacji G8X na wschodnim wybrzeżu

1 rok temu

Cool Factor na Bimmer Invasion 2023

Jednym z najgorętszych wydarzeń BMW w Ameryce Północnej od 2020 roku jest Bimmer Invasion w Orlando na Florydzie. To miejsce, w którym można zobaczyć najnowsze i najlepsze konstrukcje. Entuzjaści i Firmy dają z siebie wszystko i ten rok nie był wyjątkiem.

Chociaż G8X M3/M4 jest dostępny na rynku już od kilku lat, w ciągu ostatniego roku naprawdę zaczął uderzać w rynek wtórny. Tunery, producenci części i entuzjaści testują granice S58. Dzięki coraz większej liczbie modów pomocniczych dostępnych teraz (takich jak kolektor ładowania powietrza CSF # 8233 – oficjalna informacja prasowa tutaj na BimmerPost), naprawdę zaczynamy widzieć, do czego zdolny jest ten silnik. Nic więc dziwnego, iż liczba G8X M3 i M4 na tegorocznym pokazie była wykładniczo większa niż w zeszłym roku i nie były to tylko królowe garaży.

Najgorętsze samochody G8X na wschodnim wybrzeżu

Titan Motorsports – Zawody G80 M3

Titan Motorsports od lat jest potęgą w świecie wyścigów dragsterów. W ciągu ostatnich kilku lat zbudowali jedne z najmocniejszych i najszybszych samochodów napędzanych silnikiem B58. Nic dziwnego, iż wykorzystali to doświadczenie i skupili swoją uwagę na nowej elektrowni S58. Titan Motorsports niedawno (w połowie stycznia) nabył zawody G80 M3 w kolorze Fire Orange. Zabrali się do budowy samochodu, który mogli zadebiutować podczas Bimmer Invasion, i wyrzucili go z parku.

Kompilacja koncentruje się na 3-częściowym pakiecie chłodzenia CSF. Ten pakiet obejmuje kolektor chłodnicy powietrza doładowującego „Level Up” (CSF nr 8233) wykończony na zamówienie w kolorze Fire Orange, przedni montowany wymiennik ciepła (CSF nr 8215) i chłodnicę automatycznej skrzyni biegów ZF8 (CSF nr 8221). W tej wersji zastosowano części pochodzące od największych marek w branży. Stylizacja i aero od Vorsteiner, IND Distribution i Fall Line Motorsports nadają M3 wyrafinowany, ale agresywny wygląd. Zawieszenie KW oferuje niewielki spadek i lepszą obsługę. Resztę osiągów dopełnia system dolotowy Carbon firmy Eventuri i dostrojony we własnym zakresie przez Titan Motorsports.

Pełna lista kompilacji:

2023 M3 Competition Jahre 50. edycja: Ognisty pomarańczowy Komora silnika: Układy dolotowe Eventuri Carbon Zmodyfikowana pokrywa silnika Eventuri Carbon Kolektor dolotowy CSF w kolorze Ognisty pomarańczowy CSF Wymiennik ciepła CSF Chłodnica skrzyni biegów ZF8 Wspornik amortyzatora linowego Na zewnątrz/wewnętrznie: Vorsteiner Carbon Przód Kratka sportów motorowych Vorsteiner Carbon Przedni spojler Vorsteiner Carbon Tylny dyfuzor MHC+ Skrzydło M Carbon Lusterka MHC+ M3 Performance Style Listwy progowe MHC+ Performance Style Przednie kanały IND X Acexxon Reflektor Pakiet kosmetyczny Zawieszenie/koła: Zawieszenie KW Zestaw HAS Vorsteiner V-FF 107 w kolorze Carbon Graphite (20”/20” )

Studio PSI – zawody G80 M3
Studio PSI (Precision Sport Industries) jest dobrze znane w społeczności BMW z budowy jednych z najfajniejszych samochodów na wschodnim wybrzeżu. W zeszłym roku był ich Ruby Stone G80 M3, który był w całym Internecie w zeszłym roku. Bez wątpienia ich najnowsza wersja G8X będzie jeszcze większym hitem. Tym razem właściciel Studio PSI (Drew Leslie) zdecydował się na zbudowanie własnego G80, a wyniki mówią same za siebie.

Ten konkurs Santorini Blue G80 M3 2022 jest absolutnie wspaniały. Skupia się również na 3-częściowym pakiecie chłodzenia CSF. Najważniejszym elementem tego pakietu jest zdecydowanie kolektor chłodnicy powietrza doładowującego „Level Up” (CSF #8233) wykończony na zamówienie w kolorze Santorini Blue dla idealnej koordynacji kolorystycznej. Lista usprawnień wydajności obejmuje: aktywne rury spustowe Autowerke z kotami, rurę środkową PSI, wsuwany układ wydechowy Akrapovic i układ dolotowy Eventuri Carbon. Zawieszenie wyposażone jest w nowe sprężyny AST ALS (Regulowane Dolne Sprężyny), aby uzyskać idealną wysokość jazdy. Ponadto wszystkie modyfikacje stylizacji zewnętrznej pochodzą od Vorsteiner. Połączenie błękitu Santorini, włókna węglowego i białych złotych FR-305 sprawia, iż ​​po prostu zatrzymujesz się i patrzysz.






Pełna lista kompilacji:

2022 G80 M3 Comp xDriveSantorini Niebieski Zewnętrzne Kyalami Pomarańczowe Wnętrze Hamulce karbonowo-ceramiczne Modyfikacje: AST Zestaw regulowanych sprężyn obniżających PSI G8X Przewody hamulcowe ze stali nierdzewnej PSI G8X Akrapovic Midpipe Akrapovic Tylna oś G8X Tytanowy wydech poślizgowy W/ Karbonowe ośmiokątne końcówki Vorsteiner Aero Wing Blade z włókna węglowego z aluminium Wsporniki Vorsteiner VRS Karbonowy przedni spojler Vorsteiner ABS Kratka progów M Performance Tylny dyfuzor M Performance Ulepszony wymiennik ciepła CSF Kolektor chłodnicy powietrza doładowującego CSF ​​(malowany proszkowo na kolor Santorini Blue) CSF BMW G8X ZF8 Chłodnica skrzyni biegów IND Pasujący lakier Odbłyśnik przedni Usunięto Reflektor tylny Xeccon Usuń z poziomymi listwami 1/30 Wloty suchego węgla Eventuri Aktywne Autowerke Gesi Catted Downpipes Vorsteiner FR-305 Koła w kolorze białego złota z polerowaną wargą (F – 20 X 10 , R – 20 X 11)

S58nyc – G82 M4 Konkurs xDrive

S58nyc – G82 M4 Konkurs xDrive

Jedną z najważniejszych atrakcji weekendu było spędzenie czasu z S58NYC i jego Sao Paulo Yellow G82 M4 Competition xDrive. S58NYC to zapalony entuzjasta samochodów, który bardzo aktywnie uczestniczy w zawodach sportów motorowych. Być może widziałeś jego RWD G82 M4 Competition w mediach społecznościowych lub na pasku drag. Nie trzeba dodawać, iż nie jest królową garaży, ale wie, jak stylizować swoje samochody.

Ten M4 ma najbardziej ekstremalne ulepszenia wydajności ze wszystkich. W pełni zbudowany dolny koniec i zbudowana przekładnia Pure Drivetrain Solutions są skonfigurowane na ponad 1000 KM. 3-częściowy pakiet chłodzenia CSF, a zwłaszcza kolektor chłodnicy powietrza doładowującego „Level-Up”, odegrają ogromną rolę, gdy nadejdzie czas na tuning po dotarciu silnika. Doładowanie zapewni ogromny pojedynczy modernizacja turbosprężarki przeprowadzona przez układ dolotowy Eventuri Carbon. Układ wydechowy jest zarządzany przez system Active Autowerke, który brzmi jeszcze lepiej niż wygląda.

Podczas gdy niektórzy ludzie mogą zdecydować się na skupienie się tylko na ulepszeniach pokazowych lub w drodze, S58NYC działa twardo na obu frontach. Pełny zestaw aerodynamiczny i przedni zderzak od ADRO Inc naprawdę nadają nastrój stylizacji zewnętrznej. Jednak w tym przypadku stylizacja jest również funkcjonalna, oferując ulepszoną aerodynamikę w celu zwiększenia wydajności. Zawieszenie na razie obsługiwane przez KW HAS (Sprężyny z regulacją wysokości) nadające M4 przyjemną obniżoną postawę. Zestaw niestandardowych 20-calowych kół dopełnia konfigurację „pokazową”, ale ma też zestaw kół M Performance 963 do swojej konfiguracji z hamulcami.

Pełna lista kompilacji:

2023 BMW G82 M4 o nazwie kodowej „Bumblebee” zbudowany przez Autocraft BMW VAC Motorsports Tłoki, drążki, port i polerowana głowica, sprężyny zaworowe i tytanowe elementy ustalające Pures Stage 2+ Turbo AB Performance Tuned Bootmod3 x3m sklonowany ecu Pełny kolektor dolotowy e85 CSF z portem 1000 cm3 wtryskiwacze CSF wymiennik ciepła CSF ZF8 chłodnica skrzyni biegów Pure Drive Solutions Stage 2+ skrzynia biegów Eventuri wloty KW zestaw gwintowany Kontroler Motiv Reflex PI Custom wysokoprzepływowa niskociśnieniowa pompa paliwowa Custom Goliath 3.5 Active Autowerks wyścigowy wydech karbonowo-ceramiczny hamulce niestandardowe 20-calowe koła ADRO przedni zderzak, progi i tylny dyfuzor w stylu CSL Żółte światła do jazdy dziennej Turner Motorsports Rozpórka Pokrywa silnika i komputera polakierowana na zamówienie

Zaokrąglenie Bimmer Invasion G8X

Ogólnie rzecz biorąc, Bimmer Invasions Orlando było niesamowitym wydarzeniem. Obecnych było niezliczone wersje G8X i wspaniale było zobaczyć, jak wiele się wydarzyło w zakresie różnych usprawnień dostępnych dla podwozia. Bez wątpienia G8X został w pełni zintegrowany ze światem tuningu BWM.

S58NYC odebrało nagrodę dla najlepszego coupe na wystawie. Przy całej ciężkiej pracy i wysiłku włożonym w tę konfigurację do tej pory CSF może zdecydowanie powiedzieć, iż na to zasłużył.

Fotografia autorstwa Darriena Cravena

Ostatnio edytowane przez CSF Cooling; 03-31-2023 o godz 19:30..

Idź do oryginalnego materiału