Podczas 54. edycji Super Bowl wiele firm podtrzymało coroczną tradycję i wyemitowało reklamy swoich produktów. Branżę motoryzacyjną reprezentowało kilku dużych graczy, takich jak Audi, czy Porsche. Ważnym tegorocznym trendem była elektryfikacja.
Zacznijmy od marki Genesis
To jedna z najbardziej wyczekiwanych reklam tego roku ze względu na występ wokalisty Johna Legend i modelki Chrissy Teigen. Nie mniejszą gwiazdą jest też nowy koreański SUV Genesis GV80, któremu przyjdzie rywalizować z Audi Q7 i BMW X5.
Click here to view the video on YouTube.
Audi
Audi skupiło się w tym roku na promocji całkowicie elektrycznego modelu E-Tron Sportback. Za kierownicą SUV-a znana aktorka z serialu „Gra o tron” – Maisie Williams.
Click here to view the video on YouTube.
Porsche
Najbardziej dynamiczną reklamę z wszystkich zaprezentowanych pokazało Porsche. Niemcy jasno dali do zrozumienia, iż szeroka oferta szeroką ofertą, ale tak naprawdę wszystko kręci się teraz wokół elektrycznego Taycana.
Click here to view the video on YouTube.
GMC Hummer
Potężny Hummer coraz bliżej – premierę przewidziano na 20 maja tego roku. Pickup otrzyma elektryczny napęd, a na Super Bowl zapowiadał go sam LeBron James.
Click here to view the video on YouTube.
Toyota
Dzięki nowej Toyocie Highlander można wyjść cało z każdej opresji.
Click here to view the video on YouTube.
Kia
Kia odwołuje się do życiorysu gwiazdy amerykańskiego futbolu, Josha Jacobsa. W tle nowy crossover koreańskiej marki – Seltos. Wyszło dość tkliwie.
Click here to view the video on YouTube.
Hyundai
Amerykańskich gwiazd nie brakuje w klipie Hyundaia, który przedstawia inteligentnego asystenta parkowania w modelu Sonata. Bostoński akcent w bonusie.
Click here to view the video on YouTube.
Jeep
Na koniec Bill Murray, który odgrywa rolę z „Dnia Świstaka”, zachęcając do zakupu Jeepa Gladiatora.