Maxus przyspiesza w Polsce. Dwa nowe salony i e-Deliver 9 tańszy o 50%

moto-przestrzen.pl 1 dzień temu

Maxus konsekwentnie wzmacnia swoją obecność na polskim rynku. Do końca roku sieć dealersko-serwisowa marki powiększy się o dwa nowe punkty – w Katowicach oraz Redzie. Jednocześnie dystrybutor przedłuża ofertę specjalną na największy elektryczny model dostawczy e-Deliver 9, dostępny z rabatem 50% ceny katalogowej.

Nowe salony oznaczają lepszy dostęp do sprzedaży i serwisu w kluczowych regionach. W Redzie markę zacznie reprezentować firma G-M, otwierając pierwszy salon Maxusa w północnej Polsce. Z kolei w Katowicach trzeci punkt pod tym szyldem uruchomi Auto-Mix, który wcześniej rozwinął sprzedaż marki m.in. w Rzeszowie i Stalowej Woli.

Po ich otwarciu sieć Maxusa w Polsce będzie liczyć już 20 punktów. Dystrybutor zapowiada dalszą ekspansję również w 2026 roku, wskazując m.in. Warszawę, Wrocław, Szczecin czy Trójmiasto jako kolejne najważniejsze lokalizacje. Marka notuje przy tym wzrost sprzedaży sięgający niemal 300% rok do roku.

Równolegle Maxus utrzymuje jedną z najciekawszych ofert cenowych na rynku elektrycznych aut dostawczych. Do 31 grudnia 2025 roku (lub do wyczerpania puli) wybrane egzemplarze e-Deliver 9 dostępne są z rabatem 50%. Po połączeniu promocji z rządową dopłatą w ramach programu „NaszEauto” cena może być niższa niż w przypadku porównywalnych modeli spalinowych.

Elektryczny e-Deliver 9 oferuje choćby 13 mł przestrzeni ładunkowej, ładowność do 1960 kg oraz zasięg sięgający 471 km (w zależności od wersji akumulatora). Auto obsługuje szybkie ładowanie DC, a silnik o mocy 204 KM i momencie 310 Nm zapewnia pełną funkcjonalność w codziennej pracy.

Na tym jednak nie koniec – przeceniony został również mniejszy e-Deliver 5, którego ceny startują w tej chwili od 85 330 zł. To poziom, który jeszcze niedawno był zarezerwowany głównie dla dostawczych diesli.

Maxus oferuje także jedną z dłuższych gwarancji w segmencie elektrycznych samochodów użytkowych: 5 lat lub 100 tys. km na pojazd oraz 8 lat lub 160 tys. km na akumulator.

Idź do oryginalnego materiału