Małgorzata Socha w kampanii MB Motors Mercedes-Benz

1 tydzień temu

Małgorzata Socha staje się twarzą elektromobilności w najnowszej kampanii MB Motors, autoryzowanego dealera marki Mercedes-Benz. W serii krótkich filmów aktorka opowiada o technologicznych rozwiązaniach, które wspierają kierowców, udowadniając, iż motoryzacja to obszar dostępny dla wszystkich.

Jako ambasadorka marki MB Motors, autoryzowanego dealera Mercedes-Benz, Małgorzata Socha wprowadza kierowców w świat elektromobilności i nowoczesnych rozwiązań technologicznych. W krótkich filmach, wcielając się w rolę doradcy MB Motors, odpowiada na najczęstsze pytania klientów związane z samochodami elektrycznymi i hybrydowymi.

W serii ośmiu krótkich filmów Socha opowiada o tematach takich jak szybkość ładowania samochodów elektrycznych, dlaczego elektryki lepiej sprawdzają się na krótszych dystansach oraz o technologii użytej w pojazdach hybrydowych, wspierającej bezpieczne pokonywanie tras.

Od trzech lat jeżdżę elektrycznym Mercedesem, więc naturalnie stałam się ambasadorką elektromobilności. Ta zmiana wymagała ode mnie nowego podejścia – od ładowania auta w domu po wykorzystanie systemu rekuperacji, a także planowanie tras z uwzględnieniem postojów na ładowanie. Z pełnym przekonaniem mogę powiedzieć, iż to przyszłość, którą warto poznać – mówi Małgorzata Socha.

Kampania wyróżnia się tym, iż o motoryzacji i technologii opowiada kobieta, co przełamuje stereotypy, pokazując, iż te tematy są dostępne dla wszystkich – niezależnie od płci, wieku czy poziomu znajomości nowoczesnych rozwiązań. Elektromobilność staje się uniwersalnym rozwiązaniem, a Socha jest tego doskonałym przykładem.

Cieszę się, iż MB Motors powierzyło kobiecie misję przybliżenia elektromobilności. To dla mnie ogromny zaszczyt – przypomina mi to, jak ponad 130 lat temu Bertha Benz zrewolucjonizowała świat motoryzacji. Dziś kobiety znów mają szansę odgrywać kluczową rolę w tej dziedzinie – dodaje Socha.

Wspomniane powyżej filmy instruktażowe będą dostępne na stronach internetowych i w mediach społecznościowych MB Motors. Pomysł kreatywny kampanii został opracowany przez MB Motors, a za realizację nagrań odpowiada agencja Novomo.

Link do filmików: https://www.mbmotors.mercedes-benz.pl/socha.html

Źródło: Informacja prasowa

Idź do oryginalnego materiału