Leapmotor rozpoczyna sprzedaż w Polsce

moto-przestrzen.pl 4 godzin temu

Leapmotor International, spółka joint venture Stellantis i Leapmotor, skupiająca się na zwiększeniu globalnej sprzedaży zaawansowanych technologicznie i przystępnych cenowo, chińskich samochodów elektrycznych poza Chinami, jest na ostatniej prostej do uruchomienia sprzedaży na polskim rynku, które planowane pozostało w lutym tego roku. Pierwsze egzemplarze już są w drodze do salonów sprzedaży.

Leapmotor zaoferuje swoje, zapewniające wysoki poziom osiągów i przystępne cenowo samochody elektryczne za pośrednictwem wybranych dealerów marek Stellantis w następujących miastach: Białystok, Bydgoszcz, Kraków, Poznań, Szczecin, Warszawa. Planowana lista lokalizacji będzie dodatkowo zwiększana w pierwszej połowie br. o kolejne punkty dealerskie.

Leapmotor rozpocznie sprzedaż, oferując polskim klientom dwa modele elektryczne – T03 i C10, zapewniające bezpieczną, zaawansowaną technologicznie i przystępną cenowo mobilność. Leapmotor T03 to kompaktowy, pięciodrzwiowy samochód z segmentu A, oferujący przestrzeń wnętrza segmentu B i zasięg 265 km (wg WLTP). Natomiast C10 to SUV z segmentu D, oferujący zasięg na poziomie 420 km wg WLTP, najwyższe standardy bezpieczeństwa oraz inteligentne doświadczenie użytkownika i najwyższy poziom komfortu. C10 opiera się na opracowanej przez Leapmotor architekturze technologicznej LEAP 3.0, która wykorzystuje wiodącą w branży centralnie zintegrowaną architekturę elektroniczną, technologię Cell-to-Chassis (CTC) oraz flagowy inteligentny kokpit.

Obydwa modele Leapmotor oferują najnowocześniejsze technologie oraz wysoki poziom osiągów, wydajności, bezpieczeństwa i zasięgu w przystępnych cenach, dzięki dużym wewnętrznym możliwościom inżynieryjnym chińskiego producenta samochodów i integracji pionowej.

Wprowadzenie na polski rynek samochodów marki Leapmotor uzupełnia i poszerza dostępne już w Polsce portfolio marek Stellantis, umożliwiając tym samym pełne pokrycie potrzeb klientów i przedziałów cenowych, jednocześnie konkurując z ofertą chińskich marek samochodowych.

Strategia ekspansji Leapmotor International kontynuuje swój stały rozwój, koncentrując się na zwiększaniu i rozszerzaniu sprzedaży zaawansowanych technologicznie, przystępnych cenowo produktów poza Chinami. W ciągu najbliższych trzech lat Leapmotor zamierza wprowadzać na rynek co najmniej jeden model rocznie.

Idź do oryginalnego materiału