Land Rover Range Rover 2022 musi znaleźć brud

1 rok temu

Uwielbiam otwierać artykuł porzucając wiedzę, więc przygotujcie swoje umysły. Czy wiesz, iż przy 60 mil na godzinę samochód zużywa tylko około 20 koni mechanicznych, aby utrzymać tę prędkość. Jakie to jest smutne? Pomyśl o całej mocy tych cyfrowych stron, które zostały zmarnowane. Cóż, Land Rover Range Rover 2022 ma wiele rzeczy, których nie zawsze potrzebujesz. Ale tak jak w przypadku każdego innego niezwykle sprawnego pojazdu, aby naprawdę wykorzystać jego moc, potrzebujesz toru. Brudny, w tym przypadku. Ruszajmy w stylowy off-road.

Land Rover Range Rover 2022 Szybkie podejście
Dostać jeden:

Projekt, z którego Apple byłby dumny, zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz. Tak sprawny w terenie, tak wygodny. euforia z rozkładanych siedzeń.

Nie bierz jednego:

Wyczucie kierownicy, które pozwala zgadywać. Zawieszenie dostosowane bardziej do nieutwardzonych dróg. Przydałoby się więcej soku pod maską.

Wynik duszy: 7

Idealny samochód na przygody w terenie w smokingu.

Przegląd Land Rovera Range Rovera 2022

Możesz absolutnie wykorzystać 100 procent możliwości Corvette na ulicy. Zrobienie tego jest jednorazowym wydarzeniem, a na mecie będą najlepsi w twoim mieście, czekając, by nagrodzić cię zestawem kajdanek i widokiem zasłoniętym przez kraty. Mimo to posiadanie mocnego samochodu jest zabawne – choćby jazda z jedną trzecią prędkości jest ekscytująca.

Cóż, ten Range Rover wcale nie zależy od prędkości, pomimo jego podwójnego turbodoładowanego V-8 z 523 końmi (BMW to robi, niedługo do tego dojdziemy). Zamiast tego ten samochód dotyczy możliwości terenowych. Nazywanie go wysokiej klasy Jeepem byłoby wulgarne, jak dotąd P530 przewyższa inne użytkowe SUV-y. Wybierz miejsce na mapie, a jeżeli zabraknie Ci oceanu lub tlenu, Range Rover zapewni Ci najwyższy komfort. Tak było zawsze w przypadku marki.

Jesteśmy na terytorium cenowym, które wymaga pewnego stopnia specjalizacji. Bez potu, ponieważ jest równie oszałamiający w środku, jak na zewnątrz. Ale z całą tą zdolnością, którą musisz dźwigać, czy Range Rover jest samochodem, który chcesz mieć, choćby jeżeli nie planujesz zostawiać polnych szlaków?

Wynik wydajności: 7. Go. Zawodowiec.

Osiągi terenowe Range Rovera są oszałamiające.

To jeden imponujący samochód, w każdym znaczeniu tego słowa. Choć nie tak ostry na drodze jak Cadillac Escalade, ten Range Rover potrafi zrobić wszystko. Model pierwszej edycji jest wyposażony w najmocniejszy dostępny silnik, a także wszystkie wodotryski, takie jak 23-calowe, błyszczące, czarne koła, zawieszenie pneumatyczne zdolne do podnoszenia i opuszczania samochodu w zależności od terenu oraz elektroniczny mechanizm różnicowy, który zapewnia Land Roverowi Range Rover potrafi czołgać się po wszystkim.

Silnik

Chciałbym tutaj trochę więcej mocy.

Żegnaj, doładowany V-8. Będę za tobą tęsknić. Na jego miejscu stoi silnik, który krzyczy po niemiecku. adekwatnie bardziej jak szepty i od czasu do czasu pomruki. To BMW N63 V-8 i chociaż ma taką samą moc znamionową w tym pysku, jak w Bimmerze, Land Rover nieco go ulepszył, aby pasował do osobowości tego samochodu.

Choć wcale nie jest powolny, biorąc pod uwagę jego masę własną wynoszącą 5500 funtów, kilka z tych niemieckich koni wydaje się być na pastwisku. Włączanie przepustnicy jest trochę powolne, więc możesz zdecydować się na nieco większe zanurzenie palca. „No dalej, zrób coś”. Nagle tak się dzieje, gdy obrotomierz przekracza 3000 obr./min. Fala momentu obrotowego dosłownie otacza cię do przodu, a teraz jedziesz szybciej, niż się spodziewałeś. Tryb sportowy lub tryb dynamiczny, jak nazywa go Rover, tak naprawdę nie zmienia tak bardzo wrażenia z jazdy samochodem.

Zjedź Range Rovera z utartej ścieżki, a opóźniona reakcja nabierze większego sensu, pozwalając ci delikatnie czołgać się do przodu i ułatwiać dużemu facetowi podróż w nieznane. Kop wystarczająco głęboko, a V-8 wyda ci subtelny ryk, którego być może szukasz. Brzmi nieźle, jak tygrys wrzeszczący z odległości 100 metrów. Duży hałas byłby taki nieokrzesany.

Możesz otrzymać podstawowy model Land Rover Range Rover z hybrydowym układem napędowym. Zostaw to chłopom.

Przenoszenie

Oto znajoma ośmiobiegowa skrzynia ZF.

Czy to nie fascynujące, iż ostatecznie wszystkie nowoczesne samochody mają te same części. Przekładnia ZF jest tym, co można również znaleźć w M5 i Porsche Cayenne Turbo GT. Równie dobrze, ponieważ bez względu na to, w czym się znajduje, ZF błyszczy. Prawie.

Tutaj skrzynia biegów oferuje wolniejsze reakcje w porównaniu z innymi samochodami z podobnym układem napędowym. Kickdown następuje po pauzie. Rover mówi: „Jesteś pewien? Ok, dobrze, iż o to prosiłeś”, a następnie daje ci wszystkie biegi, zamiast upuszczać jeden lub dwa.

Na tylnej osi znajduje się elektroniczny mechanizm różnicowy, który doskonale redukuje moment obrotowy, dzięki czemu nigdy nie dochodzi do poślizgu kół, choćby w przypadku 23-calowych opon całorocznych. Wszystko to razem pozwala Roverowi niszczyć doły z błota i piasku. Pozwól komputerowi automatycznie wybrać odpowiedź terenu z komputera lub przekręć pokrętło na tunelu środkowym, aby wybrać siebie, a będziesz mógł czołgać się z każdego miejsca. Gdyby tylko świat był nieutwardzony.

Podwozie i układ kierowniczy

Konfiguracja podwozia Range Rovera pozwala na wiele regulacji.

W przypadku tego Land Rovera kwestia wyczucia układu kierowniczego jest wieloaspektowa. Zacznij od środka. Samo koło jest piękne, z przymocowanymi prawdziwymi aluminiowymi łopatkami, ale jego kształt jest trudny do obrócenia. Kiedy to robisz, wymaga to niewielkiego wysiłku, co jest dziwnym uczuciem w tak muskularnym samochodzie. Raz na drodze, jest trochę odrętwienia poza centrum.

Zawieszenie pneumatyczne to kolejna ciekawostka. Samochód ma naprawdę przesadzone ruchy ciała. Podbij go na światłach stopu, a horyzont za tobą zniknie z powodu całego przysiadu. Po prostu nie możesz poprosić Rovera, aby spieszył się przez ruch uliczny, tak jak niektóre inne SUV-y nastawione bardziej na asfalt. Ale nigdy się nie zawstydza, zawsze zachowując komfortowy spokój na zmianę.

Nie dociera tu wiele opinii.

Te cechy stają się pomocnikami, gdy robi się ciężko. choćby z niskoprofilowymi oponami całorocznymi samochód radzi sobie w błocie. Kierowanie staje się niemal baletowe, gdy skręcasz i obracasz, aby dostosować dryf w błocie. A zawieszenie pneumatyczne podnosi i opuszcza samochód prawie niezauważalnie w razie potrzeby. Ten samochód jest prawie tak samo sprawny jak RAM TRX, bez potrzeby używania opon z guzowatymi oponami.

Range Rover naprawdę błyszczy tutaj w terenie. Nie można odmówić ponad 50-letniej historii.

Hamulce

15-calowe hamulce są tutaj, aby zatrzymać 5500-funtowego Rovera.

Standardowe targi. Pedał jest mniej więcej tak miękki, jak reszta wejść kierowcy. 15,7-calowe przednie tarcze wzbudzają wystarczającą pewność w normalnych warunkach jazdy i nie chcesz, aby hamulce były przyczyną dramatów.

Dodaj to wszystko, a ten Land Rover Range Rover zapewni osiągi supersamochodu, gdy skończy się droga.

Ocena użyteczności: 9. Duże pudełko

Brak spadzistej linii dachu oznacza więcej miejsca.

Range Rover ma krótki rozstaw osi, jak widać tutaj, lub dłuższy z trzecim rzędem siedzeń.

Wbudowano wiele przydatnych funkcji. Konsola środkowa zawiera schowek na lodówkę, w którym schłodzone są napoje. Znajdź dużo miejsca w bagażniku z tyłu bez obaw o pochyłą linię dachu, a także osłonę zapewniającą prywatność, która usuwa silniki z drogi za każdym razem, gdy otwierasz klapę.

Są gorsze sposoby dotarcia do szkoły.

Również dzielona, ​​składana tylna klapa. Nie jest dostępny w wielu pojazdach, ale co za euforia móc podejść do tyłu i coś wsunąć. Uwielbiam go mieć w X5 i tutaj też jest niesamowity.

Na tylnym siedzeniu masz gigantyczny środkowy podłokietnik z ekranem i zmotoryzowanymi uchwytami na kubki i to może być jedyna wada. Kiedy już leży, nie możesz się przesunąć, żeby komuś to dać. Sięganie ręką w celu naciśnięcia przycisku, a następnie czekanie, aż podniesie się jak Lord Vader, jest czasochłonnym zajęciem.

Tylny podłokietnik ma wiele elementów sterujących i jest napędzany silnikiem. Trochę jednak potrzeba, żeby się podnieść.

Ekonomia: 5. N63 rzeczy

Średnia 15,1 MPG jest całkiem niezła, biorąc pod uwagę zróżnicowane drogi, na których stawiam samochód.

Podczas mojego pobytu w Roverze średnio spalałem 15,1 MPG. To lepsze niż Escalade V i dorównuje dużo mniejszemu F-PACE SVR. Chociaż jest mniej więcej taki sam, jak poprzednia generacja z doładowaniem, nie sądzę, aby Land Rover zmienił silnik wyłącznie ze względów ekonomicznych.

Jeśli nie tankujesz samochodu do końca, spodziewaj się, iż rejestracja ilości paliwa w zbiorniku zajmie kilka mil.

Cechy i komfort: 10. Sala tronowa

Chociaż jego możliwości terenowe są dużą częścią tej historii, równie ważne jest to, jak jest w środku. Nigdy nie prowadziłem samochodu, który ma tak podwójną naturę.

Istnieją pewne podobieństwa z innymi produktami Jaguara, ale podobnie jak w przypadku BMW i Mercedesa – kogo to obchodzi? Ergonomia jest poprawna, więc wolę kopiować i wklejać te firmy, aby uzyskać znajome wrażenia.

W środku jest oszałamiająco.

Skórzana pogoda

Każdy cal kwadratowy tej kabiny jest pokryty najdelikatniejszą, najbardziej wystawną skórą, jaką kiedykolwiek założyłeś. Stanowi nagłówek. Półka z tyłu. Dwukolorowa kierownica. W tej chatce jest cała rodzina Muuków.

Jasnokremowy (Land Rover nazywa go Perlino) jest równoważony przez czarne próbki, które zapewniają wystarczający kontrast. Same siedzenia są bardzo wygodne, ale brakuje im pewnego bocznego podparcia, z którego korzystałem u innych graczy w tej kategorii. Jest też duży stopień do kabiny – Range Rover mógłby użyć stopnia takiego jak Escalade.

Cała ta skóra jest uzupełniona pięknym, prawdziwym drewnem w miejscach, których można się spodziewać. Efekt jest tak oszałamiający, iż pomyślisz, iż siedzisz w siedzibie Apple. choćby szkło ma unikalny odcień, który zmniejsza odblaski. A ekrany multimedialne w środku mają rozdzielczość zbliżoną do iPada. Jest ostry, łatwy w obsłudze i doskonale komponuje się z wystrojem wnętrza. Szkoda, iż ​​jedynym sposobem korzystania z tylnych ekranów jest kabel HDMI. Moja córka była rozczarowana.

Naturalne drewno jest niesamowite w dotyku.
Jest tu tak jasno i przestronnie, zupełnie inaczej niż w wielu czarnych wnętrzach z małym oknem.
Miękka skóra jest wszędzie.

Życie limuzyny

Chyba będzie musiała zadowolić się nagrzewającymi siedzeniami (wraz z podłokietnikami) i zapewnić różnorodne masaże. Wiesz, na te naprawdę ciężkie dni na szlaku. Z tyłu, po stronie pasażera, znajduje się również rozkładany fotel, który podnosi stopy i odsuwa przedni fotel z drogi. Najwyraźniej uwielbiała ten tryb szofera.

Możesz tam wiele zrobić, od sterowania oświetleniem kabiny, po regulację temperatury, a choćby zaciągnięcie tylnych rolet. Możesz także sterować niesamowitym systemem stereo Meridian, zobaczyć trasę, którą jedziemy z nawigacji i lekko pociągnąć za drzwi, bo są miękko domykające.

I wielkie brawa za sposób, w jaki zintegrowali Apple CarPlay. Działa, nigdy się nie rozłącza, a choćby automatycznie znajdzie telefon, jeżeli nie miałeś go przy sobie, kiedy nacisnąłeś przycisk start. Powrót do M3 będzie wyzwaniem. Dlaczego BMW nie może tego rozgryźć?

Niczego nie brakuje w tym doświadczeniu.

Tylne siedzenia z ekranami można łączyć tylko przez HDMI, co jest rzadkim niedopatrzeniem we wnętrzu.
Elektroniczne lusterko wsteczne pozwala lepiej widzieć do tyłu, zwłaszcza w nocy.
Wszystkie ekrany są niezwykle wyraźne i łatwe do odczytania.

Gry cieni

Na zewnątrz jest równie ładnie. Pierwsza edycja ma czarne osłony chłodnicy, koła i linię dachu, które nadają mu agresywny wygląd. Samochód jest wyposażony w klucz zbliżeniowy, który automatycznie blokuje go, gdy odchodzisz, a także klamki drzwi, które włączają się i wysuwają, aby osadzić się równo z ciałem. Nie pytałem, co się stanie, jeżeli zamarzną w pozycji zamkniętej.

Ten ruchomy kawałek Feng Shui sprawia, iż ​​cena wywoławcza 170 000 $ wydaje się całkowicie rozsądna.

Na zewnątrz wykończenie Shadow z czarnym dachem wydaje się koniecznością.
Linie tak czyste, iż Apple mogło zaprojektować ten samochód.
Klamki drzwi wysuwają się po otwarciu samochodu.
23-calowe, błyszczące, czarne koła. Dostępne są mniejsze opcje, ale ten samochód musi mieć jakąś obecność.

Land Rover Range Rover 2022 to supersamochód do jazdy po ziemi

Podobnie jak lamentuję nad właścicielem Corvetty, który wyciąga swoje dziecko tylko w niedzielny poranek na rejs na pokaz, jaka szkoda byłoby zabrać Range Rovera tylko do centrum handlowego lub na trening piłki nożnej.

Oczywiście Corvette lub inny samochód sportowy przeznaczony do jednego celu nie są tak naprawdę praktyczne do codziennego użytku. To prawda i tutaj. Inne SUV-y zapewniają lepsze adekwatności jezdne. Ale chociaż AMG z pewnością poradzi sobie z zabraniem go w teren, nie jest specjalnie do niego zbudowany, tak jak ten Range Rover. I jeżeli mam być z tobą szczery (zawsze staram się być), nie ma to jak czołganie się po skałach z luksusowego siedzenia Land Rovera Range Rovera.

Wszystkie auta prasowe zostały poddane kąpieli z produktami AMMO NYC.

Dane techniczne Land Rovera Range Rovera z pierwszej edycji 2022

Typ pojazdu: silnik z przodu, napęd na wszystkie koła, 5-osobowy, 5-drzwiowy hatchback

CENA

Podstawa: 158 200 USD
Zgodnie z testem: 169 900 USD

UKŁAD NAPĘDOWY

4,4-litrowy, podwójnie turbodoładowany i chłodzony międzystopniowo 32-zaworowy silnik DOHC V-8
523 KM przy 5500 obr./min
553 funtów na stopę przy 1800 obr./min
Ośmiobiegowa automatyczna skrzynia biegów

WYMIARY

Rozstaw osi: 126,0 cala
Długość: 207 cali
Szerokość: 81 cali
Wysokość: 74 cale
Masa własna: 5620 funtów

EPA OSZCZĘDNOŚĆ PALIWA

Mieszane/miasto/autostrada: 18/16/21 MPG
Zasięg miasto/autostrada: 380,80 / 499,80 mil

Chcesz sprawdzić swój samochód?

Jeśli mieszkasz w okolicy trzech stanów i chcesz, żebym to sprawdził, wyślij mi e-mail!

Wspieraj sprawę

Prowizje mogą być otrzymywane za linki do produktów na tej stronie. Pomóż, jeżeli możesz.

Używam korpusów i obiektywów aparatu Nikon, Westcott Ice Light 2, statywu Manfrotto, filtrów B + W oraz iMaca Pro, aby tworzyć dzieła sztuki, które tu widzisz.

Śledź nas na Instagramie @machineswithsouls

Podobają Ci się recenzje? Rozgłosić

Idź do oryginalnego materiału