“Kampingowa” ekspozycja modelu XC60 w Volvo Car Plichta Gdynia

1 rok temu

Nie tylko produkt, ale także jego sposób ekspozycji może wpłynąć na zainteresowanie nim klienta. Z tego założenia wyszło Volvo, które zasugerowało swoim przedstawicielom, atrakcyjną formę prezentacji w salonach sprzedaży marki. W Volvo Car Plichta Gdynia zaaranżowano obozowisku, w którego centralnym punkcie stoi… XC60.

Przestronny, rodzinny, pakowany i godny zaufania. Takie skojarzenia może wzbudzać opisywana ekspozycja. Najpopularniejszy model marki – średniej wielkości SUV XC60, przedstawiony jest tu jako solidny samochodowy partner wakacyjnej przygody.

Zaparkowany na trawce, z namiotem noclegowym na dachu, obok ognisko i oczywiście rower. Taki sposób prezentacji działa na wyobraźnię i od razu chce się przeżyć podobną przygodę. Przy okazji klient może poznać ofertę oryginalnych akcesoriów sygnowanych logiem producenta. Wśród nich kubki termiczne, bidony, miska dla psa, jeździk dla dziecka oraz parasolka. Kluczowym elementem pozostaje też rozkładany namiot, mocowany do relingów, który umożliwia szybką zamianę samochodu w… noclegownię.

A wszystko to dostępne dzięki funkcjonalności samochodu. I w tym przypadku warto pochwalić spełnienie ideologii SUV’a – czyli samochodu uniwersalnego, służącego zarówno do pracy jak i rekreacji.

Idź do oryginalnego materiału