Isuzu D-Max w wersji Arctic Truck

1 tydzień temu

Firma Astara – oficjalny dystrybutor samochodów marki Isuzu w Polsce – wprowadza do gamy modelowej nową wersję modelu D-Max Arctic Truck, przygotowany we współpracy z wyspecjalizowaną firmę Steeler.

Muskularna sylwetka pojazdu idzie w parze z imponującymi możliwościami terenowymi, które zawdzięcza masywnym, 35-calowym oponom, podwyższonej o 30 mm kabinie, zawieszeniu uniesionemu o 40 mm oraz zwiększonym kątom najazdu, zjazdu i prześwitu. Model wyróżnia się nie tylko efektowną prezencją i ponadprzeciętnymi adekwatnościami jezdnymi – pojazd zyskał również bardziej zaawansowane funkcje bezpieczeństwa i wsparcia kierowcy, m.in. czujniki ruchu poprzecznego z opcją automatycznego hamowania oraz asystenta jazdy w korku.

Wszechstronność to jedno z największych atutów Isuzu D-Max – pojazdu, który równie dobrze radzi sobie w trakcie codziennego użytkowania, jak i w ekstremalnych warunkach terenowych. W wersji Arctic Trucks z łatwością dopasowuje się do zadań specjalnych i pracy choćby w najtrudniejszym terenie.

Zmiany na lepsze

Nowa generacja Isuzu D-Max Arctic Truck 2025 zapewnia przyczepność na drodze dzięki wzmocnionej konstrukcji, udoskonalonemu układowi przeniesienia napędu oraz poprawionemu zawieszeniu i układowi kierowniczemu. Dzięki modyfikacjom terenowym, takim jak podwyższenie zawieszenia o 40 mm, nadwozia o 30 mm, a także 35-calowym oponom BFGoodrich All Terrain T/A KO2 (AT 315/70 R17), D-Max Arctic Truck zyskuje o 20% większy prześwit względem podstawowej wersji.

Dodatkowo tegoroczna odsłona pick-upa Isuzu została udoskonalona o system wspomagania jazdy, który w trybach 2H i 4H zwiększa ingerencję kontroli trakcji i optymalizuje moc oraz moment obrotowy, zapewniając maksymalną skuteczność w pokonywaniu przeszkód. Z kolei nowe wloty powietrza w przednim zderzaku znacząco wpływają na poprawę aerodynamiki i zmniejszenie zużycia paliwa. Co ważne, pojazd niezmiennie napędza silnik Diesla 1,9 l o mocy 163 KM i momencie obrotowym 360 Nm, czyniąc go idealnym do pracy w wymagających warunkach i holowania.

Stabilność i kontrola prowadzenia

Nowy model Isuzu D-Max Arctic Truck zyskał ulepszoną geometrię zawieszenia, zaprojektowaną z myślą o ekstremalnych warunkach terenowych. Poszerzenie rozstawu kół poprawia stabilność pojazdu lepiej rozkładając masę, co zmniejsza ryzyko przewrócenia samochodu i zapewnia większą pewność podczas jazdy w trudnym terenie. Dodatkowo wzmocnione elementy zawieszenia znacząco zwiększają trwałość, zapobiegając przedwczesnemu zużyciu, co przekłada się na długotrwały komfort jazdy.

Dzięki modyfikacjom takim jak lift kabiny i zawieszenia oraz zastosowanie większych kół, Arctic Truck osiągnął imponujący kąt najazdu wynoszący 35 stopni i kąt zejścia wynoszący 29,7 stopni. Te zmiany umożliwiają pokonywanie stromych przeszkód, jak również bezpieczne zjazdy ze wzniesień, minimalizując ryzyko uszkodzenia nadwozia.

Wprowadzone ulepszenia w zawieszeniu zapewniają nie tylko doskonałą stabilność i kontrolę w terenie, ale także zwiększają ogólną wydajność pojazdu w trudnych warunkach. Isuzu D-Max Arctic Truck to pojazd, który łączy wysoką funkcjonalność z nowoczesnymi rozwiązaniami technologicznymi, oferując niezrównaną jakość jazdy, komfort oraz bezpieczeństwo w warunkach terenowych.

Komfort jazdy

W Isuzu D-Max Arctic Truck komfort podróży zapewniają m.in. precyzyjnie wyważone koła. Dzięki tej modyfikacji, mimo zastosowania większych i cięższych opon, pojazd zachowuje stabilność, a hałas dochodzący do kabiny jest zminimalizowany, co znacząco poprawia komfort jazdy, choćby na długich trasach.

Kolejnym ważnym elementem, który wpływa na wygodę podróży, są specjalnie zaprojektowane stopnie boczne ułatwiające wsiadanie i wysiadanie, szczególnie przy wysokim zawieszeniu pojazdu. Ponadto pojazd wyposażony jest w dokładny kalibrator prędkościomierza, który zapewnia precyzyjne odczyty prędkości i dystansu. Dzięki temu kierowca ma pełną kontrolę nad pojazdem, co nie tylko zwiększa komfort, ale także poprawia bezpieczeństwo podczas jazdy.

Nowoczesne rozwiązania i wyższy poziom ochrony

Nowa generacja pick-upa oferuje jeszcze bardziej luksusowe wnętrze, wyposażone w szereg udogodnień, takich jak regulowane podparcie lędźwiowe fotela kierowcy oraz elektrycznie regulowane i podgrzewane lusterka zewnętrzne. W standardzie znajduje się również adaptacyjny tempomat oraz interfejs Android Auto/Apple CarPlay w wersji bezprzewodowej.

W wyższych wersjach specyfikacji pojazdu można liczyć na dodatkowe opcje wyposażenia, w tym stację multimedialną z 9-calowym ekranem, elektrycznie regulowany fotel kierowcy w 8 płaszczyznach oraz automatyczną, dwustrefową klimatyzację.

Nowe Isuzu D-Max Arctic Truck oferuje ponadto zaawansowane systemy bezpieczeństwa, w tym autonomiczny hamulec, który korzysta z kamery Stereo 4. generacji o szerokim kącie widzenia. W połączeniu z monitorowaniem ruchu poprzecznego za pojazdem, system ten automatycznie hamuje w razie wykrycia ryzyka kolizji. Ponadto asystent jazdy w korku dostosowuje prędkość, śledząc pojazd poprzedzający i utrzymując odpowiednią odległość.

W standardzie pojazd wyposażony jest w 2 poduszki czołowe, 2 boczne oraz 2 kurtynowe, a także poduszkę kolanową dla kierowcy. W wersjach LSX, LSE oraz modelach z podwójną kabiną dodatkowo znajduje się centralna poduszka powietrzna, umieszczona między siedzeniami kierowcy i pasażera.

We współpracy z firmę Steeler

Modyfikacja D-Maxa do wersji Arctic Truck jest realizowana na zamówienie klienta przez wyspecjalizowaną firmę Steeler, oficjalnego dystrybutora Arctic Trucks w Polsce, a koszt modyfikacji to 47 900 zł netto. Po wykonaniu adaptacji pick-up przechodzi badania techniczne i podlega 3-letniej gwarancji do 100 000 km.

(red) Źródło: Informacja prasowa

Idź do oryginalnego materiału