Indoor Media dołączył do firm członkowskich IAB Polska

iab.org.pl 5 godzin temu

Założona przez doświadczonych ekspertów w branżach digital i DOOH, firma dysponuje siecią ponad 600 nowoczesnych ekranów o ogólnopolskim zasięgu. Dzięki unikalnej koncepcji pozycjonowania nośników reklamowych, Indoor Media skutecznie dociera do kierowców i miłośników podróży na największych stacjach paliw w kraju, oferując reklamy, które przyciągają uwagę i zwiększają zaangażowanie odbiorców.

– Marketing na stacjach paliw dynamicznie się rozwija, a nowe rozwiązania Digital Out-Of-Home cieszą się coraz większą popularnością wśród naszych klientów. Obserwujemy, iż niemal cały proces docierania do kierowców przenosi się w tej chwili do nowoczesnych nośników cyfrowych. Już od wielu lat skutecznie wspieramy naszych partnerów w promocji ich produktów i usług, wykorzystując najnowocześniejsze technologie oraz autorskie rozwiązania reklamowe, które sami tworzymy. Przystępując do IAB Polska, chcemy w dalszym ciągu rozwijać możliwości reklamy online i offline, korzystając z wymiany wiedzy i doświadczeń z innymi członkami stowarzyszenia. Wierzymy, iż dzięki temu będziemy mogli wypracowywać jeszcze bardziej efektywne rozwiązania marketingowe dla całej branży reklamy cyfrowej.Rodion Syczewski, Prezes Zarządu Indoor Media Sp. z o.o.

W strukturach IAB Polska jest w tej chwili zrzeszonych około 250 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej.

Jak dołączyć? Znajdź informacje TUTAJ.

Idź do oryginalnego materiału