Honda Pilot TrailSport AWD 2023: Chyba rozumiem!

1 rok temu

Kiedy na moim koncie na Twitterze opublikowałem informację o dostawie nowego Pilota TrailSport od Hondy, reakcje były mieszane. Niektórzy, którzy interesują się poważnymi pojazdami terenowymi, myśleli, iż wygląda to tak, jakby „za bardzo się starali”. Moje pierwsze wrażenie było takie, iż był to ładny, mocny pakiet z prawdziwymi oponami terenowymi, które mogą być warte obejrzenia. Wielu producentów robi terenowe crossovery, Ford ma Explorer Timberline, Subaru ma Forester Wilderness, Nissan ma Pathfinder Rock Creek (nazwany tak na cześć parku w DC, gdzie ludzie są mordowani).

Więc co to jest, cosplayowy pojazd terenowy czy mocny crossover? Jako niedawny, choć krótki właściciel Hondy, byłem podekscytowany, gdy zapoznałem się z niektórymi szczegółami nowego poziomu wyposażenia Pilota, aby sprawdzić, czy jest dobry.

Przegląd Hondy Pilot TrailSport AWD 2023

Oferta Pilot jest dość interesująca na rok 2023. LX jest podstawą oferty Hondy od dziesięcioleci i przez cały czas stanowi opcję podstawową, od tego momentu wystarczy zdecydować, czy szukasz sportu, czy luksusu. Sport jest sportowy i ma większe 20-calowe koła oraz szereg usprawnień wnętrza. Kiedyś można było dostać „EX” i „EX-L” na parceli Hondy, główną różnicą było „L”, które oznaczało i przez cały czas oznacza „skórę”. Teraz to tylko EX-L, ale dodaje mnóstwo komfortu i wygody do pilota. Touring jest technicznie kolejnym najdroższym w stosunku do EX-L, ale Honda łączy go z Elite, ponieważ oba są bardziej skoncentrowane na luksusowym końcu.

To pozostawia nam nowe dziecko, TrailSport, którego cena zaczyna się od 48 350 $.

Ma wiele rzeczy nastawionych na jazdę terenową po szlakach, takich jak standardowy napęd na wszystkie koła „i-VTM4TM” i specjalne 18-calowe koła z oponami terenowymi, ale ma też większy prześwit (plus 1 cal), zoptymalizowane stabilizatory, pełnowymiarowe koło zapasowe, większy prześwit, niektóre osłony podwozia (4,0 mm z przodu i 2,8 mm na zbiornik paliwa), haki holownicze, system kamer TRAILWATCH® oraz system zarządzania stabilnością w terenie. Honda nazywa to „logiką momentu obrotowego szlaku”, która wykrywa stan każdego koła i dostosowuje się w razie potrzeby, aby utrzymać Cię w ruchu. Ale poczekaj, jest więcej:

Tapicerka ze skóry syntetycznej z pomarańczowymi przeszyciami Fotele kapitańskie w drugim rzędzie Podgrzewana kierownica System kamer surround Podgrzewana przednia szyba Gniazdko elektryczne typu domowego Zaczep do przyczepy klasy III Panoramiczny szyberdach

Nasz tester dodał tylko 455 USD za Sonic Grey Pearl (nie Diffused Sky Blue Pearl, jak wspomniano powyżej, co jest zbyt złe, ponieważ to fajny kolor), podnosząc cenę zewnętrzną do 50 150 USD. Pięćdziesiąt duży dla wszystkich SUV-a to znacząca… adekwatnie to całkiem przeciętna w dzisiejszych czasach. Przeprowadźmy TrailSport przez naszą baterię testów (gdzie jeździmy nim po mieście przez tydzień) i zobaczmy, jak się sprawuje.

Przegląd Hondy Pilot TrailSport AWD 2023 wewnątrz i na zewnątrz

Pilot TrailSport robi całkiem niezłe pierwsze wrażenie. Honda nie jest osobą, która przesadza ze swoimi głównymi rzeczami (z wyjątkiem Type R ostatniej generacji, yikes (nowy wygląda świetnie)), więc Pilot jest pozbawiony zbędnych szczegółów zewnętrznych. Wystarczy spojrzeć w dół na tę linię od końca reflektorów aż do tyłu, wszystko jest gładkie i czyste. TrailSport dodaje przystojny zestaw (nieco Wranglera) 18-calowych kół. Oprócz wspomnianych kół i niektórych terenowych pomarańczowych znaczków TrailSport z przodu iz tyłu, to jedyny sposób na odróżnienie TrailSport od zwykłego pilota. Cóż, to i wspomniana wcześniej Diffused Sky Blue Pearl, to specyficzny kolor wykończenia. Ale mam na myśli, ogólnie rzecz biorąc, Pilot jest przystojnym, jeżeli nie szczególnie wyróżniającym się projektem, a TrailSport kontynuuje ten trend.

Do wnętrza.

Wewnątrz widać jeszcze kilka wskazówek, iż to TrailSport, w tym pomarańczowe przeszycia na siedzeniach i desce rozdzielczej oraz logo TrailSport na zagłówkach. Teraz, gdy o tym myślę, wnętrza Hondy naśladują ich wygląd zewnętrzny, otrzymujesz proste projekty bez wielu zbędnych szczegółów. Deska rozdzielcza to dość powściągliwy prostokątny wzór z dobrej wielkości, niezbyt dużym ekranem dotykowym zamontowanym na szczycie. Poniżej przedstawiono proste i przejrzyste elementy sterowania HVAC. Naprawdę podoba mi się, iż przycisk podgrzewanej kierownicy znajduje się na kierownicy! Nie mogę powiedzieć, iż widziałem to w jakimkolwiek nowym pojeździe. Siedzenia nie są wyjątkowo wzmocnione, ale TrailSport nie jest samochodem sportowym do pokonywania zakrętów.

Krytyka była niewielka, nie podobało mi się, iż wszystkie drzwi nie blokują się po otwarciu drzwi kierowcy, ale tak było w moim Civicu. Nie podobało mi się też to, iż nie było gałki zmiany biegów, ale tylko dlatego, iż nie miałem gdzie oprzeć ręki. Drobne rzeczy, jeżeli mam być szczery, Honda ma mniejszą ergonomię wnętrza.

Siedzenia w drugim rzędzie można regulować do przodu i do tyłu, dzięki czemu można zmaksymalizować przestrzeń na nogi dla pasażerów w środkowym lub trzecim rzędzie. Pokój w trzecim rzędzie nie jest ogromny, ale jest przyzwoity. Udało mi się wcisnąć mojego sześciostopowego siebie do tylnego rzędu, po prostu. Nie jestem pewien, czy czułbym się komfortowo podczas długiej podróży, ale dobrze jest mieć taką opcję.

Jak widać, trzeci rząd złożyłem (proces ręczny), aby zrobić miejsce na torbę hokejową.

Mimo to, ogólnie rzecz biorąc, Pilot poradziłby sobie z obowiązkami rodzinnymi dla pięcioosobowej rodziny i miałby trochę wolnego miejsca.

Przegląd Hondy Pilot TrailSport AWD 2023 W drodze

TrailSport ma ten sam 3,5-litrowy silnik V6, którego używają wszyscy pozostali piloci, generujący 285 koni mechanicznych i 262 funty-stopę w połączeniu z 10-biegową automatyczną skrzynią biegów. W zależności od wyposażenia, Pilot waży około 4200 funtów i nigdy nie czułem, iż 3,5 l walczy o przyspieszenie TrailSport. Automat, przynajmniej w naszym testerze, był trochę niezdarny. choćby zmiana między parkowaniem a jazdą powodowała lekkie cofanie się, gdy skrzynia biegów próbowała zablokować żądaną zmianę. przez cały czas będzie ciągnąć 5000 funtów (w przebraniu z napędem na 4 koła), co oznacza, iż ​​mały kamper lub łódka jest w kartach dla właściciela pilota.

Z jakiegoś powodu ma tryb Sport, ale jak wiele z nich był trochę zakręcony. Czułem się, jakby po prostu przyspieszał do obrotów, podczas gdy w Civicu wydawało się, iż został zaprojektowany celowo, aby był użyteczny. Poza tym czujnik zmiany pasa ruchu jest równie irytujący jak ten w moim Civicu, co nie jest wielką niespodzianką. Podobnie jak system Hyundai / Kia, krzyczy na ciebie o zmianę pasa ruchu, gdy jest to solidna długość trzech samochodów lub więcej. Hej koleś, to miasto, albo zajmiesz to miejsce, albo zrobi to ktoś inny. Mówiąc o mieście, między czujnikami parkowania a kamerami parkowanie równoległe jest niezwykle łatwe. Ogólnie rzecz biorąc, TrailSport był świetny na drodze, nigdy nie zauważyłem dodatkowego hałasu z mocniejszych opon.

Streszczenie

Więc teraz nadszedł czas, kiedy będziesz się zastanawiać, gdzie są zdjęcia z jazdy w terenie, tak? To było zaplanowane, ale lokalizacja wypadła w ostatniej sekundzie. Planowałem trochę poślizgnąć się w błocie, ale niestety TrailSport przez cały czas znajdował się na chodniku. W którym, spójrzmy prawdzie w oczy, spędzi prawie 100% swojego czasu w życiu. Był to więc prawdopodobnie dokładny test. Miej oko na nadchodzącą recenzję mojego (Twitterowego) kumpla, Gary’ego Gastelu, wygląda na to, iż wyciągnął pożyczkę TrailSport z Nowego Jorku na kilka szlaków!

Wow! *Pilot ma większy prześwit niż 747 na wysokości przelotowej! pic.twitter.com/B0iqZFcnVh

— Gary Gastelu (@garygastelu) 29 marca 2023 r

Mimo to myślę, iż rozumiem. Rozumiem atrakcyjność terenowych crossoverów, bo czemu nie? Cały ten „styl życia na świeżym powietrzu” jest ogromny, sam nie jestem na to odporny, uwielbiam biwakowanie i całą sprawę lądową. Kilka lat temu brałem udział w wyzwaniu dotyczącym kompaktowych crossoverów Trail Trek Tour. Zabraliśmy kilka popularnych crossoverów na skalisty, błotnisty terenowy szlak i… wszystkie spisały się dobrze. Była jedna przebita opona z powodu przebicia ściany bocznej na skale, ale to wszystko. Przeciętny crossover jest zaskakująco zdolny w czymkolwiek innym niż podskakiwanie po kamieniach lub głębokie błotniste koleiny, więc dlaczego nie dać kupującym możliwości nieco poszerzenia tych możliwości dzięki wykończeniu takiemu jak TrailSport. Ze wszystkich trymów Pilota, to ten, który bym miał.

Ale właśnie kupiłem nowego Wranglera, żeby zastąpić Civica, więc tak.

Honda Pilot TrailSport AWD z 2023 r.: Myślę, iż rozumiem! pojawił się jako pierwszy w Hooniverse.

Idź do oryginalnego materiału