Grupa Wielton prezentuje swoje najnowsze pojazdy i rozwiązania podczas targów Transport Logistic w Monachium, które realizowane są w dniach 2-5 czerwca. Odwiedzający mogli zapoznać się z ofertą firmy.



Targi Transport Logistic w Monachium
Targi Transport Logistic w Monachium to wydarzenie poświęcone logistyce, mobilności, IT i zarządzaniu łańcuchem dostaw. Stanowią one platformę do prezentacji nowoczesnych pojazdów, urządzeń, usług i rozwiązań oraz do dyskusji na temat wyzwań stojących przed sektorem logistyki.
– Czerwcowe targi w Monachium stanowią cenną okazję do zaprezentowania najnowszych innowacji w transporcie drogowym szerokiemu gronu profesjonalistów, a także poznania wciąż zmieniających się potrzeb i wyzwań stojących przed firmami transportowymi. Grupa Wielton oferuje nie tylko szeroką gamę naczep, przyczep i zabudów. Dostarczamy również kompleksowy pakiet rozwiązań obejmujący m.in. własne systemy telematyczne i TPMS, jak i wciąż rozwijający się wachlarz usług związanych z pojazdami. W ramach strategii rozwoju, w ostatnim czasie wzbogaciliśmy naszą ofertę o fabryczną renowację naczep i wprowadziliśmy na rynek wystandaryzowaną naczepę kurtynową Wielton EVO. W połączeniu z cyfrową platformą zakupową i inteligentnym pakietem usług tworzy to zintegrowany ekosystem, który zapewnia efektywność, jakość i innowacyjność w jednym kompletnym rozwiązaniu. – powiedział Paweł Szataniak, Prezes Zarządu Grupy Wielton.
Prezentowane rozwiązania:
- Nowa, uniwersalna, wystandaryzowana naczepa kurtynowa Wielton EVO. Jej konstrukcja obejmuje wysokowytrzymałą, zoptymalizowaną wagowo stalową ramę zabezpieczoną antykorozyjnie technologią kataforezy, lekkie aluminiowe drzwi i ścianę przednią, składany dach Edscha oraz osie BPW. EVO posiada certyfikat XL z dodatkiem do przewozu napojów i pierwszą oś podnoszoną, a także komplet uchwytów promowych. Waga naczepy w wersji podstawowej to 5 600 kg.
- Dwupoziomowa naczepa Flexliner SDT marki Langendorf to inloader przeznaczony do transportu ładunków suchych. Zgodnie z przepisami dotyczącymi długości pojazdu, trzyosiowa naczepa może przewozić do 54 europalet lub do 87 kontenerów rolkowych, co oznacza do 66% większą pojemność ładunkową i 40% mniejszą emisję CO₂ w porównaniu ze standardową naczepą. Flexliner posiada drugi poziom podłogi i jest kompatybilny z dwuosiowym ciągnikiem siodłowym. Konstrukcja obejmuje spawaną ramę z wysokiej jakości stali oraz podłogę i podłogę pośrednią z antypoślizgowego aluminium. Ściana przednia, panele boczne i dach skrzyni ładunkowej wykonane są z paneli GRP. Z tyłu znajduje się pionowy podnośnik hydrauliczny Dhollandia DH-VH o udźwigu 3000 kg, wyposażony w barierkę zabezpieczającą i zdalne sterowanie. Winda umożliwia szybki załadunek i rozładunek górnego poziomu.
- Aberg Service oferuje kompleksową obsługę serwisową dla klientów Grupy Wielton, obejmującą wsparcie techniczne, części zamienne, sieć serwisową (ponad 420 punktów w 30 krajach), serwis mobilny, rozwój kompetencji, gwarancję, pomoc w przypadku awarii 24/7 oraz kontrakty serwisowe. Aberg Connect odpowiada za rozwój i wdrażanie rozwiązań telematycznych. Jako dostawca sprzętu, platformy internetowej ATP (ABERG Telematic Portal) i aplikacji mobilnych, Aberg Connect zapewnia dane dotyczące pozycji pojazdu, temperatury i ciśnienia w oponach oraz dane z systemu EBS, umożliwiając monitorowanie floty w czasie rzeczywistym i przewidywanie niepożądanych sytuacji. Portal ATP pozwala na monitorowanie floty, wyznaczanie optymalnych tras i ustawianie alarmów, a aplikacje mobilne wspierają kierowców, spedytorów, właścicieli flot i serwisantów.
- ReTrailer zajmuje się pełną renowacją naczep wszystkich producentów, recyklingiem i upcyklingiem ich komponentów. Działalność spółki ma na celu przywrócenie pełnej sprawności i estetyki naczepom, a także wydłużenie ich cyklu życia choćby o kolejne 6 lat. ReTrailer oferuje używane i odnowione naczepy oraz usługi odnowienia pojazdów klientów.