GMC Hummer EV 2023 to genetycznie ulepszona super ciężarówka

1 rok temu

Oglądałem ostatnio Park Jurajski. Nowe, nie oryginalne. W filmie tworzą super dinozaura, który jest wredniejszy, szybszy, mądrzejszy i bardziej przerażający. Najwyraźniej T-Rex staje się nudny po obejrzeniu go więcej niż raz. Tymczasem przed moim domem stała genetycznie ulepszona super ciężarówka, bardzo podobna do tego dinozaura: GMC Hummer EV SUT. To coś chce zjeść Ram TRX i Forda Raptora. Lepiej schowaj dzieci.

2022 GMC Hummer EV Pickup Edition 1 szybkie ujęcie
Dostać jeden:

Uwielbiasz uczucie jazdy w kreskówce GI Joe. 1000 koni mechanicznych nie zostanie odmówione. Niesamowity napęd na jeden pedał. Rakieta zwracająca uwagę.

Nie bierz jednego:

Garstka w trasie. Tanie w środku. Nie sądzę, iż EPA miała na myśli ratowanie świata.

Wynik duszy: 7

Ta ciężarówka Halo to zabawna zabawka, która przesuwa granice technologii pojazdów elektrycznych (i rozsądku).

Przegląd 2022 GMC Hummer EV Pickup Edition 1

Kiedy powiedziałbyś, iż turbosprężarki stały się głównym nurtem? 10, może 15 lat temu? Mainstream oznacza, iż ​​trafia pod maskę samochodu takiego jak Nissan Altima (drży). Rzeczy, którymi jeżdżą ludzie, którzy nie dbają o samochody. I nie dbają też o to, jak działa samochód, o ile działa. Cóż, ten Hummer nie jest dla nich.

Wspominam o turbosprężarce, bo zanim trafiła do tej Altimy, była w samochodach dla ludzi takich jak my. Porsche 911. Toyota Supra. Z dumą pokazywali odznaki, dzięki którym wszyscy znają „Turbo”. I za to ich kochamy. Oto nadchodzi Hummer, mając nadzieję, iż nie tylko będziesz jeździł tym EV, ale będziesz dumny z technologii, która go ożywiła. Czy plakietka EV jest już fajna?

Może, bo wow, czy to coś przyciąga gałki oczne. Połączenie jego nowości, nazwy i wyglądu sprawiło, iż Hummer wszędzie wyciągał telefony i kciuki, by go docenić. Chodnik – sprawił, iż wyglądasz. Wewnątrz innych samochodów – sprawił, iż spojrzałeś. Odbiór córki ze szkoły – tutaj też. Za każdym razem musiałem tłumaczyć, co to było, i za każdym razem patrzyłem w dół.

Hummer przyciągnął wiele gałek ocznych.

Kobiety krzyczały. Dzieci się śmiały. Mężczyźni płakali. Przynajmniej jedno z nich jest prawdziwe.

A co ja tłumaczyłem? Technologia. W tym aucie jest tego tak dużo, iż nie mam wątpliwości, iż będzie jednym z pierwszych, które przejmie kontrolę, gdy SkyNet w końcu się obudzi. 9000 funtów. 1000 koni mechanicznych. 35-calowe opony. Zobaczmy, czy te wszystkie zmiany DNA pozwoliły Hummerowi dotrzeć na szczyt łańcucha pokarmowego.

Ocena wydajności: 7. Pełny brzuch

Przód Hummera unosi się jak łódź motorowa, kiedy dajesz mu fasolę.

Prosimy Hummera, aby zrobił tutaj wiele, w tym tryb przyspieszenia, który dosłownie daje ci motyle. Ale pomimo tej zdolności, niektóre ważne części doświadczenia na drodze są trochę nie na miejscu.

Bateria

Nie można odmówić 1000 koni mechanicznych.

W podłodze Hummera EV zainstalowane są trzy silniki elektryczne zasilane energią elektryczną z akumulatora LG o pojemności 212,7 kWh. Rezultatem jest 1000 koni mechanicznych, ilość, którą można znaleźć tylko w czymś hiper egzotycznym, takim jak Veyron. Ograniczona produkcja GM, ponieważ zasadniczo wykorzystuje dwa akumulatory, które można wykorzystać do zbudowania dwóch samochodów zamiast jednego.

Włącz tryb uruchamiania „Watts to Freedom” (znany również jako WTF), a rozkręcisz Hummera EV do 60 w 3,3 sekundy. Potwierdzam, iż to działa (zły uśmiech). Nie przeżyłeś, dopóki nie rozwaliłeś gazu na tym czymś i nie patrzyłeś, jak nos unosi się jak łódka po papierosach. Jest to jednak jednorazowe zdarzenie, w przeciwnym razie za bardzo rozładujesz baterię.

Kop głęboko, aby uzyskać moment obrotowy podczas normalnej jazdy.

W mieście wydaje się to normalne, co oznacza, iż ​​jest dużo mocy do codziennej jazdy. Ale musisz wbić głęboko w pedał, aby samochód zrezygnował z większego momentu obrotowego o wartości 1200 funtów na stopę, i nie wydaje się tak mocny, jak sugerują jego liczby.

Może być waga. Mógł także być faktem, iż Hummer chce, żebyś oszczędzał ten sok. nie zrobiłem tego. Hulk rozbił pedał gazu.

Przenoszenie

Różne modele napędów umożliwiają dostosowanie osiągów do asfaltu.

To, o czym naprawdę chcę tutaj wspomnieć, to niesamowity tryb jazdy jednym pedałem Hummera. W samochodach takich jak BMW i4 czy Kia EV6 regeneracja hamulców odbywa się w różnym stopniu, ale wydaje się, iż nigdy nie robią tego dobrze. I4 był szczególnie agresywny, gdy zdejmiesz nogę z gazu (czy przez cały czas możemy to nazwać gazem?). Następnie musisz jeszcze trochę podejść do czerwonego światła. Żenujący.

Nie tak Hummer EV. Podczas mojego tygodnia z samochodem prawie nigdy nie dotykałem hamulców. Po kilku kilometrach regulacji redukcja pędu wydawała się naturalna i stwierdziłem, iż używam tylko przepustnicy jako zatrzymania i ruszania. Naprawdę dobrze zrobione. Wskakiwanie z powrotem do samochodu napędzanego benzyną było dziwne.

Układ kierowniczy i podwozie

Tylne koła skrętne ułatwiają manewry parkowania.

Jest tu kilka fajnych rzeczy, z których najlepszą jest sterowanie tylnymi kołami, które pozwala dużemu chłopcu z pewną łatwością manewrować po mieście. Mnóstwo trybów terenowych sprawia, iż ​​jest to najbardziej wydajny pickup, jakim będziesz jeździł, ale Ram TRX wydawał się bardziej solidny w błocie. Powiedzmy, iż nie utkniesz z żadnym z nich.

Problem jest wszędzie indziej. Nie nazwałbym konfiguracji podwozia Hummera EV najlepszą próbą GM. Toczy się w kółko, a każda prędkość powyżej, powiedzmy, 75, daje ci białe knykcie, gdy gigantyczne 35-calowe opony szukają każdej koleiny na drodze. Zawieszenie ma ogromny skok, więc przód zawsze unosi się i opada podczas hamowania. Jak statek wycieczkowy.

Możliwości terenowych jest tutaj bardzo dużo.

Sterowanie jest niejasne. Tylne koła są zawsze włączone, więc na autostradzie przyczyniają się do poczucia sztucznego wyczucia. Odpowiedź zwrotna jest jak wykonywanie połączenia telefonicznego dzięki pokrętła, a numer telefonu to same dziewiątki. Daj mu chwilę.

Hamulce

Czy za tymi kołami są hamulce? Być może, ale nie będziesz ich bardzo potrzebować na zwykłych drogach.

Hummer EV waży 9640 funtów, więc fizyka nie podlega dyskusji. Jazda jednym pedałem znacznie zmniejsza użycie hamulców, ale używaj ich wielokrotnie, a poczujesz zanik. Sam pedał też jest trochę miękki. Nie miałbym nic przeciwko sterowaniu z odrobiną więcej „buriness”. To duży samochód, powinien mieć solidne odpowiedzi.

Ogólnie rzecz biorąc, Hummer EV nie oferuje najlepszych wrażeń na drodze, ale podobnie jak Veyron lub inny egzotyczny samochód, nie jest przeznaczony do użytku ściśle praktycznego. Kiedy zdecydujesz się go użyć, zabawa jest we właściwym środowisku.

Tryb WTF: włączony.

Ocena użyteczności: 6. Tonka

GM robi naprawdę dobre przetworniki, a ich przemyślana inżynieria jest tutaj szeroko stosowana.

Właściwie podwajają się jako przednie koło zębate dla 737.

W kabinie jest dużo miejsca, a szerokie tylne drzwi ułatwiają wsiadanie. Stopień w tylnej klapie pomaga wyładować przedmioty, ale te gigantyczne koła zapasowe blokują dużo miejsca. Uniemożliwiają również zobaczenie z tyłu i ważą 100 funtów każdy, więc lepiej zabierz Arnolda na przejażdżkę na wypadek, gdybyś utknął. Wygląda fajnie.

Inną kwestią jest ocena holowania wynosząca 7500 funtów, co oznacza, iż ​​Hummer EV waży więcej niż holuje. Zarówno F-150 Lightning, jak i Rivian R1T mogą uciągnąć więcej, ale nie są choćby w przybliżeniu tak fajne jak to.

Możesz używać Hummera na ulicach Nowego Jorku – wszyscy wydają się schodzić ci z drogi.
Mając prawie osiem stóp szerokości, w niektórych miejscach może być garstka, jak most z pasami o szerokości 10 stóp.

Ocena ekonomiczna: nie dotyczy

To może być trochę gliniarz, ale Hummer EV wymyka się kategoryzacji.

Mieszkam około 40 mil od Nowego Jorku, na bardzo zaludnionym obszarze podmiejskim. Jednak w pobliżu nie ma szybkich ładowarek. Musiałem więc znaleźć budynek mieszkalny, który oferował wtyczkę ChargePoint i zostawiłem Hummera do ładowania przez ponad 24 godziny. Zostawiłem go z 20% i podniosłem go z około 80%. Oznacza to, iż bezwzględnie potrzebujesz dostępu do szybkiej ładowarki, aby samochód działał poprawnie.

Ładowanie to całodzienna sprawa, a potem trochę, bez szybkiej ładowarki.
Jasne paski w reflektorach informują o tym, ile „słupków” pozostało do przejechania.

Koszt to kolejny czynnik. Otrzymałem 60% opłaty za około 55 dolarów. Całkowite napełnienie samochodu spowoduje wzrost o 100 USD, albo na stacji ładującej, albo na miesięcznym rachunku za energię elektryczną. Tak czy inaczej, utrzymanie go kosztuje bardzo dużo. Przynajmniej zasięg prawie 300 mil jest normalny.

Nie myśl o tym jako o pukaniu do samochodów elektrycznych lub Hummera, ponieważ przesuwa granice technologii, tak jak Ferrari F40 w latach 80-tych.

Funkcje i wygoda: 7. Na księżyc

Każdy samochód ma swój budżet i jasne jest, iż Hummer EV służył do przekraczania granic elektrycznych ciężarówek. Otaczają cię tanie plastikowe kawałki, ale jeżeli wiesz, czego szukać, jest kilka fajnych pisanek.

Człowiek na Księżycu

GM był zaangażowany w rozwój Moon Buggy do późniejszych misji Apollo w latach 70., dostarczając koła, silniki i elementy zawieszenia. Buggy był zasilany bateryjnie, stąd powiązanie z tym Hummerem EV.

Tak więc w całej kabinie pojawiają się „księżycowe pejzaże”. Panele głośników z nadrukami księżyca. Deska rozdzielcza i ekran informacyjno-rozrywkowy, które mają księżycowe skały (i zmieniają się z dnia na noc w ładnej animacji). I maluj nazwy kolorów, takie jak „Interstellar White”, w którym ten został namalowany.

Animacje pojawiają się, gdy wybierasz różne tryby terenowe, tak jakbyś miał zamiar eksplorować Marsa.
Motyw księżyca pojawia się w całym tekście.

Są to miłe akcenty, choć przyjrzyj się uważnie i możesz zobaczyć powrót plastiku GM. Te brązowe otwory wentylacyjne wyglądają schludnie, ale są tylko pomalowane. Siedzenie jest wygodne z przodu, z materiałem, który wydaje się bardzo trwały i kosmiczny. Nie nazwałbym tego Range Roverem.

Ponadto: są zdejmowane T-topy! Nie miałem odwagi wypróbować ich w lutową pogodę północno-wschodnią, ale dodają jeszcze jednego elementu frajdy z samochodu.

Tanie wykończenie zawodzi skądinąd fajnie wyglądające wnętrze.
Nie tylko T-topy: zabarwione na niebiesko.

Pokaż i idź

Dużo technologii na zewnątrz. Zawieszenie pneumatyczne podnosi się i opuszcza w zależności od trybu jazdy (i obniża się, gdy wysiądziesz). Wygląda na to, iż przybył statek kosmiczny Imperatora. Mnóstwo świateł do jazdy i reflektorów punktowych wszędzie, dzięki czemu możesz odkrywać kosmos.

Sterowanie klimatyzacją Hummera to przełączniki, które są fajne, ale sprawiają, iż wchodzisz w interakcję z ekranem w dziwny sposób. Potrzeba wielu stuknięć, aby włączyć ogrzewanie siedzenia. I musisz mieć oko na system HVAC; często się wyłącza, aby oszczędzać energię. Gorąco mi, Hummer, daj mi trochę świeżego powietrza!

Sterowanie HVAC było trudne w użyciu na pierwszy rzut oka.

Wszędzie znajduje się pięć milionów znaczków „Hummer”, na wypadek gdybyś zapomniał, który samochód jest twój, od drzwi po oparcia siedzeń. Może są dla wszystkich innych, bo wszyscy inni będą patrzeć. “Wow! Co to jest!?” Wskaż wygodnie umieszczoną plakietkę, dzięki GMC.

Bez wątpienia jako ćwiczenie marketingowe to działa. Nie jestem pewien, co jeszcze przyciągnie tyle uwagi, jeżeli nie dinozaur w łóżku.

Słyszałem, iż lubisz odznaki Hummera…
…więc tutaj jest ich mnóstwo.
Na zewnątrz też.

GMC Hummer EV Pickup Edition 1 2022 to samochód koncepcyjny, który możesz kupić

Do tej pory prawdopodobnie zgadłeś, iż Hummer nie będzie twoim codziennym samochodem. Ale jak każdy pojazd halo, rzuca jasne światło na resztę pickupów GM. „Jeśli możemy to zrobić, wyobraź sobie, jak niesamowite są te inne ciężarówki”, zdaje się mówić. Podziwiam ich za powołanie do życia samochodu koncepcyjnego.

Pod koniec Parku Jurajskiego ten genetycznie zmodyfikowany super dino zostaje osaczony przez zwykłego starego T-Rexa. Nie był gotowy na najlepszy czas. Pomimo swoich brodawek, wierzę, iż ten Hummer EV jest. Może to reszta z nas musi nadrobić zaległości.

Wszystkie auta prasowe zostały poddane kąpieli z produktami AMMO NYC.

Dane techniczne GMC Hummer EV Pickup Edition 1 2022

Typ pojazdu: Silniki z przodu iz tyłu, napęd na wszystkie koła, 5-osobowy, 4-drzwiowy pickup

CENA

Podstawa: 108 700 USD
Zgodnie z testem: 112 839 USD

UKŁAD NAPĘDOWY

Silnik przedni: synchroniczny prąd przemienny z magnesami trwałymi
Silniki tylne: synchroniczny prąd przemienny z magnesami trwałymi
1000 KM
1200 funtów-stopę
Przekładnia z napędem bezpośrednim

WYMIARY

Rozstaw osi: 135,6 cala
Długość: 216,8 cala
Szerokość: 86,7 cala
Wysokość: 79,1 cala
Masa własna: 9640 funtów

EPA OSZCZĘDNOŚĆ PALIWA

Połączenie/miasto/autostrada: nie dotyczy
Zasięg: 290 mil

Chcesz sprawdzić swój samochód?

Jeśli mieszkasz w okolicy trzech stanów i chcesz, żebym to sprawdził, wyślij mi e-mail!

Wspieraj sprawę

Prowizje mogą być otrzymywane za linki do produktów na tej stronie. Pomóż, jeżeli możesz.

Używam korpusów i obiektywów aparatu Nikon, Westcott Ice Light 2, statywu Manfrotto, filtrów B + W oraz iMaca Pro, aby tworzyć dzieła sztuki, które tu widzisz.

Śledź nas na Instagramie @machineswithsouls

Podobają Ci się recenzje? Rozgłosić

Idź do oryginalnego materiału