Ford zaprezentował Mustanga Mach-E GT Performance Edition. Ma tyle samo koni mechanicznych, co zwykłe GT, ale większy moment obrotowy.
Ford Mustang Mach-E GT Performance Edition zorientowany jest na osiągi
Dysponuje mocą 480 KM i momentem obrotowym na poziomie 860 Nm (46 Nm więcej od wersji GT). Ma to istotne przełożenie na osiągi. Najbardziej sportowa odmiana elektrycznego Mustanga potrzebuje zaledwie 3,5 s, by osiągnąć setkę. Dla porównania najmocniejszy w historii Mustangów – Ford Shelby GT500 (760 KM) jest szybszy tylko o 0,2 s.
Coś za coś – kosmiczne osiągi odbijają się na zasięgu
Ten spada do 378 kilometrów, pomimo takiego samego akumulatora o pojemności 88 kWh, jak w GT. jeżeli komuś zależeć będzie na pokonywaniu jak największych odległości na jednym ładowaniu, Ford zwraca uwagę na wariant Mach-E z akumulatorem o pojemności 99 kWh (600 km zasięgu).
Z zewnątrz wersję Performance Edition poznamy po czerwonych zaciskach hamulców Brembo
Felgi są w rozmiarze 20 cali, opony firmuje Pirelli, a nadwozie przyozdobiono czarnymi wstawkami. Wyróżnia się również wnętrze z nowymi fotelami z szarej tapicerki i metalicznymi przeszyciami.
Dostawy Forda Mustanga E-Mach GT Performance Edition rozpoczną się późnym latem 2021 roku
Cena jeszcze pozostaje nieznana, ale wersja GT startuje od 60 500 dolarów. Odmiana Performance będzię więc droższa.
Zdjęcia: Ford