Ford Mustang Mach-E 2025 staje się bardziej sportowy i tańszy

cyberfeed.pl 2 miesięcy temu


Aby utrzymać pozycję drugiego najlepiej sprzedającego się pojazdu elektrycznego w Ameryce, Ford poddaje swojemu flagowemu pojazdowi elektrycznemu metamorfozę, obniża cenę i wykorzystuje wydajniejsze komponenty. Przywitaj się z Mustangiem Mach-E 2025.

W przeciwieństwie do modelu 2024tegoroczny Mach-E nie zyskuje zwiększonego zasięgu, ale na szczęście nie wydaje się, żeby było to konieczne. Dzięki ulepszonej konstrukcji i nowym, eleganckim technologiom odświeżony Mach-E prawdopodobnie pozostanie popularny wśród kupujących przez wiele lat.

Przede wszystkim Mustang Mach-E 2025 otrzyma standardową pompę ciepła, dołączając do Błyskawica F-150 w ofercie producenta samochodów. Pompy ciepła mogą utrzymywać akumulatory w bardziej optymalnej temperaturze w miesiącach zimowych, co pomaga w skróceniu czasu ładowania, zasięgu i wydajności. Pojawi się więcej pojazdów elektrycznych standardowe pompy ciepła gdy przemysł samochodowy zaczyna dostrzegać ich użyteczność.

Ford wygładził wygląd zewnętrzny, wprowadzając zupełnie nowy pakiet Sport Appearance, który zawiera najważniejsze elementy stylistyczne z wersji GT najlepiej sprzedającego się pojazdu elektrycznego. Obejmuje to nowy przedni pas i osłonę chłodnicy, a także przednie zaciski hamulcowe marki Brembo, które zostały pomalowane na czerwono. Ford dorzucił także 19-calowe, monochromatyczne, lakierowane na czarno koła o wysokim połysku oraz pomalowane na czarno okładziny drzwi i krawędzie kół.

Wewnątrz znajdziesz czerwone przeszycia i sportowe pedały, które dodają sportowego charakteru. Ford dodał wentylowane przednie siedzenia w standardzie w modelach Premium Mach-E. Zastąpił także centralnie zamontowaną dźwignię zmiany biegów dźwignią zamontowaną na kolumnie, aby zwolnić miejsce na konsoli.

Najnowsza wersja (1.5) zaawansowanego, głośnomówiącego systemu wspomagania kierowcy Forda, Blue Cruise, debiutuje w Mach-E 2025. Wersja dodaje Automatyczna zmiana pasa do swojego repertuaru, co według Forda zautomatyzuje „do 45% zmian pasa ruchu podczas przeciętnej jazdy, na podstawie wewnętrznych testów”.

System zmieni pas ruchu „bez udziału kierowcy”, co oznacza, iż ​​zainicjuje zmianę pasa, jeżeli pojazd poprzedzający będzie wolniejszy niż ustawiona prędkość lub jeżeli pojazd podąża zbyt blisko mijanego pasa. BlueCruise będzie dostępny jako abonament miesięczny lub roczny dla Mustanga Mach-E 2025.

Wisienką na torcie jest nowa, bardziej przystępna cena: 36 495 dolarów, bez zachęt i ulg podatkowych. To mniej niż podstawowy model Tesli Y, który jest najlepiej sprzedającym się pojazdem elektrycznym w USA przed Mach-E, i zaczyna się od 44 490 dolarów. Powinno to pomóc Fordowi utrzymać swoją pozycję w rankingach, a może choćby poprawić jej pozycję.



Source link

Idź do oryginalnego materiału