Aby utrzymać pozycję drugiego najlepiej sprzedającego się pojazdu elektrycznego w Ameryce, Ford poddaje swojemu flagowemu pojazdowi elektrycznemu metamorfozę, obniża cenę i wykorzystuje wydajniejsze komponenty. Przywitaj się z Mustangiem Mach-E 2025.
W przeciwieństwie do modelu 2024tegoroczny Mach-E nie zyskuje zwiększonego zasięgu, ale na szczęście nie wydaje się, żeby było to konieczne. Dzięki ulepszonej konstrukcji i nowym, eleganckim technologiom odświeżony Mach-E prawdopodobnie pozostanie popularny wśród kupujących przez wiele lat.
Przede wszystkim Mustang Mach-E 2025 otrzyma standardową pompę ciepła, dołączając do Błyskawica F-150 w ofercie producenta samochodów. Pompy ciepła mogą utrzymywać akumulatory w bardziej optymalnej temperaturze w miesiącach zimowych, co pomaga w skróceniu czasu ładowania, zasięgu i wydajności. Pojawi się więcej pojazdów elektrycznych standardowe pompy ciepła gdy przemysł samochodowy zaczyna dostrzegać ich użyteczność.
Ford wygładził wygląd zewnętrzny, wprowadzając zupełnie nowy pakiet Sport Appearance, który zawiera najważniejsze elementy stylistyczne z wersji GT najlepiej sprzedającego się pojazdu elektrycznego. Obejmuje to nowy przedni pas i osłonę chłodnicy, a także przednie zaciski hamulcowe marki Brembo, które zostały pomalowane na czerwono. Ford dorzucił także 19-calowe, monochromatyczne, lakierowane na czarno koła o wysokim połysku oraz pomalowane na czarno okładziny drzwi i krawędzie kół.
Wewnątrz znajdziesz czerwone przeszycia i sportowe pedały, które dodają sportowego charakteru. Ford dodał wentylowane przednie siedzenia w standardzie w modelach Premium Mach-E. Zastąpił także centralnie zamontowaną dźwignię zmiany biegów dźwignią zamontowaną na kolumnie, aby zwolnić miejsce na konsoli.
Najnowsza wersja (1.5) zaawansowanego, głośnomówiącego systemu wspomagania kierowcy Forda, Blue Cruise, debiutuje w Mach-E 2025. Wersja dodaje Automatyczna zmiana pasa do swojego repertuaru, co według Forda zautomatyzuje „do 45% zmian pasa ruchu podczas przeciętnej jazdy, na podstawie wewnętrznych testów”.
System zmieni pas ruchu „bez udziału kierowcy”, co oznacza, iż zainicjuje zmianę pasa, jeżeli pojazd poprzedzający będzie wolniejszy niż ustawiona prędkość lub jeżeli pojazd podąża zbyt blisko mijanego pasa. BlueCruise będzie dostępny jako abonament miesięczny lub roczny dla Mustanga Mach-E 2025.
Wisienką na torcie jest nowa, bardziej przystępna cena: 36 495 dolarów, bez zachęt i ulg podatkowych. To mniej niż podstawowy model Tesli Y, który jest najlepiej sprzedającym się pojazdem elektrycznym w USA przed Mach-E, i zaczyna się od 44 490 dolarów. Powinno to pomóc Fordowi utrzymać swoją pozycję w rankingach, a może choćby poprawić jej pozycję.