Fiat Tipo zadebiutował w 2015 roku w Stambule. gwałtownie wspiął się na listę bestsellerów, dzięki rozsądnie skalkulowanej przez księgowych cenie. Ostatnio jednak jego sprzedaż w Europie spada. Aby podnieść atrakcyjność Tipo, producent przygotował specjalny pakiet wyposażenia „More”.
W lutym zeszłego roku w Bursie Fiat Tipo przekroczył próg 500 000 wyprodukowanych modeli. Mimo to w ostatnich latach odnotowano spadek sprzedaży – z 123 762 sztuk w 2017 roku do 102 341 w 2018. Tendencja spadkowa utrzymała się także w minionym roku.
Aby ją odwrócić, Włosi przygotowali pakiet o nazwie „More”, który ma uatrakcyjnić auto w oczach klienta
Według Fiata nabywca oszczędzi na wyposażeniu do 50%, decydując się na jego zakup. Bez względu na to, czy będzie to hatchback, kombi czy sedan, Tipo z pakietem More w wersji Street otrzyma system multimedialny Uconnect z 5-calowym ekranem dotykowym, skórzaną kierownicę i czarne wnętrze.
W odmianie Mirror pakiet More gwarantuje nam przyciemnione szyby, tylne czujniki parkowania oraz automatyczną klimatyzację. Wersja Lounge to z kolei więcej systemów z zakresu bezpieczeństwa na pokładzie i reflektory ksenonowe.
W najwyższych wersjach wyposażenia S-Design i Sport Tipo More będzie wyposażony w 18-calowe dwukolorowe obręcze Mopar, które dopełnią się wizualnie z czarnym dachem.
Pod maską zmian nie przewidziano
A to oznacza, iż w standardzie mamy 1,4-litrową jednostkę o mocy 95 KM. Poza tym można zdecydować się na turbodoładowany silnik 1.4 T-Jet o mocy 120 KM lub wybrać diesla w wersji 1.3 MultiJet o mocy 95 KM lub 1.6 MultiJet o mocy 120 KM.
Zdjęcia: carscoops.com