DuPont REJESTR NR 454 – marzec 2023 r

1 rok temu

Żaden samochód w historii publikacji duPont REGISTRY nigdy nie ucieleśniał ducha tego magazynu bardziej niż nowoczesne hipersamochody Bugatti. Począwszy od Veyrona w 2005 r., po niedługo zachodzącego słońca Chirona, który zadebiutował w 2016 r., te dwa pojazdy specjalne zapoczątkowały wiele edycji specjalnych i ustanowiły wiele światowych rekordów w czasie, gdy były w centrum uwagi.

Zapisz się teraz

Kup pojedynczy numer

Jedna rzecz w nich jednak pozostała niezmienna: ich silnik W16 z czterema turbosprężarkami. W oryginalnym Veyronie ten 16-cylindrowy, 8,0-litrowy młyn wytwarzał 987 koni mechanicznych. Teraz, pod koniec okresu eksploatacji, osiąga moc 1577 KM. Ostatnim miejscem spoczynku legendarnego W16 jest samochód z okładki tego miesiąca, Bugatti Mistral, który będzie ostatnim Bugatti poruszającym się po drogach, wyposażonym w ten silnik.

Mistral to samochód godny tego zaszczytu. Oddaje hołd wiatrom z południowej Francji, od których została nazwana, otwierając się na żywioły. Kształt bez dachu jest duchowym następcą Veyrona 16.4 Grand Sport i czerpie inspirację ze wspaniałego Type 57 Roadster Grand Raid z 1934 roku.

Reklamuj się u nas

Od unikalnego przodu z poczwórnymi reflektorami LED, które pomagają zmniejszyć opór powietrza, po tylne światła w stylu X, które wspomagają chłodzenie, Mistral to biznes. Chociaż nie jest to oficjalne, jest to prawdopodobnie jeden z najszybszych, jeżeli nie najszybszy, produkowanych pojazdów z otwartym dachem na świecie, a może i wszechczasów.

Oczywiście tego rodzaju możliwości, import i ekskluzywność wiążą się z równie oszałamiającą ceną: 5 000 000 euro. A jeżeli jesteś regularnym czytelnikiem dR, nie będziesz zaskoczony, gdy dowiesz się, iż wszystkie 99 miejsc produkcyjnych jest zarezerwowanych. Ale to w porządku, ponieważ obaj wiemy, iż niedługo zobaczymy Mistrala na sprzedaż na tych stronach.

Co powiesz na coś bardziej przystępnego na drugie danie tego numeru? Dołącz do nas na stronie XX, aby zapoznać się z naszą oceną prowadzenia Ferrari Roma, zaskakująco dzielącego członka zagrody Enzo. Czy to naprawdę samochód „podstawowy” tylko dlatego, iż jest najtańszym Ferrari? A może każda jego część jest nasycona taką samą esencją włoskiego supersamochodu, jak reszta gamy marki?

Mówiąc o przystępności cenowej, zanim kupisz swój drugi, trzeci i czwarty samochód kolekcjonerski, przeczytaj nasz raport na temat ukrytych kosztów utrzymania kolekcji samochodów na stronie XX. To nie pieniądze potrzebne do zapełnienia garażu cię dopadną, ale raczej powtarzające się płatności za takie rzeczy jak ubezpieczenie, elektryczność, detale i tym podobne.

W tym miesiącu mamy dla Ciebie jeszcze więcej, w tym listę najlepszych zegarków z repetycją minutową, zapierającą dech w piersiach rezydencję na wodzie w Carmel Highlands oraz wyjątkowy McLaren Elva na sprzedaż, który musisz zobaczyć, aby uwierzyć.

Bez żartów – jest to wypełniony po brzegi kwietniowy numer, którym nie możemy się doczekać, aby się z Wami podzielić. Nie bądź głupcem i nie marnuj kolejnej sekundy, nie czytając tego.

⌊ Zapisz się teraz ⌉

⌊ Kup pojedynczy numer ⌉

Idź do oryginalnego materiału