Dacia wyśmiewa subskrypcje BMW i rozdaje kierowcom termofory

1 rok temu
Dacia sprzeciwia się oferowaniu podgrzewanych siedzeń na abonament. Kpiąc z pomysłu BMW, rumuński producent samochodów rozpoczyna akcję rozdawania termoforów. fot. Dacia
Model subskrypcyjny cieszy się rosnącą popularnością w różnych branżach – od niedawna także w motoryzacji. Od jakiegoś czasu właściciele samochodów przecierają oczy ze zdziwienia, widząc udogodnienia, które oferują im producenci w zamian za opłacenie miesięcznego lub rocznego abonamentu.
Przykładem jest Mercedes i jego roczny abonament na funkcję, która pozwala zwiększyć moc silnika elektrycznego samochodu. Z kolei BMW oferuje… podgrzewane siedzenia i systemy bezpieczeństwa za roczną opłatę 180 dolarów. Oferta niemieckiej marki spotkała się z krytyką konsumentów, którzy w praktyce są zmuszeni płacić dwa razy – za zakup samochodu wyposażonego system ogrzewania oraz za abonament,...
Idź do oryginalnego materiału