CUPRA Design House wychodzi poza granice branży motoryzacyjnej i ogłasza swoją pierwszą współpracę z Harper Collective – nowatorską marką założoną przez Jadena Smitha i Sebastiana Manesa. Stworzona w oparciu o wspólną wizję designu i innowacji, kooperacja zaowocowała powstaniem ekskluzywnej kolekcji walizek, w której szczególny nacisk położono na zrównoważony rozwój.
Zaprezentowana w Oberpollinger w Monachium kolekcja Harper Collective x CUPRA obejmuje trzy modele: Cabin, Cabin Expandable oraz Trunk – każdy z nich zaprojektowany tak, aby łączyć innowacyjność, funkcjonalność i styl.
Nasz projekt z Harper Collective jest pierwszym wymiernym rezultatem współpracy w ramach CUPRA Design House. Opiera się on na naszej determinacji, aby na nowo zdefiniować sposób podróżowania, oraz przekonaniu, iż wspólne wartości są najważniejszym czynnikiem przy wyborze partnera. Ta kolekcja bagażu wyznacza nowy standard podróżowania w dobrym stylu, jednocześnie uwzględniając odpowiedzialność za środowisko – powiedział Ignasi Prieto, dyrektor ds. marki w CUPRA.
Nowe spojrzenie na przyszłość podróżowania
Kolekcja ekologicznych walizek Harper Collective x CUPRA łączy w sobie nowoczesny i odpowiedzialny sposób myślenia obu marek ze wspólną wizją designu oraz innowacji. CUPRA wykorzystuje charakterystyczne materiały wykończeniowe, w tym elementy charakterystyczne miedziane elementy w kolorze Century Bronze znane z modeli samochodów oraz ultramikrofibrę Ultrasuede, która nawiązują do wizjonerskich pojazdów pokazowych marki.
Walizki, zaprojektowane z myślą o zrównoważonym rozwoju, odzwierciedlają zaangażowanie Harper Collective w etyczną i odpowiedzialną produkcję. Wykonane z mieszanki przetworzonych odpadów oceanicznych — w tym w 30% z tzw. „ghost nets”, czyli porzuconych sieci rybackich oraz w 40% z zrecyklingowanego plastiku składowiskowego charakteryzują się typowymi dla CUPRA elementami oraz lekką, bardzo wytrzymałą konstrukcją.
CUPRA oczarowała nas swoją nieustanną potrzebą tworzenia w sposób świadomy i – co oczywiste – z myślą o zrównoważonym rozwoju. Dzięki kolekcji Harper Collective x CUPRA wprowadzamy nowy sposób podróżowania: bez kompromisów, bez marnotrawstwa, z charakterem i w pełni odpowiedzialnie. To współpraca, w której design przełamuje konwencje, a podróżowanie nie pozostawia po sobie śladu – powiedział Sebastian Manes, współzałożyciel Harper Collective.
Kolekcja walizek będzie dostępna wyłącznie w Monachium przez dwa tygodnie – w domu towarowym Oberpollinger oraz w CUPRA City Garage Munich – zanim 22 września zadebiutuje globalnie za pośrednictwem oficjalnych stron CUPRA i Harper Collective, wszystkich City Garages, CUPRA Garages oraz w sklepie Harper Collective w domu towarowym Selfridges w Londynie.