Grupa Plichta otworzyła kolejny, odświeżony salon marek CUPRA i SEAT w Trójmieście. Tym razem jest to obiekt w Gdańsku – Szadółkach, zlokalizowany przy ulicy Lubowiedzkiej 40. Budynek przeszedł metamorfozę zarówno wewnątrz jak i na zewnątrz, stając się trzecim w Trójmieście CUPRA Studio.
CUPRA Studio to punkty sprzedaży, w których marka oferuje klientom wyjątkowe doświadczenia zakupowe. Format ten, w tym momencie, jest obecny w 39 krajach na całym świecie. Do końca 2023 roku CUPRA zamierza mieć łącznie 700 takich punktów.
Salon w Gdańsku mieści się w tym samym miejscu, gdzie do niedawna znajdowało się przedstawicielstwo SEAT’a i tzw. CUPRA Corner, czyli wydzielona przestrzeń dla nowej marki. Obecnie, cały budynek wraz z wystrojem wnętrza, nawiązuje już tylko do standardu “miedzianej” marki CUPRA.
Wewnątrz eksponowanych jest 7 egzemplarzy, a w centralnej części salonu znajduje się strefa przeznaczona dla klientów oczekujących na serwis, albo po prostu odpoczywających.
Jedna z najszybciej rozwijających się marek samochodów w Europie
CUPRA dostarczyła już w tym roku 150 tys. samochodów. Wynik ten stanowi wzrost o 60% więcej niż w tym samym okresie w 2022 r. Od momentu powstania w 2018 r. marka sprzedała ponad 400 tys. pojazdów. Ambicją CUPRA jest sprzedaż 500 tys. aut rocznie w perspektywie średnioterminowej. Natomiast od swojego debiutu w 2018 roku, CUPRA sprzedała już na całym świecie ogółem ponad 450 tys. samochodów.
CUPRA jako jedna z najszybciej rozwijających się marek samochodów, zyskuje coraz bardziej istotną pozycję na rynku europejskim. Do końca 2023 roku polscy klienci będą mieli do dyspozycji aż 26 punktów sprzedaży w całym kraju.