Citroen na salonie w Paryżu

1 tydzień temu

Równocześnie z wprowadzeniem na rynek dwóch głównych nowych modeli z segmentu B i po całkowitym odnowieniu modeli Berlingo, SpaceTourer i powiązanych z nimi lekkich samochodów dostawczych w 2024 roku, Citroen prezentuje całkowicie odnowione modele z segmentu C, które motoryzacyjny świat zobaczy na zblizajacym się salonie samochodowym w Paryżu.

Mowa o modelach C4 i C4 X, które pojawią się na stoisku w nowej odsłonie, prezentując prostszą, bardziej spójną stylistykę, która odzwierciedla nową tożsamość marki. C4 staje się bardziej dostojnym i stylowym modelem, natomiast C4 X odsłania przestronne wnętrze w eleganckim nadwoziu typu fastback.

– W ten sposób Citroen skupia cały rozwój na swoich dwóch głównych graczach na rynku, bazując na C4, który zajmuje drugie miejsce wśród samochodów segmentu C w Europie zasilanych z różnych źródeł energii. Będąc pionierem pojazdów elektrycznych w tym segmencie, przez cały czas jest jednym z 5 najlepszych elektrycznych aut w segmencie C. Sam model C4 X notuje bardzo dobre wyniki na Bliskim Wschodzie, a zwłaszcza w Turcji. Ma również wiele atutów do ekspansji na rynki europejskie – mówi Magdalena Derewicz-Wodzicka ze Stellantisa.

Marka zaprezentuje swoją wizję przyszłego modelu Citroena w postaci bardzo wyrazistego samochodu koncepcyjnego. Kolorowy i wierny nowemu językowi stylistycznemu samochód demonstruje pewność siebie i wyrazisty charakter. Nie ma wątpliwości, iż ten koncept przyszłego modelu w tak ważnym segmencie spodoba się odwiedzającym.

Przyjazna, kolorowa przestrzeń stoiska będzie dla odwiedzających okazją, by dokonać wielu odkryć i zanurzyć się w doświadczeniach marki Citroën: dynamicznej, komfortowej, przystępnej i energetycznej. Przez cały tydzień stoisko będzie tętnić życiem za sprawą Studia stworzonego we współpracy z serwisem Youtube. Studio, które ożywi spotkania na stoisku, będzie relacjonować nowości marki.

Idź do oryginalnego materiału