Schmitz Cargobull podjął współpracę z firmą 24/7 Assistance, renomowanym dostawcą usług serwisowych rozszerzając możliwości firmy Cargobull Euroservice. 24/7 Assistance oferuje wsparcie serwisowe oraz holowanie środków transportu oraz wszelkiego rodzaju pojazdów użytkowych.
– W ramach współpracy z 24/7 Assistance przez cały czas będziemy koncentrować się na naszych zobowiązaniach zapewnienia niezawodnej dostępności przyczep. Kompleksowe szkolenia dla pracowników 24/7 Assistance mają na celu zwiększenia wiedzy technicznej na temat produktów Schmitz Cargobull – wyjaśniła Britta Sprey, dyrektor zarządzająca ds. obsługi posprzedażnej w Schmitz Cargobull.
Schmitz Cargobull Euroservice oferuje osobiste wsparcie do momentu usunięcia awarii lub obsługi pojazdu. Dostępne usługi obejmują holowanie i uruchamianie, serwis opon, osi, agregatów chłodniczych, układów elektrycznych i elektronicznych, doradztwo w kwestiach prawnych oraz pojazdy zastępcze.
– Nie pracujemy zgodnie z ustalonym procesem call center; zamiast tego stale staramy się znaleźć rozwiązania dostosowane do potrzeb klienta, dopóki awaria lub obsługa techniczna nie zostaną zakończone. Dla nas awaria nie jest usunięta, dopóki pojazd nie zostanie naprawiony i nie opuści partnera serwisowego. Wszyscy nasi klienci mogą polegać na Cargobull Euroservice, niezależnie od tego, czy mają umowę serwisową, czy nie – dodała Sprey.
Jarno Bor, dyrektor zarządzający w 24/7 Assistance, podkreśla znaczenie nawiązanej współpracy: – Jako europejski lider rynku w sektorze przyczep, Schmitz Cargobull podnosi poprzeczkę od wielu lat. To ogromny zaszczyt i radość, iż Cargobull Euroservice zdecydował się polegać na usługach 24/7 Assistance. Obie firmy ciężko pracowały, aby jeszcze bardziej podnieść poziom usług i wykorzystać wszystkie możliwości – w tym cyfrowe – w przyszłości. W rezultacie dwaj liderzy rynku mogą połączyć siły w ramach partnerstwa, aby osiągnąć zupełnie nowy poziom pomocy.
Obecnie około 1400 autoryzowanych partnerów serwisowych Schmitz Cargobull jest dostępnych w całej Europie, aby zagwarantować serwis przyczep, agregatów chłodniczych i innych komponentów cyfrowych, a także dostępność części zamiennych. Ciągłe szkolenia i jednostki edukacyjne stale podnoszą kwalifikacje partnerów serwisowych i specjalizację w produktach i usługach Schmitz Cargobull.