
Na początku 2026 roku BYD Atto 2 otrzyma całkowicie nową, hybrydową wersję typu plug-in. Chiński producent planuje dwie wersje o łącznym zasięgu ponad 1000 kilometrów. To kolejny krok w rozszerzaniu europejskiej gamy – po pojawieniu się modelu elektrycznego, teraz nadejdzie czas na wersję „Super Hybrid” już w pierwszych miesiącach 2026 roku.
BYD rozszerza swoją europejską ofertę
fot. BYDWedług wstępnych informacji, nowy układ napędowy pozwoli chińskiemu SUV-owi przejechać łącznie ponad 1000 kilometrów, wykorzystując pojemność zbiornika paliwa i akumulatora. BYD Atto 2 DM-i w dużej mierze zachowa design modelu elektrycznego. Pojawią się jednak drobne zmiany głównie w przedniej części samochodu. Wśród nowości znajdzie się także nowy odcień „Midnight Blue”.
Sercem projektu BYD jest jednak system DM-i „Super Hybrid”. Jest on już obecny w takich modelach jak Seal U. To hybrydowy układ napędowy typu plug-in, który stawia na wydajność i płynną jazdę. Oferuje zasięg do 90 kilometrów w trybie całkowicie elektrycznym. W połączeniu z silnikiem spalinowym, całkowity zasięg zdaniem marki sięga aż 1020 kilometrów. To poważna obietnica niezbyt częstego widoku stacji benzynowej, czy ładowarki.
Według wstępnych informacji, BYD Atto 2 otrzyma dwa warianty, różniące się mocą i pojemnością akumulatorów. Model z najwyższej półki będzie gwarantował maksymalną wydajność i jednocześnie najdłuższy zasięg elektryczny. Z kolei wersja podstawowa ma gwarantować lepszą równowagę między ceną a wydajnością.
fot. BYDZnajome wnętrze i obiecujący cennik
Jednakże, nie spodziewamy się zobaczyć zbyt wielu zmian we wnętrzu. Z pewnością będzie ono zbliżone do aktualnego modelu BYD Atto 2. Znajdziemy w nim wysokiej jakości materiały i bogate wyposażenie już w standardzie. Z najciekawszych elementów możemy wymienić m. in. obrotowy wyświetlacz centralny, czy najnowsze systemy wspomagania kierowcy.
Najnowszy SUV z układem hybrydowym typu plug-in powinien być dostępny w sprzedaży już od początku 2026 roku. To kolejny producent z Chin, który cały czas bardzo gwałtownie i intensywnie rozszerza swoją europejską ofertę. Na chwilę obecną nie znamy jeszcze cen, jednak domyślamy się, iż będzie on kosztował mniej niż jego elektryczny wariant wyceniony na około 125 000 złotych.
fot. BYD
3 godzin temu












