AUTOID G82 M4 Competition xDrive Oficjalna wersja

1 rok temu

Cześć ludzie.

Dla tych z Was, którzy nie wiedzą kim jestem lub kim jest AUTOID, jesteśmy salonem stylizacji pojazdów. Specjalizujemy się w produktach do stylizacji dla BMW i posiadamy szeroką gamę produktów oraz ekskluzywnych marek. Robimy to od 2015 roku i od wprowadzenia oryginalnego M2, w którym dostarczaliśmy karbonowe zestawy do tego samochodu.

Jesteśmy trochę spóźnieni na imprezę tutaj z naszą wersją G82, ale to coś, nad czym pracowaliśmy przez ostatnie kilka miesięcy. Teraz zakończyliśmy pierwszy etap, czyli klasyczną kompilację OEM+.

Zanim do tego przejdę, trochę informacji na temat podstawowej specyfikacji samochodu.

BMW M4 Competition xDrive Dravit Szary, czarny Rozszerzony pakiet technologiczny ze skóry merynosowej Plus Pakiet komfortowy Odznaka BMW M 50 lat Wziąłem kilka fragmentów z bloga, który prowadziłem na temat samochodu, więc ton wypowiedzi jest trochę kolorowy w porównaniu z większością forum posty – ale mam nadzieję, iż to interesujące.

Obniż wysokość jazdy
Fabrycznie samochód stoi za wysoko. To nie podlega dyskusji. W szczególności warianty xDrive działają bardzo wysoko. Dlatego naszą pierwszą rekomendacją jest naprawienie tego i poprawienie postawy samochodu. Co więcej, dzięki sprężynie z regulacją wysokości Cobra możesz poprawić jakość jazdy, robiąc to. W rzeczywistości ich zestaw sprężyn z regulacją wysokości nie tylko pozwala dostroić jazdę samochodem do własnych ustawień (patrzę na twoją kombinację przedniego splittera / niskiego napędu), ale także zachowuje pełną kompatybilność z adaptacyjnym zawieszeniem. Cobra zaprojektowała system wygrana/wygrana. Wysoce polecany. Zalecamy spadek o 30 mm.

MSS oferuje podobny produkt, który jest równie dobry, choć trochę droższy.
Popraw postawę
I… jeżeli robisz sprężyny obniżające. Musisz zrobić dystanse. To prawo pisane. To znaczy nie jest, ale jest zalecane. W dzisiejszych czasach powszechnie wiadomo, iż dzięki prawodawcom koła osadzone są bardzo głęboko w nadkolach. Podobno ratuje to dzieci, borsuki i konta bankowe przed zakręconymi kołami. Nie wygląda to jednak świetnie. Tak więc, jeżeli robisz obniżające sprężyny, sugerujemy dystanse – to naprawdę wypełni pozycję.

Nasza rekomendacja to 15 mm z przodu i 12 mm z tyłu. Naszym zdaniem jest to najlepsza opcja dystansu koła dla platformy G80 i G82.
Jeśli szukasz więcej informacji na temat opcji dystansów dla G80 i G82, nasi przyjaciele z IND Distribution stworzyli już doskonały przewodnik na forum.

Ulepsz tylny spoiler
Aby być uczciwym wobec BMW, od czasów serii samochodów F80 i F82 poszli w swoją grę „spoiler giełdowy”. Biorąc to pod uwagę, w przypadku samochodu o mocy ponad 500 KM mogliby pójść dalej. Na szczęście tak. Naszą preferencją jest spoiler „Ducktail”. Pasuje do charakteru i konstrukcji samochodu. Spoiler „CS” jest jednak przyjemnym środkiem i bardziej popularnym wyborem.
Kup spojlery G80 M3 tutaj, a spojlery G82 M4 tutaj.

Dodaj rozdzielacz przedni
Z agresywną konstrukcją grilla nerkowego trochę rozczarowujące jest to, iż przednia dolna krawędź zderzaka zasadniczo wpada w nicość. Uważamy, iż samochód wygląda tak, jakby brakowało kawałka zderzaka bez zainstalowanego rozdzielacza. Kiedy go zauważysz, nie możesz tego przegapić. Naszą rekomendacją jest splitter Essentials Competition. Wygląda świetnie, nie kosztuje świata i pasuje doskonale.

Alternatywą jest rozgałęźnik CSL, który w tej chwili zamontowaliśmy w naszym.

Napraw wnętrze
Dziwnym dziwactwem wnętrza modeli samochodów Competition (lub tych, które mają wnętrze z włókna węglowego) jest to, iż wykończenie po stronie kierowcy jest raczej w kolorze błyszczącej czerni niż włókna węglowego. Nie mam pojęcia, dlaczego tak jest, ale nie martw się, rynek wtórny to naprawił. Moim zdaniem jest to pozycja obowiązkowa dla wszystkich samochodów z wnętrzem z włókna węglowego.
Właśnie wprowadziliśmy zestaw nakładek, który jest pre-pregowym wykończeniem z włókna węglowego, które pasuje do wykończenia z włókna węglowego OEM o tym samym skośnym splocie 2×2. Kolejny fajny mod bez myślenia.
Jeśli masz iDrive 8, nie stanowi to problemu, możesz zignorować i przejść do…

Poprawa dźwięku
Podobnie jak prawie wszystkie współczesne samochody, M3 i M4 mają problemy z dźwiękiem. To efekt uboczny restrykcyjnych przepisów nałożonych na producentów w celu poprawy emisji. Na szczęście możemy w dużym stopniu przeciwdziałać tym ograniczeniom, instalując nowy układ wydechowy. Naszym wyborem jest układ wydechowy Milltek OBF-back (Axle-back). Poprawia to głośność i ton systemu zapasów, zachowując gwarancję i pozostając legalne.

Ta sekcja dotyczy głównie brytyjskiego folku. jeżeli masz skłonności kryminalne, możesz pójść dalej. Może bycie przestępcą to trochę daleko. Ale jeżeli jesteś zadowolony z przesuwania koperty, możesz rozważyć systemy „usuwania OPF”. Uwalniają one spaliny jeszcze bardziej, zwiększając w ten sposób również głośność. Nie są zatwierdzone przez „MOT”, więc warto to rozważyć. jeżeli czujesz się wyjątkowo niegrzeczny, możesz również zastosować katalizator o wysokim przepływie lub jeszcze lepiej „dekat”. Maksymalny dźwięk. Wściekli sąsiedzi.

Nasza rekomendacja? Wydech Milltek OBF-Back (tył osi) z końcówkami Cerakote.

Streszczenie
Ukończyliśmy również kilka innych modów, które pasują do powyższego, poniżej znajduje się lista wszystkich modów, które są w tej chwili w samochodzie:

A oto kilka jego zdjęć w najnowszej formie. Mamy więcej w drodze, ale daje ci małe pojęcie:




Oto kilka zdjęć z poprzedniej sesji zdjęciowej, które nie są tak ciemne…













Mam nadzieję, iż dobrze się bawiliście. Zapewniamy, iż to dopiero etap 1. W przygotowaniu mamy kilka doskonałych rzeczy. jeżeli chcesz śledzić kompilację, możesz to robić dzięki regularnych aktualizacji na @autoid Instagram i @rtwenty3 instagram.

Jakiekolwiek pytania, po prostu krzycz.
Jacek

Ostatnio edytowane przez Jack@AUTOID; Dzisiaj o 06:21..

Idź do oryginalnego materiału