Audi Concept C, manifest nowego języka projektowania marki i jeden z najbardziej przełomowych projektów Audi ostatnich lat, po raz pierwszy został zaprezentowany w Polsce. Elektryczny roadster gościł 3 i 4 grudnia w Audi City Warszawa, po wrześniowej premierze w Mediolanie i późniejszej prezentacji na targach IAA Mobility w Monachium.
Concept C otwiera nowy rozdział w historii marki, materializując filozofię The Radical Next – klarowną, techniczną, inteligentną i pełną emocji. Jego proporcje, rzeźbiarskie powierzchnie oraz precyzyjnie dobrane technologie pokazują kierunek, w jakim podąża przyszły design Audi.
„Concept C to samochód definiujący przyszłość naszej marki. Jesteśmy dumni, iż Polska znalazła się w gronie pierwszych krajów, które mogły zobaczyć ten niezwykły projekt. To dla nas duża nobilitacja” – podkreśla Łukasz Zadworny, dyrektor marki Audi w Polsce.
Za nową filozofię formy odpowiada m.in. Kamil Łabanowicz, polski projektant Audi i współautor nowego języka stylistycznego. „W Concept C najważniejsze jest sprowadzenie formy do jej istoty. To projekt, który tworzy napięcie nie przez nadmiar, ale przez spokój i konsekwencję. Jego siła wynika z harmonii i zaufania do samej formy” – wyjaśnia.

Minimalistyczne wnętrze rozwija tę ideę, łącząc technologię z sensualnym doświadczeniem. Systemy działają w tle, pojawiając się tylko wtedy, gdy są potrzebne. najważniejsze pozostają materiały, światło i typowa dla Audi precyzja wykonania – tworzące przestrzeń spokojną, inteligentną i funkcjonalną.
Audi Concept C zapowiada nowy kierunek stylistyczny marki – design oparty na klarowności, technice, emocjach i inteligencji, sprowadzonych do tego, co najważniejsze.













