2023 Audi RS 6 Avant: samochód na zawsze?

1 rok temu

Mam obsesję na punkcie idei „samochodu na zawsze”. Co to jest, świetne pytanie. Pojawia się bogata i wpływowa osoba, dżin lub urzędnik państwowy i mówi, iż możesz mieć jeden samochód za darmo, ale musisz go zatrzymać na zawsze. Całe paliwo, konserwacja, ubezpieczenie, wszystkie te rzeczy spoczywają na tobie. Co wybierasz? To jedno z marzeń entuzjastów samochodów, które w rzeczywistości nigdy się nie spełni. Mimo to jest to zabawne ćwiczenie, a moja pożyczka w tym tygodniu może po prostu pasować do rachunku. Audi przysłało mi ten wspaniały 2023 RS 6 Avant i myślę, iż potrzebuję go w moim życiu.

(Zauważ, iż otrzymałem niesamowitą pomoc fotograficzną w tym przypadku za pośrednictwem mojego nowego kumpla Masona, więc jego rzeczy są specjalnie przywołane w (licznych) galeriach poniżej, reszta jest moja. Uznanie dla niego za znalezienie absurdalnie fajnej Graffiti Alley jako a także opuszczona (ish) zajezdnia kolejowa w pobliżu, obie w Baltimore, MD.)

Zdjęcia autorstwa Masona

Przegląd Audi RS 6 Avant 2023

Zamierzam spróbować postępować zgodnie z moimi normalnymi procedurami i formatem recenzji, mimo iż jest to dalekie od zwykłego samochodu. Rozpoczęcie budowy jest dość proste, istnieje tylko jedna wersja RS 6 Avant, a jej cena zaczyna się od 121 900 USD. Stamtąd zapnij pasy.

Nasz tester miał również:

Efekt czarnego kryształu Sebring (1095 USD)

Pakiet Carbon Optic (6350 USD)

22-calowe odlewane aluminiowe obręcze kół z 5 ramionami w kształcie litery V, wykończenie w kolorze czarnym błyszczącym, z oponami letnimi Czarne relingi dachowe Elementy zewnętrzne Carbon Optic (listwy drzwi, wstawki przedniego i tylnego zderzaka) Elementy zewnętrzne w kolorze czarnym o wysokim połysku (znaczki, grill, obramowania szyb) , nakładki przedniego i tylnego zderzaka) Obudowy lusterek zewnętrznych z włókna węglowego

Ceramiczne hamulce z szarymi zaciskami (8500 USD)

Pakiet Executive (2750 USD)

Rozszerzony pakiet skórzany (konsola środkowa, podłokietniki drzwi, górna część deski rozdzielczej) Podgrzewane tylne siedzenia Wyświetlacz przezierny Elektrycznie domykające się drzwi Zdalne wspomaganie parkowania plus

Pakiet pomocy kierowcy (2250 USD)

Audi adaptive cruise assist z asystentem pasa ruchu Audi side assist z asystentem ruchu poprzecznego z tyłu Asystent skrzyżowań Audi pre sense rear Rozpoznawanie znaków drogowych

Sportowy układ wydechowy (1000 USD)

Zawieszenie Dynamic Ride Control (1250 USD)

Podsufitka Black Dinamica (3000 $)

Asystent noktowizyjny z wykrywaniem dużych zwierząt i pieszych (2500 USD)

Zaawansowany system dźwiękowy Bang & Olufsen 3D (4900 USD)

19 głośników, w tym głośnik 3D, głośnik centralny, subwoofer i aluminiowe osłony głośników 19-kanałowy wzmacniacz o łącznej mocy wyjściowej 1820 watów, w pełni zdigitalizowany z wysoce wydajną technologią ICEpower i wzmacniaczem BeoCore Algorytm Symphoria® 3D firmy Fraunhofer IIS 2 automatycznie wydłużające soczewki akustyczne na desce rozdzielczej i cyfrowym procesorze sygnału (DSP)

A choćby więcej. Spójrz poniżej.

W sumie patrzysz na 158 105 $ z 1000 $ podatkiem od benzyny. Oczywiście ten ostatni kawałek to kropla w morzu w porównaniu z ogólną ceną, ale przekonajmy się, czy jest to materiał na „wieczne samochody”.

2023 Audi RS 6 Avant wewnątrz i na zewnątrz

RS 6 jest groźny, szczególnie w kolorze czarnym. Szczerze mówiąc, niektóre szczegóły są jednak zagubione w ciemnym kolorze, zwłaszcza z przewagą czarnych elementów wykończenia na zewnątrz. Podoba mi się, iż 22-calowe (!) koła nie są całe czarne, byłoby za dużo ciemności. Chociaż skośne dzielone szprychy w kształcie litery Y nie są moim ulubionym projektem kół, to samochód wygląda świetnie od przodu do tyłu.

I jest szeroki. Tak szeroki. Był tak szeroki, iż aż skrzywiłem ramiona, wchodząc w alejkę z graffiti, żeby samochód stał się węższy. Jaka dokładnie szerokość, cóż, całkowita szerokość bez lusterek wynosi 76,8 cala. Dla porównania, Ford Bronco Big Bend 4dr 4WD z pakietem Advanced z 2023 r. ma 75,9 cala! Jest prawie o cal szerszy niż cholerny Bronco! Oczywiście, po dodaniu dużych lusterek przypominających ciężarówki, Bronco zyskuje przewagę pod względem całkowitej szerokości, ale przez cały czas jazda nim jest onieśmielająca, szczególnie w mieście. Dla bardziej bezpośredniego porównania kombi Mercedes Benz E 63 S AMG z 2023 r. jest o całe 1,7 cala węższe.

Zdjęcia autorstwa Masona

Ale szerokość, jeżeli to, co daje RS 6, to obecność, podobnie jak spadzista tylna linia dachu. Kawałki włókna węglowego są gustowne i można je znaleźć w kilku miejscach, w szczególności na lusterkach bocznych i tylnym dyfuzorze. Kiedy RS 6 pojawia się w twoim lustrze, jest to bardzo zauważalne i prawdopodobnie powinieneś zejść z drogi. Trudno jest prowadzić ten samochód wolno, więcej o tym za chwilę.

Zdjęcia autorstwa Masona

Wnętrze to inna historia, podczas gdy na zewnątrz jest w całości Darth Vader, skóra w kolorze koniaku sprawia, iż ​​kabina RS 6 wydaje się nieco lekka i przestronna. Naturalnie w sześciocyfrowym pojeździe lista standardowych rzeczy jest długa na milę. Po stronie komfortu, oprócz wspaniałego skórzanego wnętrza, przednie siedzenia są podgrzewane i wentylowane, podgrzewane jest płaskodenne koło, jest czterostrefowa automatyczna klimatyzacja, a tylne mają manualne osłony przeciwsłoneczne. jeżeli chodzi o technologię, otrzymujesz najnowszy cyfrowy klaster Audi Virtual Cockpit, świetnie wyglądający podwójny ekran dotykowy z 10,1-calowym górnym i 8,6-calowym dolnym, Android Auto i bezprzewodowy Apple CarPlay, bezprzewodową ładowarkę (ze wzmacniaczem sygnału telefonu ), i więcej.

Ta lista usprawnień i pakietów jest znacząca, więc na przykład w pakiecie Executive otrzymujesz jeszcze więcej skóry, podgrzewane tylne siedzenia, wyświetlacz przezierny, miękko zamykające się drzwi i wiele więcej. To niezwykle wygodne miejsce do spędzania czasu. Fotele są oczywiście wspaniałe i podobało mi się, iż konsola środkowa była na tej samej wysokości co dźwignia zmiany biegów. Podczas dłuższych przejażdżek mogłem oprzeć łokieć na podłokietniku i wygodnie położyć dłoń na dźwigni zmiany biegów.

Krytyka była niewiarygodnie niewielka. Jestem wystarczająco dorosły, aby docenić, iż nie było funkcji masażu, co jest wstydem w oparciu o cenę. Przycisk, który zwykle aktywuje go w (znacznie tańszych) Audis, był pusty. Ponadto, podobnie jak w przypadku niektórych innych Audi, tak naprawdę nie ma gdzie przechowywać telefonu poza uchwytem na kubek. Wewnątrz konsoli środkowej znajduje się miejsce (również tam, gdzie można ładować bezprzewodowo), ale mam jedno z tych pop-gniazdów w moim telefonie (robię dużo zdjęć, zamknij się), więc to nie jest opcja. Wreszcie, przednie uchwyty na kubki ściskają dno 20 uncji napoju gazowanego, utrudniając wyciągnięcie tego napoju bez rozlania. Tak, zakrętkę mógłbym odkręcić za każdym razem, ale kto ma na to czas? Musisz mieć ręce na kierownicy przez cały czas.

Miejsca na tylnych siedzeniach było dużo, z 37,4 cala miejsca na nogi (czyli trochę więcej niż 36,1 cala w wagonie E 63). Moja zrzędliwa (prawie) 16-letnia córka nie narzekała na miejsce na tylnej kanapie. Tymczasem pojemność ładunkowa wynosi 30,0 cu. ft. co było wystarczające dla moich potrzeb (nie dostałem zdjęcia torby hokejowej Bauer mojego najmłodszego, przepraszam, iż jest poza sezonem), ale jest znacznie mniej niż 35 cu Benz. ft. W przeciwnym razie większość innych pomiarów, takich jak na przykład przestrzeń nad głową i przestrzeń na nogi, mieściła się na ogół w odległości jednego cala od siebie.

W nocy RS 6 jest równie fajny, z mnóstwem opcji zestawu wskaźników do wyboru, a także możliwością zmiany oświetlenia otoczenia w zależności od nastroju. Dodatkowo otrzymujesz podwójne światła kałuży „RS”, jeżeli lubisz takie rzeczy.

Zrobiliśmy dużo zdjęć, przepraszam, nie przepraszam. Ta na wpół opuszczona stacja obsługi pociągów znajdowała się tuż za aleją graffiti. Mówię pół, ponieważ wygląda na to, iż przechowują trochę rzeczy w głównym budynku, ale platforma z boku była w złym stanie.

Zdjęcia autorstwa Masona

2023 Audi RS 6 Avant w drodze

Kiedy siedziałem w hybrydzie Lexus RX, która pojawiła się przed RS 6, zobaczyłem to. Udało mi się choćby uchwycić ten moment dla potomności, wraz z odrobiną rewelacji od dostawcy z DriveShop na końcu.

To się dzieje! #RS6 pic.twitter.com/YXxy8pcV0u

— William Byrd (@WilliamByrdUSA) 23 marca 2023 r

Daje niesamowite pierwsze wrażenie, choć od razu chciałem, żeby był trochę głośniejszy. choćby w pełnym trybie RS jest trochę za cichy i stonowany, biorąc pod uwagę monstrualny 4-litrowy silnik V8 z podwójnym turbodoładowaniem pod maską. Przy mocy 591 koni mechanicznych i momencie obrotowym 590 funtów na stopę chciałem, aby brzmiało to trochę bardziej przerażająco, zwłaszcza iż ma ulepszony sportowy układ wydechowy RS. RS 3, który niedawno recenzowałem, był też nieco cichy w trybie zwykłym, ale w trybie RS był głośny i dumny. Mimo to drugą stroną jest to, iż jest wyjątkowo posłuszny w trybie komfortu. Jedziesz wygodnie, ledwo słysząc silnik lub wydech, a adaptacyjne zawieszenie zapewnia super płynną jazdę.

Jest piekielnie szybki, wciskasz pedał gazu i trzymasz. Twoja głowa natychmiast zostanie wgnieciona w zagłówek, a system komputerowy Audi utrzymuje wszystko na adekwatnym torze. Wcisnąłem choćby pedał gazu, gdy koło kręciło się w deszczu, wyjeżdżając na drogę i nie było choćby ćwierkania opon. To po prostu idzie.

Podczas mojej pierwszej jazdy dostałem aprobatę od kierowcy RS 7, z którym wjechałem obok autostrady. Mówiąc o autostradzie, dość trudno jest powoli prowadzić RS 6. choćby częściowe naciśnięcie przepustnicy sprawi, iż przekroczysz 80 mil na godzinę bez wysiłku. System zmiany pasa ruchu jest trochę agresywny i lepiej choćby nie myśl o zmianie pasa bez sygnalizacji (wstaw własny żart kierowcy BMW), ponieważ będzie próbował wyrwać ci kierownicę z ręki.

Ulepszony pakiet wspomagania kierowcy zapewnia również łagodzenie kolizji z przodu (co pomogło mi podczas szybkiego zatrzymania na I-95 w kierunku Baltimore z DC) oraz ładny system kamer 360 stopni z góry na dół, który był pomocny podczas poruszania się po wąskiej uliczce miasta.

Istnieje mnóstwo ekranów, przez które należy przejrzeć, aby Twój RS 6 działał tak, jak chcesz, w tym dwa tryby RS. Możesz kliknąć wszystko, od ustawień zawieszenia po dźwięk silnika. Chociaż chciałem, żeby po „przedstaw” była opcja „o cholera, ale głośno”.

Mimo to nie jestem pewien, czy doświadczyłem lepszej mieszanki jazdy po autostradzie i przyspieszania bananów, z wyjątkiem Lamborghini Urusa, który jest znacznie droższy o prawie 100 000 USD. Jedynym minusem na drodze było zużycie paliwa. Zazwyczaj, gdy dostanę pożyczkę, mogę ją napełnić raz w tygodniu, RS 6 odwiedzał pompy w celu uzyskania wysokiej jakości materiału testowego 2-3 razy. Ale mam ciężką nogę i za każdym razem, gdy się zatrzymuję, redukuję bieg do 1. biegu.

Streszczenie

W końcu nie chciałem, żeby RS 6 odszedł, być może choćby przytuliłem go na pożegnanie. Za tę cenę był trochę stonowany, ale widziałem, iż jest częścią garażu na wiele samochodów jako codzienny kierowca dla egzotycznego właściciela samochodu. Połączenie wygody i szybkości jest niezwykle kuszące za każdą cenę. Nic dziwnego, iż główny rywal, kombi E 63 S, zaczyna się od 121 000 USD, czyli tylko o 900 USD mniej niż RS 6. Kupuj opcje, a otrzymasz podobnie drogi gotowy produkt. Nie możesz jednak stracić żadnego uber-powozu, a każdy zdalnie rozważający szybkie czterodrzwiowe powinien natychmiast sprawdzić RS 6.

Utrzymam go mocno na szczycie mojej listy samochodów „kiedyś” na zawsze, chociaż mógłbym wybrać metaliczny kolor Ultra Blue, gdyby był mój. Ale jestem trochę ekstrawertykiem.

Post 2023 Audi RS 6 Avant: samochód na zawsze? pojawił się jako pierwszy w Hooniverse.

Idź do oryginalnego materiału