Hyundai to jeden z tych producentów, którzy zawsze mają w salonach ciekawą ofertę pojazdów w każdym segmencie. W katalogu pojazdów systematycznie pojawiają się nowe propozycje szyte na miarę czasów i oczekiwań klientów. Najnowszy SUV dostał cennik jak Dacia i z ogromnym bagażnikiem staje się najlepszą opcją do miasta z etykietą eko.
Hyundai Inster z rabatem choćby na 10 000 zł to teraz okazja
Hyundai rozgrzał rywali jak słońce tego lata nową ofertą Instera, której ciężko dorównać. Teraz dzięki promocyjnej cenie poniżej 100 000 zł niedrogi jak Dacia plasuje się wśród najtańszych samochodów elektrycznych dostępnych w tej chwili na rynku.
To bardzo interesująca propozycja która, choć jest zorientowana na jazdę w mieście, to sprawdzi się także na weekendowe wypady za miasto. Hyundai sprytnie to wykombinował, łącząc kompaktowy rozmiar miejskiego SUV-a, autonomię do 327 km i świetny bagażnik, czyli wszystko, co potrzebne do codzinnej jazdy. Inster staje się zatem funkcjonalnym pojazdem, który nie wymaga dużych inwestycji. Z niebanalnym designem stawia na praktyczność nie tylko w wersji Cross, którą Hyundai postawił tu powyżej sportowych emocji.
Model dobrze przemyślany także, jeżeli chodzi o wnętrze, oferuje wszechstronną przestrzeń z możliwością aranżacji dzięki przesuwnym fotelom. To plus niebanalny bagażnik, to bez wątpienia cechy, które łącząc promocyjny cennik, wyróżniają Instera na obleganym rynku małych miejskich SUV-ów. Oferowany w 5 wersjach do wyboru jest tym, którego Dacia może pozazdrościć.
Cenowo jak Dacia SUV marki Hyundai wygrywa wyposażeniem i zasięgiem
Hyundai Inster ze specjalną ofertą uwzględniającą rabat jest jak Dacia w segmencie elektrycznych samochodów. Choć Spring ma niższą cenę, to Inster oferuje bogatsze wyposażenie i większy zasięg.
W związku z tym, iż jest pojazdem elektrycznym, pozwala na swobodne poruszanie się w mieście. Na przykład na korzystanie z przywilejów tj. jazda buspasami. To zwiększa zainteresowanie kierowców, którzy regularnie poruszają się w środowisku miejskim. Dodatkowo kierowca nie musi martwić się o zmianę biegów, co przekłada się na większy komfort jazdy, zwłaszcza w mieście.
Konfiguracja oferty obejmuje baterię 42 kWh lub 49 kWh wystarczającą do poruszania się na krótkich i średnich dystansach. Z zasięgiem odpowiednio 327 i 370 km daje możliwość ładowania z domowego gniazdka lub stacji publicznych. Na stacji ładowania DC o mocy 120 kW, naładowanie Instera od 10 do 80 procent zajmuje około 30 minut.
Hyundai Inster startując z ceną 99 900 zł, jest jednym z najbardziej przystępnych elektrycznych pojazdów miejskich. Nie wymaga przy tym rezygnacji z kluczowych atrybutów swojej kategorii. To propozycja, której trudno dorównać w obecnych realiach. Najtańszy Inster oferuje m.in. automatyczną klimatyzację, system multimedialny z 10,25” ekranem dotykowym, łączność z Android Auto i Apple Car Play i bezkluczykowy dostęp. Kierowca ma także do dyspozycji kamerę cofania, tylne czujniki parkowania, inteligentny tempomat oraz elektryczne ogrzewane i składane lusterka. Z baterią 49 kWh i mocą 115 KM taki zestaw kosztuje 108 900 zł. Ponadto w modelu krótszym od Seata Ibizy możemy po wyjęciu tylnego panelu cieszyć się bagażnikiem sięgającym 355 litrów. Bez rezygnacji z wyposażenia w konkurencyjnej cenie.
Udoskonalona wersja MODERN dodatkowo uwzględnia m.in. ładowarkę bezprzewodową do telefonów, tylne fotele przesuwane osobno, port USB typu C do ładowania i dwupoziomową podłogę bagażnika. Ofertę zamyka wersja Cross Smart zawierająca wszystkie elementy niezbędne do uzyskania terenowego wyglądu i charakteru Instera.
Podsumowanie
Promocja oszczędzająca 8000 zł lub 10 000 zł to dobra okazja, by sięgnąć po najlepszą dla nas wersję Instera. Idealny do miasta, łatwy w manewrowaniu i parkowaniu mimo niewielkich rozmiarów, oferuje zaskakująco dużo miejsca w środku. Z funkcją V2L umożliwi zasilanie urządzeń zewnętrznych prądem o mocy do 3600 W, co czyni go wszechstronnym autem. jeżeli uwzględnić fakt, iż można liczyć jeszcze na dopłaty z programu „NaszEauto”, to oferta marki Hyundai jest jedną z tych, które warto wziąć pod uwagę.