Znamy ceny elektrycznego Mastera

moto-przestrzen.pl 1 miesiąc temu

Nowy Master E-Tech 100 electric ustanawia nowe standardy w segmencie elektrycznych furgonów w Europie. Samochód w wersji E-Tech 100% electric jest dostępny – w zależności od kraju – z dwoma pojemnościami baterii trakcyjnych: 40 kWh (z zasięgiem do jazdy miejskiej) oraz 87 kWh (na dłuższe trasy). W Polsce Nowe Renault Master E-Tech 100% electric 140 KM dostępne będzie w wersji long range 87 kWh 22 kW AC / 130 kW DC, z rekordowym zasięgiem choćby 460 km .

Oferta w Polsce obejmuje wersje w dwóch typach nadwozia: L2H2 – w cenie katalogowej 237 000 zł netto oraz L3H2 – w cenie 238 200 zł netto. Samochód może być objęty dopłatami choćby do 70 tys. zł w ramach programu „Mój Elektryk”.

Nowy Master posiada jeszcze lepsze najważniejsze parametry i cechuje się niskim współczynnikiem oporu powietrza oraz jeszcze lepszą zwrotnością. Jego wnętrze pozostało bardziej ergonomiczne, schowki mają do 135 litrów oraz ulepszona została funkcją mobilnego biura. Nowe Renault Master E-Tech 100% electric odznacza się wyjątkowo dużą ładownością, wynoszącą 1625 kg (DMC 4250 kg) z prawem jazdy B, jak również rekordowym zasięgiem do 460 km oraz możliwością holowania przyczepy o masie do 2,5 t. Zależnie od potrzeby dzięki wszechstronnego haka holowniczego mieszanego z czterema otworami możemy holować profesjonalny sprzęt, a lekka aluminiowa galeryjka dachowa z tylną drabinką umożliwiającą dostęp i pomostem zapewniającym bezpieczny załadunek pozwala na przewiezienie do 160 kg więcej.

To wszystko przy niewysokim zużyciu energii, które w wersji z akumulatorem o pojemności 87 kWh sięga jedynie 24,5 kWh/100 km w cyklu WLTP, dzięki innowacyjnemu systemowi regulacji temperatury.

Poziomy wyposażenia

Podobnie do wersji spalinowych Nowy Master jest furgonem następnej generacji o wzorcowych w tym segmencie parametrach użytkowych, dostępnym w bogato wyposażonej już w standardzie wersji extra. Wybrane elementy wyposażenia standardowego wersji extra:

  • system multimedialny openR link 10″ z bezprzewodową replikacją telefona
  • światła mijania oraz do jazdy dziennej LED
  • klimatyzacja sterowana manualnie
  • czujniki parkowania tylne
  • system automatycznego hamowania awaryjnego
  • system utrzymania pasa ruchu
  • regulator prędkości z ogranicznikiem
  • fotel kierowcy z podłokietnikiem i regulacją odcinka lędźwiowego
  • kanapa 2-miejscowa typu „mobilne biuro” ze schowkiem.

Wersje spalinowe z mechaniczną skrzynią biegów są już dostępne do zamówienia w Polsce.

Idź do oryginalnego materiału