Zapowiedź Ford Expedition 2024

2 lat temu

Ta zapowiedź Ekspedycji 2024 zostanie zaktualizowana, gdy zostaną udostępnione oficjalne zdjęcia, specyfikacje, funkcje i ceny.

Expedition 2024 to największy SUV Forda, trzyrzędowy pojazd dostępny w długich i jeszcze dłuższych konfiguracjach. Porównaj go z Chevroletem Tahoe/Suburban i GMC Yukon/Yukon XL oraz Toyotą Sequoia.

Linia 2024 Expedition, choć zaczyna pokazywać swój wiek w porównaniu ze świeżymi rywalami, wyróżnia się dobrą jakością jazdy, mocnym (choć spragnionym) turbodoładowanym V-6 i szeroką gamą. Przyznamy ocenę, gdy potwierdzimy najnowsze specyfikacje. (Czytaj więcej o jak oceniamy samochody.)

Dostępny w dwóch długościach (większy nazywa się Expedition Max), ten duży SUV kontynuuje odświeżenie z 2022 roku. Wersja standardowa rozciąga rozwalający garaż 210 cali od zderzaka do zderzaka, podczas gdy Max dodaje kolejną stopę, która może zepchnąć go na podjazd.

Jego przód ma osłonę chłodnicy, która rozciąga chromowane (lub ciemne, w niektórych wykończeniach) linie do ruchliwych reflektorów LED. Jest bardziej tradycyjny z boku, z pudełkowatym wyglądem, który mógłby pochodzić prosto z lat 90. Nie jest to jednak nieistotne, ponieważ Expedition to zdecydowanie oldschoolowa koncepcja z dużą ilością nowoczesnych technologii w swojej kabinie. Opcjonalny 15,0-calowy ekran dotykowy jest zamontowany wysoko na stylowej desce rozdzielczej, gdzie udaje mu się wyglądać po prostu „duży”, a nie „ogromny”.

Ford oferuje swój 3,5-litrowy silnik V-6 z podwójnym turbodoładowaniem w dwóch stanach dostrojenia: 380 KM dla tańszych ekspedycji i obfite 440 KM, gdy wspinasz się po drabinie. Przerzutki mocy na tylną lub wszystkie cztery koła za pośrednictwem 10-biegowej automatycznej skrzyni biegów, która czasami może potknąć się podczas zmiany biegów przy niskich prędkościach i redukcji biegów na autostradzie. Dobre adekwatności jezdne zapewniają w pełni niezależne zawieszenie. Expedition jest zbyt duży do prawdziwego użytku w terenie, ale można go również mieć w stylowej i nieco bardziej wydajnej wersji Timberline. Expedition Max może przewozić przyczepę o masie do 9300 funtów, jeżeli jest odpowiednio wyposażona. Nie pokona dużego pickupa, ale jest lepszy od każdego crossovera lub minivana.

Wewnątrz Expedition znajdują się pluszowe siedzenia z dużą ilością miejsca w przednim i środkowym rzędzie. Najbardziej wysunięta do tyłu ławka jest najlepsza dla dzieci i nastolatków, chociaż dłuższa wersja Max oferuje więcej miejsca do rozciągania w połączeniu z ławką nisko nad ziemią. Przestrzeń ładunkowa może osiągnąć 120 stóp sześciennych w najdłuższej wersji z schowanymi rzędami drugiego i trzeciego. Duża wysokość podnoszenia jest typowa dla dużego SUV-a, ale szeroko dostępny jest składany elektrycznie trzeci rząd siedzeń, który ułatwia załadunek dużych przedmiotów.

Ekspedycja dobrze wypadła w testach zderzeniowych. Wszystkie modele są dobrze wyposażone w adaptacyjny tempomat, monitory martwego pola i aktywną kontrolę pasa ruchu, a dostępny jest ograniczony system hands-off Forda BlueCruise.

Ile kosztuje Ford Expedition 2024?

Spodziewaj się, iż Ekspedycja 2024 przekroczy 56 000 $ na początek, przy średnio wyposażonym XLT z napędem na cztery koła, sprawdzając około 70 000 $.

Gdzie jest produkowany Ford Expedition 2024?

W Louisville, Kentucky.

Idź do oryginalnego materiału