Tuż przed targami EICMA, Yamaha internetowo prezentuje swoje nowości. Jedną z nich jest Tenere 700 World Raid w gruntownie odświeżonej wersji. Niemal wszystko zostało przebudowane – rama, zawieszenie, elektronika. Tylko silnik pozostał bez gruntownych zmian. Jest to także pierwsza Tenere, która posiada wieloosiowy czujnik IMU, czyli posiada kontrolę trakcji i ABS czułe na pochylenia.
Dla przypomnienia – w poprzednich latach w ofercie była już wersja World Raid i pełniła funkcję Tenerki dopasionej o lepsze podzespoły i przede wszystkim zdecydowanie większy zbiornik paliwa. World Raid to idealny model do dalekiego podróżowania, także poza asfaltem. Siostrzana wersja World Rally miała wyposażenie bardziej premium i bardziej dopasowane do zastosowań rajdowych. (Modele bez „World” w nazwie miały m.in. zwyczajny niepowiększony zbiornik paliwa.
Poniżej przeczytacie kompleksowy komunikat Yamahy na temat zmian w modelu Ténéré 700 World Raid na 2026 rok.
informacja prasowa
Yamaha Ténéré 700 World Raid na 2026 rok – pokonuj dystans!
- Model Yamaha Ténéré 700 World Raid na 2026 rok otrzymuje wyjątkowe ulepszenia, nowe komponenty premium i najnowszą technologię
- Sterowana elektronicznie przepustnica Yamaha Chip Controlled Throttle (YCC-T), dwa tryby mocy, 6-osiowy IMU oraz kontrola trakcji rozpoznająca jazdę w pochyleniu, kontrola uślizgu i ABS zwiększają elastyczność każdej jazdy
- Ulepszone zawieszenie, mocna stalowa rama, nowy amortyzator skrętu i ulepszenia ergonomiczne podnoszą komfort jazdy i zapewniają lepsze wyczucie i kontrolę na utwardzonych drogach i w off-roadzie
- Nowe jednoczęściowe siedzenie, dwa zbiorniki paliwa o zmienionym kształcie i zaprojektowana od nowa owiewka zapewniają większą swobodę ruchów zarówno w pozycji siedzącej, jak i stojącej
- Duży nowy wyświetlacz TFT, przeprojektowane przełączniki na kierownicy, tempomat i ogranicznik prędkości zwiększają komfort jazdy na długich dystansach
Zawsze wybierana przez tych motocyklistów, którzy pragną ruszyć w najdłuższe i najbardziej wymagające trasy — Ténéré 700 World Raid jest gotowa, by docierać jeszcze dalej. W 2026 roku wraca z ulepszeniami, nowymi elementami klasy premium i najnowszą technologią, wynosząc długodystansowy motocykl adventure inspirowany rajdem Dakar na nowy poziom.
Reszta tekstu pod zdjęciami.
2026 Ténéré 700 World Raid – zdjęcia i film promocyjny



































MOC I KONTROLA – Yamaha Ténéré 700 World Raid na 2026
Sercem każdego motocykla jest silnik, a ten, który napędza model Ténéré 700 World Raid na 2026 rok, to prawdziwa legenda. Najnowsza wersja powszechnie cenionego dwucylindrowego silnika CP2 firmy Yamaha o pojemności 689 cm3 oferuje teraz jeszcze bardziej liniowy i użyteczny moment obrotowy oraz precyzyjną kontrolę, co czyni go lepiej przystosowanym do przygód zarówno na drogach utwardzonych, jak i w terenie. Silnik zmodernizowano tak, aby spełniał najnowsze normy emisji spalin Euro5+. Zamiast pogorszenia osiągów, dzięki przeprojektowanemu wlotowi powietrza uzyskano dodatkowy wzrost momentu obrotowego przy niskich obrotach, co przekłada się na lepsze przyspieszenie – szczególnie przydatne na technicznych off-roadowych odcinkach podczas jazdy z niską prędkością.
Aby w pełni wykorzystać moc silnika CP2, Ténéré 700 World Raid rezygnuje z tradycyjnych linek gazu — w ich miejsce pojawia się Yamaha Chip Controlled Throttle (YCC‑T). Nowa technologia to także dwa tryby mocy. Tryb „Sport” zapewnia dynamiczne dostarczanie mocy podczas dynamicznej jazdy po drogach, a tryb „Explorer” zapewnia płynniejszą reakcję przepustnicy podczas pokonywania odcinków terenowych lub mokrych nawierzchni. Zmiana trybu odbywa się w trakcie jazdy (przy zamkniętej manetce) — wystarczy użyć przełącznika „Mode” po prawej stronie kierownicy.
Moc ma znaczenie tylko wtedy, gdy można ją precyzyjnie kontrolować. Ténéré 700 World Raid wykorzystuje 6‑osiowy IMU (Inertial Measurement Unit), który dba o to, by zawsze przenieść optymalną moc na nawierzchnię. System nieprzerwanie mierzy przyspieszenie oraz prędkość kątową w trzech płaszczyznach — pitch, roll i yaw (ruch góra-dół, prawo-lewo i pochylenie prawo-lewo) — by precyzyjnie określić siły działające na motocykl. Dane z IMU współpracują z układem kontroli trakcji (TCS) reagującym na przechył, systemem Slide Control (SCS) i układem hamulcowym ABS/Brake Control. To ułatwia szybkie nabranie pewności mniej doświadczonym motocyklistom, a tym z większym stażem pozwala w pełni wykorzystać możliwości motocykla — z pełną kontrolą i komfortem.
Układy TCS i SCS — oba rozpoznające jazdę w pochyleniu — wykorzystują dane z IMU, by dostosować moc silnika oraz kontrolować poziom trakcji i uślizgu, zgodnie z preferencjami użytkownika. Oba systemy oferują trzy tryby: STREET, OFF ROAD i OFF. Dzięki temu możesz wybrać poziom wsparcia, by uzyskać optymalną trakcję i kontrolę nad uślizgiem — zarówno na asfalcie, jak i poza nim. Dostęp do trybów można uzyskać dzięki podręcznego menu, używając przycisku MODE po prawej stronie kierownicy.
W przypadku systemu ABS/kontroli hamulców dostępny jest specjalny przycisk umożliwiający wybór trybu ABS. Po włączeniu ABS można włączyć funkcję Brake Control, która zapewnia rozpoznawanie jazdy w zakrętach podczas hamowania, natomiast tryby REAR OFF i OFF przeznaczone do jazdy w off-roadzie umożliwiają zablokowanie tylnego lub obu kół, zapewniając pełną kontrolę w terenie. Dużą siłę hamowania i doskonałą powtarzalność uzyskano dzięki nowym przewodom hamulcowym w stalowym oplocie oraz zaciskom Brembo wgryzającym się w duże tarcze hamulcowe o średnicy 282 mm.
Nowa pozycja mechanizmu sprzęgła (przesunięta do przodu o 35°) i przeprojektowana pokrywa sprzęgła zapewniają więcej miejsca na prawą nogę — zarówno w pozycji siedzącej, jak i stojącej. To jeszcze większa swoboda ruchów i komfort prowadzenia.
Zmiana biegów jest teraz płynniejsza dzięki aktualizacjom skrzyni biegów, w których zwiększono liczbę kłów z pięciu do sześciu dla biegów od 1 do 3. W przypadku biegów od 4 do 6 zmieniono kąt zębów, aby zapewnić płynniejszą reakcję na otwieranie i zamykanie przepustnicy. Przełożenia skrzyni biegów oraz finalne przełożenie (46/15) pozostają bez zmian — gwarantują wszechstronność, komfort i dobre osiągi zarówno na asfalcie, jak i w terenie. Model Ténéré 700 World Raid jest również przygotowany do montażu opcjonalnego quickshiftera umożliwiającego zmianę biegów w górę i w dół.
STWORZONA, BY JECHAĆ DALEJ – Yamaha Ténéré 700 World Raid na 2026
Na Ténéré 700 World Raid z 2026 roku długie trasy z dala od cywilizacji są nie tylko możliwe, ale także bardziej ekscytujące i komfortowe. Udoskonalona ergonomia i przydatna technologia pomagają motocykliście zachować doskonałą formę podczas długich tras, a duże, podwójne zbiorniki paliwa gwarantują, iż jazda nie zostanie przerwana.
Kluczem do możliwości kontynuowania podróży World Raid jest nowy zespół zbiorników paliwa, składający się z dwóch zamontowanych po bokach, połączonych aluminiowych zbiorników. Są o 1,5 kg lżejsze od poprzedniego modelu, przy zachowaniu całkowitej pojemności 23 litrów (o 7 litrów więcej niż w modelu Ténéré 700) i zapewniają zasięg około 500 km.
Zastosowanie dwóch oddzielnych zbiorników redukuje wpływ ruchu paliwa na adekwatności prowadzenia, co poprawia stabilność oraz odczucia. Nisko umieszczona pompa paliwa w lewym zbiorniku również przyczynia się do bardziej centralnego rozłożenia masy.
Nowe zbiorniki przyczyniają się również do poprawy ergonomii kierowcy, ponieważ ich zewnętrzny kształt został przeprojektowany. Nowe, jednoczęściowe siedzenie w stylu rajdowym z przeprojektowanym przodem, łączące się z obniżonym zbiornikiem paliwa, ułatwia przechodzenie z pozycji siedzącej do stojącej oraz z przodu do tyłu, zapewniając kierowcy większą swobodę ruchów i wzmacniając dual-sportowy charakter maszyny.
Aby zapewnić większy komfort podczas jazdy autostradą, model Ténéré 700 World Raid z roku 2026 został wyposażony w tempomat (regulowany w odstępach co 1 km/h i 10 km/h od trzeciego biegu w górę). Ogranicznik prędkości sprawia, iż trzymanie się limitów pozostało łatwiejsze.
Wśród udoskonaleń, które zapewniają kierowcy doskonały komfort, znajduje się nowa przednia szyba i łatwo demontowalne deflektory boczne. Zapewniają one wysoki poziom ochrony przed warunkami atmosferycznymi, dzięki czemu wyprawy stają się przyjemniejsze bez względu na pogodę.
Bez względu na rodzaj podróży, duże podnóżki zapewniają wysoki poziom kontroli i przyczepności. Gumowe wkładki zapewniają dodatkowy komfort podczas długich podróży po utwardzonych drogach, a w celu zwiększenia przyczepności w warunkach terenowych można je zdemontować.
Nawet ciemność nie kończy przygody. Aby jazda w warunkach słabego oświetlenia i nocą była przyjemniejsza, nowy zestaw reflektorów LED oferuje doskonałe parametry oświetlenia, zarówno w trybie świateł mijania, jak i drogowych. Aby ułatwić regulację wysokości reflektora, można to teraz zrobić dzięki jednej śruby, łatwo dostępnej pod wyświetlaczem TFT.
DROGOWA CZY TERENOWA – TY DECYDUJESZ – Yamaha Ténéré 700 World Raid na 2026
Nawiązując do off-roadowego dziedzictwa Yamahy, motocykl Ténéré 700 World Raid z 2026 roku jest gotowy na jazdę w każdym terenie od razu po odebraniu z salonu. Specjalny tryb jazdy Explorer i ustawienia terenowe systemów wspomagających kierowcę pozwalają pewnie pokonywać każdą nawierzchnię, a ulepszona rama i zawieszenie gwarantują świetne wyczucie i precyzyjną kontrolę w terenie.
Nowy, w pełni regulowany pakiet zawieszenia KYB zapewnia lepszą kontrolę i komfort w wymagających warunkach terenowych, a także lepsze pochłanianie wstrząsów i dziur na drodze.
Z przodu zastosowano nowe, wysokiej klasy, aluminiowe półki i widelec USD o zoptymalizowanej sztywności. Golenie widelca mają teraz średnicę 46 mm zamiast 43 mm. Powiększenie średnicy nie wpłynęło na zwiększenie masy – została ona zachowana na poprzednim poziomie. Powłoka Kashima minimalizuje tarcie i zużycie, a zmienione parametry pracy poprawiają pochłanianie nierówności oraz kontakt opony z podłożem — to większy komfort i pewność jazdy. Ryzyko dobijania zawieszenia podczas ekstremalnej jazdy zostało ograniczone. Nowy system ma regulator napięcia wstępnego umieszczony na górze rur widelca.
Udoskonalono również w pełni regulowany tylny amortyzator KYB mocowany systemem dźwigni (Monocross). Dzięki zwiększonemu skokowi amortyzatora (+5 mm do 106 mm) teraz zapewnia lepszą wydajność w wymagających warunkach terenowych, a zmiany konstrukcji pozytywnie wpłynęły na progresywność pracy. Aluminiowy cylinder amortyzatora jest lekki i zapewnia skuteczne odprowadzanie ciepła. Zbiornik typu piggyback zwiększa pojemność oleju, dzięki czemu amortyzator zachowuje pełną sprawność w każdych warunkach. Aby zoptymalizować wydajność, olej i powietrze są przechowywane oddzielnie, co zapobiega ich mieszaniu i zapewnia bardziej równomierne tłumienie. Komora olejowa jest pod ciśnieniem, co zapobiega powstawaniu pęcherzyków powietrza przy maksymalnym rozciągnięciu amortyzatora.
Skok kół Ténéré 700 World Raid (230 mm z przodu, 220 mm z tyłu) jest o 20 mm większy zarówno z przodu, jak i z tyłu niż w standardowym modelu Ténéré 700.
Ténéré 700 World Raid korzysta z nowej, lekkiej ramy stalowej (backbone/double cradle), tej samej co w Ténéré 700. Pozwala to zmniejszyć masę motocykla, a jednocześnie uzyskać idealną równowagę wytrzymałości i sztywności — zarówno na asfalcie, jak i w terenie.
Tylna rama została zintegrowana z główną, co ułatwia montaż akcesoriów — takich jak kufer centralny czy boczne aluminiowe stelaże. Wzmocniono wspornik tłumika i tylną podporę, a mocowanie bagażnika zmieniono na przelotowe, aby zwiększyć jego wytrzymałość.
Wahacz wykonany jest z odlewanego grawitacyjnie aluminium, co pozwala na osiągnięcie lekkości i doskonałej równowagi sztywności, co przekłada się na znakomite osiągi w terenie.
Prześwit wynosi 255 mm (mierząc przy osłonie silnika), czyli o 15 mm więcej niż w modelu Ténéré 700.
Aby zapewnić najlepsze osiągi zarówno na drodze, jak i poza nią, szprychowe aluminiowe koła pozostały tej samej wielkości co poprzednio, z 21-calowym kołem z przodu i 18-calowym kołem z tyłu. Aby sprostać podwójnemu przeznaczeniu, zamontowano opony Pirelli Scorpion Rally STR o doskonałym stosunku adekwatności jezdnych szosowych i terenowych 50/50, które zapewniają doskonałą przyczepność na suchej i mokrej nawierzchni, dużą zwinność i dobrą stabilność przy wyższych prędkościach, przyczepność w warunkach terenowych oraz zmniejszony hałas na asfalcie. Rozmiary opon pozostają 90/90 z przodu i 150/70 z tyłu.
Nowy, 16-stopniowy regulowany amortyzator skrętu zapewnia kierowcy szeroki zakres wyczucia i informacji zwrotnej, z możliwością zwiększenia tłumienia w celu uzyskania większego wsparcia podczas jazdy w terenie. Oddziaływanie czynników takich jak jazda w koleinach, podskakiwanie na dziurach czy silny boczny wiatr jest przenoszone na kierownicę w łagodniejszy sposób, co przekłada się na większy komfort i pewność motocyklisty oraz mniejsze zmęczenie podczas długich wypraw.
Wzorem modelu Ténéré 700 z 2025 roku przeprojektowano i zmieniono położenie przełącznika nóżki bocznej.
PODRÓŻUJ STYLOWO – Yamaha Ténéré 700 World Raid na 2026
Odświeżono stylistykę Ténéré 700 World Raid 2026, nadając jej bardziej wyrafinowany, solidny i jakościowy wygląd, przy jednoczesnym zachowaniu niepowtarzalnego charakteru wzornictwa Ténéré.
Nowe linie jednoczęściowej kanapy i solidnych bocznych osłon poprawiają ergonomię, swobodę ruchów oraz nadają całości sylwetkę nowoczesnego motocykla rajdowego — mocnego, wytrzymałego i nie do zatrzymania.
Uzupełnieniem kultowego wizerunku Ténéré jest zmodernizowany zespół reflektorów LED, który zachowuje konstrukcję swoich poprzedników, ale teraz obejmuje prostokątne jednostki LED świateł mijania i drogowych o wymiarach 54 mm x 24 mm połączone aluminiową konstrukcją, nadając motocyklowi świeży, dojrzały i współczesny wygląd. Zgodnie z filozofią funkcjonalnego projektowania, lampa oferuje doskonałe oświetlenie do przodu i zwiększone oświetlenie otoczenia.
Kokpit przeszedł znaczącą modernizację, a najbardziej rzucającym się w oczy efektem jest nowy, 6,3-calowy kolorowy wyświetlacz TFT. Ten najwyższej jakości wyświetlacz jest umieszczony pionowo, aby zapewnić kierowcy najlepszą widoczność zarówno w pozycji siedzącej, jak i stojącej. Wyświetlacz oferuje trzy opcje tematyczne – STREET, EXPLORER i RAID – skupiając się na konkretnych informacjach, aby najlepiej dopasować je do różnych stylów jazdy i warunków otoczenia.
Na wszystkich motywach wyświetlacza znajdziesz najważniejsze dane: prędkość, obroty silnika, poziom paliwa, średnie zużycie paliwa, wskaźnik zmiany biegów, temperaturę płynu chłodzącego, temperaturę otoczenia, przebieg całkowity, dwa liczniki dzienne i zegarek.
Motyw STREET, zawierający elementy analogowe, jest najbliższy klasycznemu stylowi Ténéré.
Motyw EXPLORER został stworzony z myślą o jeździe terenowej. Wszystkie najważniejsze informacje są dostępne na pierwszy rzut oka w wyrafinowanym i nowoczesnym, dynamicznym stylu cyfrowym. Łączy on walory estetyczne z praktyczną funkcjonalnością, zapewniając ulepszone i intuicyjne wrażenia z jazdy.
Motyw RAID obejmuje dwa duże liczniki podróży o wyglądzie inspirowanym roadbookiem. dzięki joysticka można gwałtownie wprowadzać korekty licznika podróży, na przykład podczas zawodów czy rajdów z wykorzystaniem roadbooka.
Wersja 2026 łączy się z Twoim telefonem — możesz odbierać połączenia, SMS-y, e-maile i sterować muzyką dzięki przycisków po lewej stronie kierownicy. Wszystko wyświetla się na ekranie TFT.
Bezpłatna aplikacja Yamaha MyRide stanowi najważniejsze połączenie między Twoim motocyklem a telefonem. Motocykl umożliwia korzystanie z nawigacji Google turn-by-turn — wskazówki pojawiają się bezpośrednio na wyświetlaczu TFT.
W motocyklu Ténéré 700 World Raid z 2026 r. zastosowano nowe przełączniki kierownicy wprowadzone w modelu Ténéré 700 z 2025 r., które zapewniają intuicyjną i łatwą obsługę. Ergonomiczne przełączniki pozwalają na łatwą i intuicyjną obsługę oraz wprowadzanie zmian w ustawieniach choćby podczas jazdy. Przycisk MODE po prawej stronie otwiera menu umożliwiające zmianę ustawień bezpośrednio na wyświetlaczu dzięki pięciokierunkowego joysticka po lewej stronie. Obok joysticka znajduje się przycisk Return/Home, a za nim tempomat/ogranicznik prędkości. Kierunkowskazy oferują funkcję trzykrotnego mignięcia i automatyczne wyłączanie.
Aby pomóc Ci utrzymać telefon i inne akcesoria elektroniczne zawsze naładowane, choćby podczas dłuższych podróży, port USB-C jest wygodnie umieszczony po prawej stronie kokpitu, chroniony wodoodporną zaślepką.
KOLORY I DOSTĘPNOŚĆ – Yamaha Ténéré 700 World Raid na 2026
Nowe wersje kolorystyczne Ténéré 700 World Raid 2026: Redline White oraz Midnight Black. Dostawy do europejskich dealerów Yamahy różnią się w zależności od regionu, dlatego w celu uzyskania pełnych informacji należy skontaktować się z krajowym dystrybutorem Yamahy.
ORYGINALNE AKCESORIA YAMAHA
Ponad 60 oryginalnych akcesoriów pozwoli Ci z łatwością spersonalizować Ténéré 700 World Raid, dostosowując ją do dowolnego zastosowania i preferencji. Większość akcesoriów z modeli 2025 i wcześniejszych World Raid pasuje również do wersji 2026, ale pojawiły się też nowości, m.in. płyta pod silnik, osłona chłodnicy, boczne nakładki na bak, zestaw obniżający (niższe siedzenie i kości zawieszenia), osłona panelu i uchwyt pod światła przeciwmgielne. Yamaha przygotowała także gotowe pakiety akcesoriów, które pozwolą łatwo spersonalizować motocykl.
Klienci mogą zamawiać pakiety i akcesoria przed odebraniem swojego nowego motocykla, a te zostaną zamontowane na miejscu u dealera Yamahy.
YAMAHA ADVENTURE I ODZIEŻ DLA MOTOCYKLISTÓW
Kolekcja odzieży motocyklowej Adventure firmy Yamaha została opracowana jako uzupełnienie serii motocykli o tej samej nazwie. Obejmuje ona wielosezonowe kurtki i spodnie motocyklowe opracowane we współpracy z firmą Alpinestars. Ponadto linia odzieży Adventure oferuje wybór kurtek puchowych i polarowych, koszulek i innych gadżetów dla prawdziwych miłośników przygód.
Aplikacja MyRide
Bezpłatna aplikacja MyRide firmy Yamaha daje kierowcom motocykli Ténéré 700 World Raid szansę na czerpanie większej przyjemności i zdobywanie dodatkowych informacji z każdej jazdy. Aplikacja, dostępna na urządzenia z systemem iOS i Android, śledzi i zapisuje każdą przebytą trasę, a także umożliwia użytkownikom tworzenie własnych historii i dodawanie zdjęć, które następnie można udostępniać w mediach społecznościowych. MyRide umożliwia również przeglądanie wszystkich statystyk jazdy, w tym całkowitego dystansu, wysokości, prędkości maksymalnej, średniej prędkości, przyspieszenia i kąta pochylenia motocykla. Te dane możesz zachować dla siebie lub porównać z innymi użytkownikami.
W modelu Ténéré 700 World Raid aplikacja MyRide zapewnia także łączność, dzięki czemu kierowcy mogą sprawdzać powiadomienia o przychodzących połączeniach i wiadomościach na wyświetlaczu w kokpicie, a także korzystać z dokładnej nawigacji.
Dane techniczne – Yamaha Ténéré 700 World Raid 2026
| Silnik | |
| Typ silnika | 2-cylindrowy, Chłodzony cieczą, DOHC, 4-zaworowy, 4-suwowy |
| Pojemność | 689 cm3 |
| Średnica x skok tłoka | 80,0 x 68,6 mm |
| Stopień sprężania | 11,5 : 1 |
| Moc maksymalna | 73,4 KM (54,0 kW) przy 9000 obr/min |
| Maksymalny moment obrotowy | 68,0 Nm (6,9 kgf-m) przy 6500 obr/min |
| Układ smarowania | Mokra miska olejowa |
| Typ sprzęgła | Mokre, wielotarczowe |
| Układ zapłonu | TCI |
| Układ rozrusznika | Elektryczny |
| Skrzynia biegów | Z kołami w stałym zazębieniu, 6-biegowa |
| Napęd końcowy | Łańcuch |
| Spalanie | 4,3 l/100 km |
| Emisja CO2 | 100 g/km |
| Układ zasilania | Wtrysk paliwa |
| Podwozie | |
| Rama | podwójna kołyska, Rama z rur stalowych |
| Kąt wyprzedzania główki ramy | 27º |
| Wyprzedzenie | 105 mm |
| Układ przedniego zawieszenia | Widelec upside-down, Ø 46 mm |
| Układ tylnego zawieszenia | Wahaczowe, Wahacz |
| Skok przedniego zawieszenia | 230 mm |
| Skok tylnego zawieszenia | 220 mm |
| Hamulec przedni | Hydrauliczny, dwie tarcze Ø 282 mm |
| Hamulec tylny | Hydrauliczny z pojedynczą tarczą Ø 245 mm |
| Opona przednia | 90/90 – 21 M/C 54 V |
| Opona tylna | 150/70 R 18 M/C 70 V |
| Wymiary | |
| Długość całkowita | 2370 mm |
| Szerokość całkowita | 935 mm |
| Wysokość całkowita | 1495 mm |
| Wysokość siodełka | 890 mm |
| Rozstaw kół | 1595 mm |
| Minimalny prześwit | 240 mm |
| Masa z obciążeniem (wliczając wypełnione zbiorniki oleju i paliwa) | 220 kg |
| Pojemność zbiornika paliwa | 23 l |
| Pojemność zbiornika oleju | 3 l |
| Wyświetlacz | |
| Screen type | TFT |
| Screen size | 6.3-calowy |
| Smartphone Connectivity | MyRide |
| On-screen Navigation | MyRide turn-by-turn |

4 godzin temu














