Wystawiłem się na działanie Porsche 911 GT3 RS. Nie sądziłem, iż za 1,7 mln zł można mieć tyle dyskomfortu

4 godzin temu
Zdjęcie: Porsche 911 GT3 RS (generacja 992)


Jeden z najnowocześniejszych supersamochodów na Ziemi, w którym kluczowym asystentem kierowcy okazuje się — przynajmniej na początku — własnoręcznie naklejona karteczka? To Porsche 911 GT3 RS. Auto za minimum 1,331 mln zł, ale bez bagażnika i możliwości zaimponowania sąsiadowi 525-konnym silnikiem, bo jego pokrywę otwiera się wyłącznie w ASO. Poziom wygody jazdy zdradzają już dwa punkty menu: zawieszenie działa jedynie w trybach Sport i Track, a w zakładce Komfort mamy tylko jedną pozycję: oświetlenie ambientowe. Nie powiem — początkowo nie mogłem znieść 911 GT3 RS. A potem...
Idź do oryginalnego materiału