
Miał być tylko miejskim uzupełnieniem gamy, a stał się sprzedażowym fenomenem. Lexus LBX rzucił wyzwanie Audi oraz Alfie Romeo wysokiej jakości wykonaniem i japońską niezawodnością ukrytą w luksusowym opakowaniu. LBX to prawdziwy rynkowy nokaut, który na nowo definiuje segment miejskich SUV-ów.
- Hybrydowy, niezawodny jak Toyota i luksusowy jak Mercedes świętuje sukces
- Nowy LBX jest jednym z tych SUV-ó, które wg Polaków stanowią bezpieczny i udany zakup
Hybrydowy, niezawodny jak Toyota i luksusowy jak Mercedes świętuje sukces
W konkurencyjnym segmencie SUV-ów Polacy znajdują prawdziwą okazję, która doskonale łączy niezawodność marki Toyota i luksus Mercedesa. Jest znacznie piękniejszy od każdej Toyoty, ma napęd hybrydowy i zadowala się zużyciem paliwa poniżej 5 litrów.
Lexus LBX pojawił się w ofercie marki premium Toyoty w 2023 roku. Wtedy nikt się nie spodziewał, iż stanie się jednym z najlepiej sprzedających się modeli japońskiego producenta. Kompaktowy SUV właśnie odtrąbił sukces, sprzedając w Polsce w liczbie 5 000 egzemplarzy. Lexusa LBX zapowiadano jako przełomowy model dla marki w Europie, co znalazło potwierdzenie w momencie, kiedy stał się bestsellerem kupowanym w ciemno.
O popularności tego modelu zadecydowało kompaktowe nadwozie o wyrazistej stylistyce kryjące oszczędny i dynamiczny napęd hybrydowy z bipolarną baterią. jeżeli dodamy do tego wyciszenie, wnętrze z materiałami i poziomem wykonania, które były do tej pory zarezerwowane dla większych SUV-ów Lexus strzelił w dziesiątkę potrzeb klientów.
Lexus LBX w najczęściej wybieranym lakierze Sonic CopperNowy LBX jest jednym z tych SUV-ó, które wg Polaków stanowią bezpieczny i udany zakup
Niezawodny, jak każda Toyota w rozmiarach Renault Captur nowy LBX proponuje luksus i jakość w cenie poniżej rywali premium. Nie bez powodu Polacy chętnie po niego sięgają i nie ograniczają się do najtańszej, choć kompletnej konfiguracji.
Lexus podzielił gamę LBX na następujące poziomy (atmosfery) wyposażenia: Base (LBX), Elegant, Relax, Emotion i Cool. Ponadto dostępność różnych pakietów pozwala spersonalizować SUV-a wg naszych potrzeb. Najczęściej wybieraną konfiguracją w Polsce jest wersja Elegant z pakietem Tech (31% zamówień). Uwzględnia ona między innymi następujące elementy wyposażenia:
– 18-calowe koła,
– wirtualny kokpit na 12,3-calowym wyświetlaczu przed kierowcą,
– elektrycznie otwieraną i zamykaną pokrywę bagażnika,
– podgrzewaną kierownicę,
– fotele typu Sporty,
– regulację wysokości fotela pasażera,
– inteligentny kluczyk. (31% zamówień).
Na drugim miejscu jest LBX w bazowej wersji LBX z pakietem Comfort. Taka konfiguracja stanowiła 16% zamówień. Taki sam poziom sprzedaży osiągnął także efektowny wariant Emotion z pakietem Tech. Wyróżnia go m.in. dwukolorowe malowanie nadwozia i perforowana tapicerka ze skóry ekologicznej. Co interesujące aż 10% sprzedanych egzemplarzy LBX, to samochody w najwyższej specyfikacji.
Ceny tego modelu sprzyjają temu, by ściągać tłumy do salonów. Japoński producent sporo przyciął cennik prestiżowego LBX. Na przykład najtańszy będący numerem dwa zamówień zaczyna się do 133 800 zł. Za wersję Elegant w promocji zapłacimy 157 600 zł. W rezultacie to najlepszy czas na taki zakup, bo oszczędza co najmniej 20 000 zł. Jest zatem w sam raz dla tych, którym wystarczy bagażnik o pojemności 402 litrów.
źródło: Lexus
1 godzina temu











