Wojciech Szczęsny w chińskim SUV-ie. Tego jeszcze nie grali

2 dni temu

Tytuł brzmi, jak z typowego portalu plotkarskiego, ale jak zawsze mamy dla Was garść informacji motoryzacyjnych. Choć wydaje się to kontrowersyjne, chodzi o nową współpracę znanego sportowca i jego żony z chińską marką samochodów. Wojciech Szczęsny wydaje się coraz bardziej otwarty na nowe propozycje marketingowe.

Wojciech Szczęsny w chińskim SUV-ie

W pewnym sensie jest to duże zaskoczenie, które teoretycznie wróży konflikt interesów. Jeszcze niedawno pisaliśmy o tym, iż Wojciech Szczęsny otrzymał CUPRĘ Terramar, w ramach współpracy sponsorskiej hiszpańskiej marki z klubem FC Barcelona.

Teraz w social mediach pojawił się zwiastun, na którym polski bramkarz siedzi za kierownicą samochodu zupełnie innej, znacznie mniej znanej firmy. W tle natomiast można usłyszeć otwór muzyczny jego żony.

Dlaczego polska para zdecydowała się na taki krok? Z pewnością ma to fundament ekonomiczny. Musiały pojawić się także uwarunkowania prawne, które pozwoliły uniknąć niedopełnienia kontraktu z legendarnym klubem piłkarskim.

Mają rozmach!

MaRina i Wojciech Szczęsny nawiązali współpracę z Omoda & Jaecoo. To chiński producent, który skupia wokół siebie dwie marki będące częścią koncernu Chery. Mieliśmy już okazję poznać wstępną ofertę. Możemy więc jednoznacznie stwierdzić, iż ma szansę na zdobycie zainteresowania rynkowego.

Wojciech Szczęsny i MaRina nawiązali współpracę z Omoda & Jaecoo, grafika: Omoda & Jaecoo

Konieczny jest jednak rozgłos – adekwatny do ambicji marki. Właśnie dlatego postawiono na współpracę ze znanym bramkarzem i jego wybranką. Żeby nie było w tym konfliktu interesów, kampania obejmuje wyłącznie polski rynek.

Taki krok wydaje się kosztowny, ale z pewnością może pozwolić na przebicie się do świadomości większego grona odbiorców, a co za tym idzie – przekonać potencjalne grono klientów. I za to należą się marce niskie ukłony.

Chiński SUV, Wojciech Szczęsny i MaRina

Kampania nosi tytuł „Odkryj świat OMODA i JAECOO. Dla Ciebie. Dla nas. Razem”. Jej początek przewidziany jest na kwiecień, co oznacza, iż już jutro mogą pojawić się nowe reklamy chińskiej marki.

Celem akcji marketingowej jest wykorzystanie wizerunku polskiego bramkarza i jego żony, które ma zaowocować nie tylko wzrostem świadomości, ale też wypromowaniem dwóch modeli: Omoda 5 i Jaecoo J7 Super Hybrid. Ten drugi był ostatnio przez nas sprawdzany.

Jesteśmy zaszczyceni, iż MaRina i Wojciech Szczęsny wezmą udział w polskiej kampanii reklamowej marki OMODA & JAECOO. MaRina i Wojciech Szczęsny są znani z wielkich sukcesów odpowiednio w swoich dziedzinach, ale także z zamiłowania do dobrych samochodów, a na co dzień poruszają się modelami różnych marek i segmentów” – stwierdziła Paulina Tycner, Brand Manager Omoda & Jaecoo Polska.

Należy dodać, iż w kampanii wykorzystany utwór pod tytułem „Spokój” z albumu „Warstwy”, który MaRina niedawno wydała. Czy spodoba się potencjalnym odbiorcom? Czas pokaże. Najważniejsze jednak, by poznali ofertę chińskiej marki.

Idź do oryginalnego materiału