Wirtualny Asystent Mercedes-Benz korzysta z konwersacyjnego agenta AI firmy Google

cyberfeed.pl 1 dzień temu


Kiedy Mercedes ujawnił to na targach CES w 2024 r., nie powiedział, na którym LLM firmy działa. Tymczasem, istniejącego systemu MBUX Voice Assistant który mógłby obsłużyć około 20 poleceń wywoływanych dzięki „Hej Mercedes”, zawiera teraz wyniki dostarczane przez ChatGPT i Microsoft Bing OpenAI, ale nie jest to platforma konwersacyjna. Według Mercedesa planuje się wdrożenie tego ulepszonego systemu w „kolejnych modelach”, które obsługują starszego asystenta głosowego, ale nie określono, które z nich.

The nowy Wirtualny Asystent MBUX będzie charakteryzował się czterema „cechami osobowości”, w tym naturalnym, przewidywalnym, osobistym i empatycznym. Może również zadawać pytania, aby uzyskać dodatkową przejrzystość i uzyskać to, czego potrzebujesz.

Nowość Google’a Agent AI jest dostosowany do zastosowań motoryzacyjnych i wykorzystuje dane Map Google do wyszukiwania ciekawych miejsc, przeglądania recenzji restauracji, przedstawiania rekomendacji, odpowiadania na dalsze pytania i nie tylko. Google twierdzi, iż użytkownicy wirtualnego asystenta MBUX będą mieli dostęp do aktualizacji Map Google „prawie w czasie rzeczywistym”. Mówi także, iż może „obsłużyć złożone, wieloobrotowe dialogi”.

Agent korzysta z Gemini i działa na Google Cloud Wierzchołkowa sztuczna inteligencja platforma programistyczna zaprojektowana, aby pomóc firmom w budowaniu doświadczeń związanych ze sztuczną inteligencją. „To dopiero początek tego, jak możliwości agentów mogą przekształcić branżę motoryzacyjną” – stwierdził w komunikacie prasowym dyrektor generalny Google, Sundar Pichai.



Source link

Idź do oryginalnego materiału