Eurowag kontynuuje integrację z WebEye Telematics. Marka WebEye została w pełni włączona do ekosystemu Eurowag, co obejmuje przeniesienie strony internetowej i komunikacji na Eurowag.com.
Eurowag i WebEye Telematics
WebEye Telematics, przejęta przez Eurowag w 2022 roku, działa na węgierskim rynku monitorowania flot i obsługuje ponad 58 000 pojazdów w Europie. Obecny etap integracji skupia się na konsolidacji platform cyfrowych, ujednoliceniu marki i wdrażaniu wspólnych usług. W ramach tych zmian firma wprowadziło nowe logo, zgodne z identyfikacją wizualną Eurowag. Klienci WebEye zachowują dostęp do usług, logując się przy użyciu dotychczasowych danych.
– Migracja WebEye do Eurowag.com to coś więcej niż tylko zmiana techniczna czy rebranding – to strategiczny krok w kierunku dostarczania większej wartości w ramach zintegrowanego ekosystemu cyfrowego Eurowag Office. Klienci zyskają lepszy wgląd w operacje, większą kontrolę nad kosztami oraz dostęp do narzędzi zapewniających zgodność w czasie rzeczywistym. – komentuje Grzegorz Wójcik, Country Manager Eurowag w Polsce.
Docelowo integracja ma uprościć obsługę klienta, centralizując dostęp do usług Eurowag, takich jak opłaty drogowe, karty paliwowe, zarządzanie flotą i kierowcami oraz zwrot podatku, za pośrednictwem platformy Eurowag Office.
Platforma Eurowag Office, zaprezentowana na targach IAA Transportation w Hanowerze, powstała jako odpowiedź na problem rozproszenia narzędzi w branży transportowej. Eurowag wskazuje, iż 85% firm transportowych używa niezintegrowanych systemów od różnych dostawców, a platforma Eurowag ma na celu łączenie i upraszczanie operacji transportowych, zwiększanie zgodności z przepisami i redukcję emisji CO2.