Ultraniska emisja i maksymalne oszczędności

ochrona24.info 4 dni temu

Pożegnanie z benzyną jako źródłem zasilania silnika było dla producentów świętym Graalem. Coraz więcej jest zwolenników, którzy uważają, iż powinniśmy przejść na inny rodzaj paliwa, np. to, które w połączeniu z zaawansowanym silnikiem gwarantuje bardzo niską emisję spalin.

Marka, która nie rezygnuje z silników spalinowych

Chociaż producent samochodów Renault, jedna z największych firm na świecie, zgodziła się na przejście na silniki o zerowej emisji, Postaw na silnik, który jako paliwo wykorzystuje olej napędowy Spełnij ten wymóg. Aby ją rozwijać stworzyłem grupę zrzeszającą tę technologię.

Nazywa się Koń i ma podpisaną umowę z włoskim konsorcjum Domari. Skojarzenie to opiera się na kryterium, iż choć samochód elektryczny staje się bardzo popularny, to nie robi tego wystarczająco szybko. Wynika to z braku infrastruktury i problemów z autonomią.

Olej napędowy: Paliwo, do którego Renault doda benzynę

Na początku współpracy Domary i Horse będą wspólnie pracować nad projektem Silnik wysokoprężny. Będzie to dwulitrowy, czterocylindrowy silnik z manualną skrzynią biegów, charakteryzujący się wyjątkowo niską emisją CO2 i wyjątkowymi osiągami w przeliczeniu na litr paliwa.

Zasadniczo silnik ten będzie montowany w modelach Euro 6 z tylną skrzynią biegów i modelach Euro 7 z przednią skrzynią biegów. Oczekuje się, iż umowa ta będzie punktem wyjścia dla wielu innych umów, które pomogą w dekarbonizacji przemysłu, w tym w zakresie projektowania przyszłych silników wodorowych.

W tym ostatnim przypadku firma korzysta z doświadczenia, które Dumarey zdobył dzięki swojemu oddziałowi Hydrocells. Firma Horse czerpie korzyści ze swojej reputacji i nienagannej historii usług, a także silnej skłonności do badania i opracowywania wykonalnych rozwiązań.

Nowy ultraniskoemisyjny silnik wysokoprężny na stole projektowym może oznaczać kontynuację starej i nieefektywnej technologii i jej przejście na bardziej zrównoważoną technologię, w której głównym bohaterem będzie olej napędowy.

Podobnie pojawienie się tego silnika nastąpi w kluczowym momencie, ponieważ w Hiszpanii i na całej planecie są miejsca, w których rozpoczynają się krucjaty mające na celu eliminację samochodów zanieczyszczających środowisko, emitujących wysoką emisję gazów cieplarnianych.

Choć silniki hybrydowe, elektryczne i wodorowe spełniają normy niskiej lub zerowej emisji, nie udało im się uwolnić od poważnych wad, takich jak kosztowność paliwa i niskie osiągi. Nie jest więc dostępna dla wszystkich.

Wydaje się, iż jest to problem, który Renault rozwiązał w tej chwili za pośrednictwem Horse i Grupy Domari poprzez zaprojektowanie nowego silnika spalinowego. Który ma bardzo niską emisję i zużywa bardzo tanie paliwo Jest obecny we wszystkich krajach: Diesel.

Ale nie chodzi tylko o nowy silnik, ale także o układ napędowy.

Tutaj mamy wieloletnie doświadczenie pracowników Dumarey Group, którzy są pierwszorzędnymi specjalistami w zakresie zintegrowanego sterowania pojazdami i zaawansowanych układów napędowych. Zatem obie firmy doskonale się uzupełniają.

Horse stwierdził, iż w kwestii zrównoważonego rozwoju i dbałości o środowisko nie ma jednego rozwiązania, dlatego oni i Domari angażują się w tworzenie i dostarczanie Produkty wysokiej jakości, nie zanieczyszczające środowiska.

Pożegnanie z benzyną? Wydaje się, iż pożegnanie z wykorzystaniem oleju napędowego jako paliwa stało się bardzo bliskie rzeczywistości, dzięki nowej technologii silnika zastosowanej w konstrukcji Renault. Teraz musimy tylko poczekać i zobaczyć rezultaty.

Idź do oryginalnego materiału