Ujawniono Acura Integra Type S 2024!

1 rok temu

Już po ujawnieniu pierwszego prototypu Acura Integra nowej generacji wszyscy w społeczności entuzjastów zaczęli się zastanawiać, co będzie dalej. Ponieważ obecna Integra jest oparta na bardzo wydajnym Civic Si, wszyscy byliśmy prawie pewni, iż następna iteracja będzie ściślej związana z nowym Civic Type R. Cóż, ujawniono Acura Integra Type S 2024!

Podstawy

Moc pochodzi z 2,0-litrowego turbodoładowanego silnika (K20C1), który można znaleźć w modelu Type R, ale w modelu Civic osiąga on niewielki wzrost od 315 KM do 320 KM w Integrze dostarczając ten sam 310 lb.-ft. momentu obrotowego. To zarówno specyficzna moc wyjściowa 160 KM/litr, jak i 10,1 funta na moc, z których oba, jak zauważa Honda, są wiodące w swojej klasie. Mówi się, iż układ wydechowy o wysokim przepływie jest charakterystyczny dla Type S i trzeba przyznać, iż brzmi fantastycznie na powyższym filmie. Nie mogę się doczekać, aby wypróbować go osobiście.

Typ S jest znacznie szerszy (2,8 cala) niż standardowa Integra, co pomogło inżynierom w zbudowaniu nowego dwuosiowego zawieszenia przedniego i znacznie szerszych rozstawów przednich i tylnych niż standardowa Integra (+3,5 cala z przodu i +1,9 cala) cm z tyłu). SZEROKI TOR! Podczas gdy zwykła Integra jest wyposażona w amortyzatory adaptacyjne, Type S ma nowy system adaptacyjnych amortyzatorów o wysokiej wydajności, który wyraźnie brzmi lepiej.

Hamowanie odbywa się dzięki 13,8-calowych dwuczęściowych tarcz przednich (+1,5 cala w porównaniu ze standardową Integrą) i 4-tłoczkowych aluminiowych zacisków jednoczęściowych Brembo®. Większe tylne tarcze mają średnicę 12,0 cali (+0,9 cala). Type S ma choćby funkcjonalne kanały z przodu, które poprawiają wydajność chłodzenia hamulców poprzez kierowanie powietrza do przednich tarcz. Rozmiar kół również się zwiększył, z 19 x 9,5-calowymi felgami aluminiowymi Shark Grey, które są większe niż 18 w Integra A-Spec, ale są o dwa funty lżejsze. Nowe koła są owinięte w letnie opony 265/30 R19 Michelin Pilot Sport 4S o wysokich osiągach.

OK, dość gadania, chcesz to zobaczyć. Jestem pewien, iż dostarczymy pełną recenzję, gdy tylko Honda dostarczy nam jedną do wypróbowania!

Zewnętrzny

Wnętrze

Różne bity

Informacja prasowa’y Stuff

11 kwietnia 2023 r — TORRANCE, Kalifornia

Integra Type S wynosi Acura Precision Crafted Performance na nowy poziom dzięki wiodącej w swojej klasie mocy i możliwościom dynamicznym w połączeniu z najlepszymi funkcjami i wyrafinowaniem. -tłokowe przednie hamulce Brembo® Od razu rozpoznawalna jako typ S, wyczynowa Integra ma znacznie szerszą sylwetkę z 2,8-calowymi błotnikami, w których znajdują się opony letnie o wysokich osiągach. Technologie premium obejmują 9-calowy ekran dotykowy z bezprzewodową integracją CarPlay i Android Auto, Head Up Display i 16-głośnikowy dźwięk ELS Studio 3D®

Debiutując publicznie w ten weekend podczas Grand Prix Acura w Long Beach, Acura Integra Type S 2024 zapewnia nową interpretację najlepszych osiągów ulicznych dla nowej generacji entuzjastów.

Wyposażony w wysokoobrotowy czterocylindrowy silnik o wiodącej w swojej klasie mocy 3201 koni mechanicznych, nowy turbodoładowany Integra Type S jest wierny dziedzictwu wysokowydajnych Integra firmy Acura i bogatej historii wariantów wydajności Type S. Standardowe wyposażenie obejmuje turbodoładowany 2,0-litrowy silnik VTEC®, ekskluzywną w tej klasie 6-biegową manualną skrzynię biegów, mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu i dostosowany do osiągów system adaptacyjnych amortyzatorów. Mocne przednie hamulce Brembo® i lekkie 19-calowe koła z wysokowydajnymi oponami letnimi uzupełniają dynamiczny pakiet.

Czwarty wariant wydajności Acura Type S wprowadzony na rynek w ciągu ostatnich 24 miesięcy, Integra Type S przenosi stylistykę Integry na wyższy poziom dzięki odważnej i agresywnej konstrukcji szerokiego nadwozia, dynamicznym, centralnym potrójnym wylotom wydechu, dużym przednim wlotom powietrza, otworom wentylacyjnym na masce oraz tylny dyfuzor, który natychmiast informuje o jego wysokich osiągach.

„Nowa Acura Integra Type S stawia turbodoładowane osiągi i design Type S na bramie naszej marki” — powiedział Emile Korkor, zastępca wiceprezesa Acura National Sales. „Nowa Integra właśnie zdobyła tytuł Samochodu Roku 2023 w Ameryce Północnej nagroda i Integra Type S opiera się na jego niesamowitych osiągach ze znacznymi ulepszeniami wszystkich elementów wrażeń z jazdy bez uszczerbku dla wyrafinowania wnętrza lub codziennej jazdy”.

Dla tych, którzy chcą jeszcze bardziej udoskonalić Integrę Type S, ten wyczynowy sedan jest dostępny z obszerną listą oryginalnych akcesoriów Acura, w tym tylny spojler z włókna węglowego, obudowy lusterek z włókna węglowego, podświetlany na czarno przedni znaczek Acura, metaliczne wykończenie w kolorze miedzi 19-calowe koła i tytanowa gałka zmiany biegów inspirowana Integra Type R.

Integra Type S 2024 trafi do sprzedaży w czerwcu tego roku.

Proporcje i konstrukcja o wysokiej wydajności
Nowa Integra Type S jest znacznie szersza (2,8 cala) niż standardowa Integra, ma odważnie rozszerzone szerokie błotniki i większe 19-calowe koła oraz opony 265/30 R19, które zapewniają bardziej muskularną sylwetkę i obecność na drodze. Wyróżniająca się pod każdym względem Integra Type S jest także jedynym pojazdem w segmencie samochodów kompaktowych o wysokich osiągach, który oferuje elastyczną 5-drzwiową konstrukcję typu liftback.

Każdy panel nadwozia przed słupkami A jest unikalny dla Type S. Nowy, bardziej agresywny pas przedni jest zdominowany przez większą, otwartą osłonę chłodnicy Diamond Pentagon, która w połączeniu z nową wentylowaną aluminiową maską poprawia przepływ powietrza o 170%, chłodząc większą i znacznie mocniejszy silnik z turbodoładowaniem. Szerszy dolny otwór doprowadza powietrze do chłodnicy powietrza doładowującego w celu podtrzymania wyższego ciśnienia doładowania, co jeszcze bardziej poprawia osiągi silnika.

Przeprojektowany tylny pas odsłania trzy duże, centralnie zamontowane wyloty spalin, po raz pierwszy w modelu Type S. Nowy, błyszczący, czarny dyfuzor i spojler na pokrywie bagażnika zwiększają siłę docisku.

Emblematy typu S umieszczone na przednim grillu, każdym przednim błotniku i pokrywie bagażnika dodatkowo wyróżniają ten wyczynowy model. Nawiązując do kultowego modelu trzeciej generacji, na przednim i tylnym pasie ponownie wytłoczono napis „Integra”.

Integra Type S jest dostępna w siedmiu efektownych kolorach, w tym ekskluzywnym dla Type S Tiger Eye Pearl. Dostępne są trzy opcje wnętrza, w tym Red, Black i Orchid.

Najpotężniejsza i najbardziej wciągająca Integra w historii
Sercem Integry Type S jest wysokoobrotowy, turbodoładowany 2,0-litrowy silnik DOHC VTEC® z bezpośrednim wtryskiem, unikalnym ustawieniem przepustnicy zapewniającym szybką reakcję przepustnicy i o 33% większą pojemnością skokową niż standardowy 1,5-litrowy silnik Integry. Z mocą 320 koni mechanicznych (SAE netto przy 6500 obr./min) i momentem obrotowym 310 funtów na stopę. momentu obrotowego (SAE netto przy 2600 do 4000 obr./min) – wzrost o 120 KM i 118 lb.-ft. w stosunku do standardowej Integry – model Type S ma zarówno wiodącą w swojej klasie moc, jak i wiodący w swojej klasie stosunek mocy do masy wynoszący zaledwie 10,1 funta na moc.

Nowy układ wydechowy o wysokim przepływie, dostępny wyłącznie w Integra Type S, uwalnia pełny potencjał wielokrotnie nagradzanego 2,0-litrowego silnika z turbodoładowaniem (K20C1). W połączeniu z dostrajaniem systemu zapewnia to 4-cylindrowemu silnikowi najwyższą moc w historii w Ameryce Północnej oraz wiodącą w swojej klasie moc jednostkową 160 KM/litr.

Mniej restrykcyjna konstrukcja układu wydechowego z prostym przelotem poprawia również wrażenia z jazdy dzięki poruszającemu dźwiękowi wydechu dostępnemu wyłącznie w Type S. Dzięki aktywnemu zaworowi wydechowemu Integra Type S zapewnia wyjątkowe doznania dźwiękowe w każdym trybie jazdy, a gdy nadejdzie czas, aby go podkręcić, tryb Sport+ podkręca go do 11, przerywając pokaz „trzasków i huków”, zapewniając najbardziej wciągające wrażenia .

Acura znana jest z doskonałych manualnych skrzyń biegów, a Integra Type S jest wyposażona w jedyną manualną skrzynię biegów w swojej klasie, precyzyjną, 6-biegową o krótkim skoku z automatycznym systemem dopasowywania obrotów, zapewniającym intymne i satysfakcjonujące połączenie z kierowcą. Standardowy śrubowy mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu (LSD) skutecznie przenosi znaczną moc silnika na nawierzchnię.

Wysokowydajna dynamika podwozia
Aby zapewnić doskonałe trzymanie się drogi i stabilność przy dużych prędkościach, Integra Type S jest wyposażona w innowacyjną konstrukcję przedniego zawieszenia dwuosiowego oraz znacznie szersze przednie i tylne rozstawy kół niż standardowa Integra (+3,5 cala z przodu i +1,9 cala z tyłu). System dwuosiowy znacznie zmniejsza również moment obrotowy, głównie poprzez zmniejszenie przesunięcia osi kierownicy o 0,75 cala. Grubszy (+2 mm) 29,0 mm przedni stabilizator poprawia reakcję.

Dostosowany wyłącznie do Integry Type S jest standardowy system adaptacyjnych amortyzatorów (ADS). Sterowany przez Integrated Dynamics System (IDS), z wyraźną charakterystyką tłumienia w trybach jazdy Comfort, Sport i Sport+. Specjalnie dostrojony system ADS zapewnia precyzyjną kontrolę nad jazdą i prowadzeniem dzięki zoptymalizowanym krzywym tłumienia dostosowanym do warunków jazdy.

Lekkie obręcze kół ze stopów lekkich Shark Grey o wymiarach 19 x 9,5 cala z nowym 10-ramiennym designem inspirowanym modelem NSX Type S są znacznie większe, ale ważą 2 funty. lżejsze niż 18-calowe koła Integra A-Spec. Nowe koła są owinięte w lepkie opony letnie 265/30 R19 Michelin Pilot Sport 4S o wysokich osiągach.

Aby zapewnić wyjątkową skuteczność hamowania, Integra Type S wykorzystuje masywne, dwuczęściowe tarcze przednie o średnicy 13,8 cala (+1,5 cala w porównaniu ze standardową Integrą) oraz 4-tłoczkowe, monoblokowe aluminiowe zaciski Brembo®. Większe tylne tarcze mają średnicę 12,0 cali (+0,9 cala). Funkcjonalne kanały w przednim pasie poprawiają wydajność chłodzenia hamulców, kierując powietrze do przednich tarcz.

Doskonałe wrażenia z wnętrza o wysokich osiągach
Zorientowana na kierowcę kabina Integry Type S obejmuje czteromiejscowe siedzenia, wysokiej jakości materiały i ekskluzywne, wysokowydajne detale Typu S. Podgrzewane przednie sportowe fotele z perforowanymi wstawkami z Ultrasuede® i mocniejszymi podparciami lepiej trzymają ciało podczas pokonywania zakrętów z dużym przeciążeniem. Perforowana skóra z kolorowymi przeszyciami pokrywa kierownicę i specyficzną dla Type S gałkę zmiany biegów, która jest anodowana na ciemno i zwieńczona czerwonym wzorem zmiany biegów.

Czarny but typu shift Ultrasuede® z kolorowymi przeszyciami kontynuuje motyw wysokiej wydajności. Logo Type S pojawia się na kierownicy, obramowaniu bagażnika dźwigni zmiany biegów i zagłówkach przednich siedzeń.

Aby zapewnić wyższy poziom codziennego komfortu i wyrafinowania, wysokowydajna Integra Type S jest również wyposażona w wiodące w swojej klasie standardowe technologie, w tym 10,2-calowy kokpit Acura Precision Interfejs informacyjny kierowcy, 9-calowy kolorowy ekran dotykowy z bezprzewodowym Apple CarPlay® i Android Auto kompatybilność, bezprzewodowe ładowanie telefonu i wyświetlacz przezierny. 16-głośnikowy system audio klasy premium ELS STUDIO 3D® o mocy 530 W zapewnia doskonałe wrażenia słuchowe z dźwiękiem studyjnej jakości.

Dwóm pasażerom siedzącym z tyłu Integra Type S oferuje wiodącą w swojej klasie przestrzeń na nogi na tylnych siedzeniach (37,4 cala), co jest zaletą dużego rozstawu osi. Aby wspierać aktywny styl życia, pięciodrzwiowe nadwozie Integry, charakterystyczne dla tej klasy, zapewnia jej również wyraźną przewagę pod względem pojemności ładunkowej w porównaniu z rywalami, oferując 24,3 stopy sześciennej przestrzeni ładunkowej za oparciami tylnych siedzeń dzielonymi w stosunku 60/40, które składają się na płasko w celu znacznego zwiększyć dostępną przestrzeń do przenoszenia większego sprzętu, takiego jak rower górski lub deska surfingowa.

Standardowe wyposażenie bezpieczeństwa i wspomagające kierowcę obejmuje zaawansowaną inżynierię kompatybilności firmy Acura (AS) struktura nadwozia, zaawansowana technologia poduszek powietrznych kierowcy i pasażera z przodu, zaprojektowana specjalnie w celu ochrony głowy i zmniejszenia ryzyka urazów mózgu, zwłaszcza w przypadku kolizji bocznych, przednie poduszki powietrzne chroniące kolana, tylne zewnętrzne poduszki powietrzne chroniące przed uderzeniem bocznym oraz system AcuraWatch pakiet technologii bezpieczeństwa i wspomagających kierowcę.

Wyprodukowano w USA
Nowa Integra Type S 2024 będzie produkowana wyłącznie w Marysville Auto Plant w Marysville w stanie Ohio, na tej samej linii produkcyjnej co Integra, Acura TLX i TLX Type S*. Silnik K20C jest produkowany wyłącznie w Anna Engine Plant w Ohio, która produkuje również turbodoładowany silnik V6, który napędza modele Acura TLX Type S i MDX Type S.

*Korzystanie z części pochodzących z kraju iz całego świata

Ujawniono Acura Integra Type S po 2024 roku! pojawił się jako pierwszy w Hooniverse.

Idź do oryginalnego materiału