Tym SUV-em Hyundai zaskoczył chińskie marki. Oprócz ogromnego bagażnika ma dla Polaków pięciocyfrowy rabat

7 godzin temu

Hyundai przez lata wypracował sobie na status jednego z preferowanych w Polsce producentów. Użytkownicy chwalą markę za bogatą ofertę szytą na miarę ich oczekiwań, która uwzględnia interesujące pojazdy w każdym segmencie. Najnowszy kompaktowy SUV to wschodząca gwiazda europejskiego rynku, która zaskoczyła chińskich producentów.

Hyundai zaproponował SUV-a w sam raz na ograniczony budżet

Hyundai nie przestaje zaskakiwać bogatą ofertą modeli w każdym możliwym segmencie pojazdów. Nowoczesne wzornictwo, najnowsze technologie i zaskakujący cennik postawiły na nogi choćby chińskie marki.

Kompaktowa konstrukcja nowego SUV-a mieszcząca ogromny bagażnik ma wszechstronny charakter. Na dodatek zaprojektowana jest z adekwatną dla marki solidnością, z uwzględnieniem nowoczesnego designu. Teraz w nowej wersji pokazuje swoje off-roadowe oblicze i z powodzeniem może udawać SUV-a z napędem na cztery koła.

Wspierany atrakcyjnym cennikiem Inster jest odpowiedzią marki na niedrogie modele konkurencyjnych marek tj. Citroen, czy Dacia. Napęd na miarę czasów pozwala mu także postawić pod ścianą chińskie MG4 i elektrycznego Opla Corsę.

Inster Cross to najnowsza propozycja w katalogu modelu o atrakcyjnym terenowym wyglądzie. Hyundai oferuje tę i inne interesujące opcje Smart w nowej atrakcyjnej cenie. Uwzględniająca rabat, wszechstronną naturę i wydajność modelu oferta niemiło zaskakuje producentów z Chin.

Inster Abyss Black Pearl

Full wypas wyposażenie w miejskim SUV-e i zniżka to poważny cios w tanich rywali

Hyundai Inster w nowej wersji Cross i w obniżonej cenie celuje w budżetowych rywali. Ma bardziej terenowy wygląd uwydatniający jego off-roadową naturę

Model, który przebojem wdarł się na europejski rynek, pod względem mechaniki jest najbardziej wydajną opcją, która zaskoczyła rywali funkcjonalnością i ceną. Mniejszy niż Dacia Duster Inster nie daje użytkownikom powodów, by narzekali na brak przestrzeni. Hyundai wszystko przemyślał tak, aby było trudno o lepszą alternatywę, jeżeli chodzi o ilość miejsca na tylnych siedzeniach oraz możliwość aranżacji wnętrza.

W modelu krótszym od Seata Ibizy możemy po wyjęciu tylnego panelu cieszyć się bagażnikiem sięgającym 355 litrów. Na dodatek otrzymujemy świetne wyposażenie w konkurencyjnej cenie w każdej z dostępnych wersji Instera. W efekcie Hyundai tchnął życie w segment niedrogich samochodów elektrycznych. Promocja w cenniku modelu otwiera szeroko drzwi dla gotowych na przejście do świata pojazdów na prąd.

Inster w wersji Cross zaczyna się teraz od 124 900 zł i oszczędza względem ceny katalogowej 10 000 zł. W cenniku jest także bardzo interesująca propozycja w postaci wersji Cross Smart. Ta ma taką samą baterię 49 kWh i moc 115 KM, jak Cross, ale zyskuje świetne wyposażenie. W cenie 141 900 zł otrzymujemy dodatkowo:
– system podgrzewania baterii i pompę ciepła,
– kosz dachowy,
– pakiet TECH i kamery 360 stopni
– asystentów PCA, BCA, RCCA i system BVM wyświetlający widok z martwego pola.

Jeśli taka cena jest problemem, to warto wiedzieć, że koreański producent oferuje swój model już od 99 900 zł. Tyle kosztuje wersja Pure, która ma wszystko, co potrzebne.

Wnętrze Hyundai Inster Cross EV, foto: materiały producenta

Hyundai Inster czuje się rewelacyjnie w mieście i na wypadach za miasto

Ze względu na średnicę zawracania wynoszącą 10,6 m, Hyundai Inster to wymarzony samochód do miasta. Oferowany z baterią o pojemności 42 kWh i 49 kWh ma odpowiednio moc 97 i 115 KM. W tej drugiej opcji nie oferuje sportowych emocji, ale jest bardziej dynamiczny. jeżeli chodzi o wydajność, to w każdej opcji potrafi oszczędnie obchodzić się z zapotrzebowaniem na prąd.

Hyundai Inster w słabszej wersji z akumulatorem o pojemności 42 kWh, jak zgłaszają użytkownicy zadowala się średnim zużyciem prądu na poziomie 14,3 kWh/100 km (zasięg 327 km). W modelu o mocy 115 KM wszystko zależy od poziomu wyposażenia i średnicy kół.

Odnotowano, iż Inster z 15-calowymi obręczami może się pochwalić średnim zapotrzebowaniem na prąd 14,9 kWh/100 km. Zasięg wynosi wówczas ok. 370 km. Dla porównania w zestawieniu z 17-calowymi alufelgami Inster przeciętnie zużywa 15,1 kWh/100 km i ma zasięg 360 km. Najwięcej, bo średnio 18,8 kWh/100 km zużyje Inster Cross z koszem dachowym. Zasięg wynosi wówczas 293 km.

Nie jest tajemnicą, iż podany cennik nie uwzględnia możliwych dotacji oferowanych w ramach rządowego programu NaszEauto. Te mogą wynieść choćby 40 000 zł. Biorąc pod uwagę, iż Hyundai Inster ma niebanalny bagażnik, pełne wyposażenie a przestrzeń wnętrza można dowolnie aranżować dzięki przesuwnym fotelom, jest idealną opcją dla poszukujących wszechstronności bez rezygnacji z praktyczności.

Idź do oryginalnego materiału