Toyota C-HR – nowa odsłona popularnego crossover’a

6 miesięcy temu

Po kilku przedpremierowych pokazach i prezentacjach, do salonów marki Toyota wjechała na stałe nowa C-HR. Ten atrakcyjnie stylizowany crossover stał się jednym z najpopularniejszych modeli tej marki w Polsce. Czym zyskał sympatię poprzednik, a co oferuje jego następca? Mieliśmy okazję przekonać się o tym podczas jazdy testowej, na którą zaprosił nas dealer Toyota Walder z Chwaszczyna.

Toyota C-HR jest liderem segmentu kompaktowych SUV-ów i jednym z najpopularniejszych samochodów w Polsce. Nowy model spotkał się z ogromnym zainteresowaniem klientów – w przedpremierowych pokazach w całym kraju, które odbyły się w tym i poprzednim roku, wzięło udział ponad 40 000 osób.

C-HR drugiej generacji dostępna jest w trzech konfiguracjach napędu oraz pięciu wersjach wyposażenia – Style, Executive i GR SPORT oraz limitowanych odmianach Executive Premiere Edition i GR SPORT Premiere Edition.

Prezentowany na naszych zdjęciach egzemplarz pochodzi z limitowanej serii Premiere Edition. To odmiany dla najbardziej wymagających klientów, które wyróżniają się unikalnym malowaniem nadwozia Bi-tone+ z tylną częścią auta w kolorze Night Sky Black.

Toyota C-HR Executive Premiere Edition ma wyposażenie wzbogacone w stosunku do odmiany Executive m.in. o dach panoramiczny z powłokami niskoemisyjnymi i redukcją podczerwieni, cyfrowe lusterko wsteczne, wyświetlacz HUD na przedniej szybie, skórzaną tapicerkę i nagłośnienie Premium Audio JBL z 9 głośnikami.

Obie limitowane wersje nowego crossovera oferowane są ze 197-konnym napędem 2.0 Hybrid w promocyjnej cenie 193 900 zł. W odmianie AWD-i ich cena wynosi 203 800 zł.

Idź do oryginalnego materiału