W 2021 roku do europejskich salonów trafi Toyota C-HR GR Sport. Producent przeprowadził kilka zmian w jej wyglądzie, nie ingerując w układ napędowy.
Sportową linię Toyoty można sklasyfikować według trzech poziomów wyposażenia. Pierwszym jest odmiana GR Sport, wyżej stoi wersja oznaczona skrótem GR, a na samym szczycie jest GRMN. Debiutująca od przyszłego roku w Europie Toyota C-HR GR Sport otrzymała w istocie pakiet stylistyczny, za pomocą którego po prostu lepiej się prezentuje.
Co się zmieniło?
Modyfikacja objęła przede wszystkim przedni pas z grillem w kolorze chromu i agresywniej ukształtowanym splitterem. Emblemat marki pojawił się na czarnym tle, a listwy ochronne drzwi wykończono w Piano Black.
Crossover będzie dostępny w 7 kombinacjach kolorystycznych do wyboru oraz w wersji z szarym lakierem Dynamic Grey i czarnym dachem. Zewnętrzne zmiany podkreślą nowe 19-calowe felgi, specjalnie zaprojektowane dla tego modelu.
Kabinę również poddano delikatnej kosmetyce
Fotele pokryto skórzaną tapicerką z alcantarą, którą przeszyto czerwoną i szarą nicią. Charakterystyczne przeszycia znalazły się też przy lewarku zmiany biegów i kierownicy. jeżeli chodzi o wyposażenie, nabywca już w standardzie może liczyć na system audio JBL, elektrycznie sterowane i podgrzewane fotele, przyciemniane tylne szyby i przednie światła LED.
Moc silnika pozostała bez zmian
W topowej wersji Toyota C-HR wykorzystuje układ hybrydowy Dynamic Force z silnikiem 2.0 o mocy 184 KM. W słabszym wariancie jest to hybryda 1.8 o mocy 122 KM. Japończycy przyznali się jedynie do usztywnienia zawieszenia i dostrojenia układu kierowniczego.
Sprzedaż Toyoty C-HR w pakiecie Gazoo Racing rozpocznie się na początku 2021 roku.
Zdjęcia: motor1.com