Tesla Model 3 to najpopularniejszy samochód elektryczny na TikToku ze 136 400 postami pod hashtagiem.
Novated Lease przeanalizowało około 40 najpopularniejszych marek pojazdów elektrycznych w TikTok, licząc łączną liczbę filmów pod hashtagiem każdej marki, aby wybrać te, które przyciągają uwagę i entuzjazm pokolenia Z.
Jedną z największych zalet Modelu 3 jest zasięg (ponad 560 km) i możliwości ładowania w połączeniu z pozycją Tesli jako lidera pojazdów elektrycznych. Przystępna cena Modelu 3 sprawia, iż jest on atrakcyjnym punktem wyjścia dla młodszych nabywców chcących inwestować w zrównoważoną technologię Jak mówi. Odnawialna umowa najmu.
Dzięki zaangażowaniu w zrównoważony rozwój samochody elektryczne gwałtownie stają się preferowanym wyborem młodszych pokoleń, które pragną prowadzić bardziej przyjazny dla środowiska styl życia.
Na drugim miejscu uplasował się Fiat 500e z 113 764 samochodami, na trzecim miejscu znalazła się Tesla Model Y z 61 900 samochodami, a za nimi uplasowały się MG5 EV (51 800), Porsche Taycan (27 517), Polestar 2 (21 890), MG4 (19 053), Hyundai Ioniq 5 N (12 000). BMW i7 (10 372) i Nissan Leaf (9065).
„Interesujące jest obserwowanie, jak ewoluuje krajobraz pojazdów elektrycznych, zwłaszcza z myślą o młodszych kierowcach” – mówi Novated Lease Australia, dodając, iż dane zebrano 9 października 2024 r.
Trzask Tutaj Uzyskanie pełnego zestawu danych dla wszystkich 40 analizowanych modeli.