Były SsangYong nie poprzestaje jedynie na zmianie właściciela i nazwy. Koreańska marka stawia na produkcję SUV-ów najwyższej klasy. Nowe propozycje stanowią punkt zwrotny w ofercie KGM. Jest nowocześnie, wydajnie a cennik potwierdza duże ambicje.
KGM ma w ofercie nowoczesnego SUV-a o świetnej relacji jakości i ceny
Oferta KGM w najbliższym czasie bardzo się zmieni. Koreańska marka ma ambicje przebić się ze swoimi SUV-ami do czołówki najpopularniejszych. Nowa oferta stanowi punkt zwrotny i oprócz tego, iż KGM stawia na elektryfikację napędów, to sięga po nowoczesną stylistykę i technologie.
Ten skok jakościowy plasuje nowe modele powyżej tych, z którymi mieliśmy do czynienia. Dobrym przykładem jest między innymi nowy SUV Torres EVX. To model, którego proporcje, projekt nadwozia, a przede wszystkim wykończenie mogą uchodzić za premium. Na tle pozostałych modeli znacznie się wyróżnia silnym nowoczesnym wizerunkiem pojazdu terenowego.
Nowy KGM Torres EVX to nowy początek dla południowokoreańskiej marki, bo jednocześnie jest pierwszym, który potwierdza ambitny skok marki w elektryfikację modnego segmentu pojazdów. Charakteryzuje się ogromnym bagażnikiem, przestronnym wnętrzem i przystępną ceną.
KGM Torres o mocy 207 KM przejedzie bez grama paliwa do 462 kilometrów
Nie jest tajemnicą, iż Torres EVX zapowiedział wielkie zmiany w estetyce pojazdów byłego Ssang Young. Projekt ten oprócz tego, iż wyróżnia się wizualnie, jest dobrze wykonany i wyposażony na miarę czasów i oczekiwań klientów.
Kabina SUV-a odzwierciedla skok jakościowy KGM. Znajdziemy w niej dwa 12,3-calowe ekrany dla systemu wskaźników i multimediów. Cena jest miłym zaskoczeniem, biorąc pod uwagę użyte materiały i poziom komfortu. Pod tym względem Torres EVX także trzyma wysoki poziom. Koreański SUV dodatkowo oferuje jedną z największych pojemności ładunkowych w swojej kategorii ( od 839 litrów do ponad 1600 litrów).
Biorąc pod uwagę, iż KGM Torres EVX ma moc 207 KM (339 Nm) i korzysta z baterii LFP o pojemności 73,4 kWh, to za niewygórowaną cenę otrzymujemy SUV-a z zasięgiem do 462 kilometrów. Kolejny atut to możliwość szybkiego uzupełniania zapasów energii, bo Torres EVX obsługuje szybkie ładowanie o mocy do 145 kW. Spójrzmy zatem na cennik koreańskiego SUV-a.
Oferta handlowa zaczyna się od 169 900 zł za poziom wyposażenia Joy. To wydaje się kwotą odpowiednio dostosowaną, biorąc pod uwagę poziom osiągów, wielkość pojazdu i wcale nie biedne wyposażenie. Jednak producent przyciął cennik do 162 803 zł, co biorąc pod uwagę możliwość uzyskania dopłaty w programie NaszEauto pozwala nam go kupić choćby za 122 803 zł. Pozostałe poziomy wyposażenia zaś za 137 353 zł (ADVENTURE) i 148 993 zł (WILD). W efekcie Torres EVX to jeden z najbardziej racjonalnych zakupów w segmencie samochodów elektrycznych. Wyposażony we wszystko, co oferują drożsi konkurenci nie poświęca efektywności i nowoczesnego wizerunku. Dla poszukujących nowoczesnego SUV-a to propozycja, która zasługuje na uwagę.