Starvan Rebel 4×4 to „kamper marzeń” dzięki wysuwanej sypialni i możliwości dostosowania układu

oen.pl 3 miesięcy temu



20 zdjęć

Zdjęcie: Starvan (kompozyt)

Chociaż większość rzeczy w życiu opiera się na zasadzie „dostajesz to, co widzisz”, nie dotyczy to transformatorów, zarówno prawdziwych, jak i fikcyjnych maszyn, które reżyser Michael Bay stworzył na dużym ekranie. Rebel to prawdziwy transformator, choć bardzo zaskakujący.

Wysuwane, wysuwane, wysuwane i wszelkiego rodzaju rozszerzenia, zarówno manualne, jak i automatyczne, nie są rzadkością w branży pojazdów kempingowych, a niektóre można choćby spotkać w mniejszych pojazdach. Wraz z ewolucją technologii i technik konstrukcyjnych, rozszerzenia te były również w stanie wyeliminować wady starszych wariantów, które powodowały zawodność i krótsze cykle życia kompilacji.

Dzisiejsze mobilne siedliska z możliwością rozbudowy są wytrzymalsze, bardziej odporne na warunki atmosferyczne i ogólnie bardziej niezawodne niż ich poprzednicy, a ponadto zapewniają równie komfortowe warunki życia, jak ich nierozrastające się odpowiedniki.

Ale choćby mając to na uwadze, zdarzają się sytuacje, w których nie można spodziewać się jakiejkolwiek ekspansji, a to z kolei sprawia, iż ​​pojazd jest godny uwagi. Wraz z rosnącą popularnością konwersji samochodów dostawczych, dzięki szaleństwu #vanlife, które wciąż ogarnia świat, niewielu wyobraża sobie standardową furgonetkę wyposażoną w jakąkolwiek możliwość rozbudowy wykraczającą poza dodanie markizy lub namiotu.

Zdjęcie: Starvan

Rebel 4×4 jest tutaj, aby zapewnić zaskakującą – w najprzyjemniejszy sposób – kreatywną moc.

Jest to konwersja na bazie Mercedesa Sprintera z możliwością rozbudowy sypialni, która po rozłożeniu tworzy coś, co konstruktor mniej lub bardziej żartobliwie opisuje jako „pokój, w którym można tańczyć”. Oczywiście, przez cały czas mówimy o kompaktowej przestrzeni, ale to więcej niż to, co uzyskasz w przypadku jakiejkolwiek innej konwersji na vana. To zdecydowanie wystarczy, aby para poszukiwaczy przygód mieszkała w furgonetce podczas eksploracji świata.

Rebel 4×4 to stosunkowo nowość na rynku pojazdów kempingowych, chociaż nie jest to jedyny van na świecie wyposażony w automatyczny wysuw. Pomysł na niego został opatentowany na całą Europę w 2017 roku, po czym powstała firma Starvan, która go produkuje.

Zdjęcie: Starvan

Od końca ubiegłego roku, kiedy Rebel 4×4 zadebiutował na imprezach branżowych, podróżuje po Starym Kontynencie i był prezentowany na jeszcze większej liczbie pokazów. Jeden z takich występów dokumentuje film na dole strony, który zawiera dwa układy Rebela, opcję salonu dla 2 i 4 osób, jeden z możliwością rozbudowy łazienki, a drugi bez.

Ta ostatnia część nie jest literówką.

Rebel nie tylko rozciąga się o 1,2 metra (3,9 stopy), aby zmieścić duże łóżko typu queen-size z tyłu, ale można go również wyposażyć w łazienkę, która odmienia się. Umieszczony w centrum siedliska, tuż za częścią wypoczynkową, można go dostosować tak, aby moduł mieszczący toaletę i składaną umywalkę mógł również zostać przesunięty do tyłu, podwajając w ten sposób przestrzeń prysznicową. Nie jest to duża łazienka jak na inne standardy pojazdów kempingowych, ale jak na furgonetkę jest całkiem schludna.

Zdjęcie: Starvan

Rebel 4×4 znajduje się na podwoziu Mercedes-Benz Sprinter i jest wyposażony w bogate wyposażenie standardowe, w tym montowany na dachu panel słoneczny o mocy 160 W i akumulator, grzejnik Truma na olej napędowy o mocy 6 kW, średniej wielkości lodówkę, kompletną kuchnię i stosunkowo duży garaż, w którym pomieścisz cały swój sprzęt i większość swojego dobytku.

Przednie siedzenia obracają się, tworząc jadalnię, którą w razie potrzeby można dostosować tak, aby pomieścić więcej osób, dodając większą ławę i większy stół. Opcje dostępne są również w kuchni, dzięki czemu możesz wybierać pomiędzy płytą gazową a elektryczną, a choćby zmieniać lokalizację lodówki, tak aby była dostępna z zewnątrz.

Niezależnie od tego, który wybierzesz, przedłużenie sypialni pozostanie takie samo. Po naciśnięciu przycisku szuflada rozkłada się, tworząc miejsce na łóżko o wymiarach 1,4 na 2,1 metra (4,6 na 6,9 stopy), składające się z dwóch składanych części. Po całkowitym rozłożeniu łóżko jest dostępne po bocznych stopniach, a wewnątrz kabiny przez cały czas pozostaje trochę miejsca do poruszania się.

Zdjęcie: Starvan

Duży garaż pod łóżkiem przesuwa się wraz z nadstawką i jest dostępny tylko z zewnątrz.

Każda jednostka Rebel 4×4 jest budowana na zamówienie, więc istnieje szansa na jeszcze większą personalizację, jeżeli możesz sobie na to pozwolić. Nie możemy wystarczająco podkreślić tej ostatniej części, ponieważ cokolwiek zyskasz w zakresie komfortu i autonomii na obozie, będzie cię to drogo kosztować.

Ceny Rebel 4×4 zaczynają się od 140 000 euro, czyli około 152 000 dolarów według aktualnego kursu wymiany. Model podstawowy jest gotowy do wyruszenia w drogę zaraz po dostarczeniu, ale wszystko, co wybierzesz, na przykład większy panel fotowoltaiczny, który będzie w pełni elektryczny i porzuci gaz, lub toaleta kompostująca zamiast standardowej separującej, doda do tego modelu ostateczny wynik.

Zdjęcie: Starvan

W czerwcu 2024 r. Starvan zadebiutuje jako kamper Cruiser, który będzie miał napęd na tylne koła, ale będzie miał taki sam układ. Aby jeszcze bardziej obniżyć koszty i dostosować się do mniejszego budżetu, Starvan jest skłonny pracować na Twoim istniejącym Sprinterze 907, jeżeli już go posiadasz, więc będziesz płacić tylko za konwersję. Czas realizacji wynosi dobre 18 miesięcy, ponieważ według jednego z dealerów popyt jest ogromny.




Źródło

Idź do oryginalnego materiału